Aiheuttako vähentäminen

Seuraava askarruttaa. Voiko nikotiinituotteiden käytön vähentäminen aiheuttaa samankaltaisia vieroitusoireita kuin lopettaminenkin?

Kiitos vastauksista.
3379
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

tietysti vieroitusoireita voi tulla, mutta kannattaa pitää mielessä silloin, että voi käyttää kuitenkin milloin haluaa.
muutenkin aina puhutaan tupakoinnin lopettamisesta, vaikka vähentäminenkin olisi monelle erittäin hyödyllistä.
maistuukin paremmin kun ei kokoajan polta:)

Äänestä

paskan jauhantaa moinen aprikointi.poltin 42v ja vuosi sitten kerrasta poikki ilman mitään korvikkeita. vaavii vain vähän itsekuria ja luonnetta.

Äänestä
  • nyt sul on aikaa treenaa vaik skrivaamist urpo

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


vieroitusoireita? kirjoitti:

Seuraava askarruttaa. Voiko nikotiinituotteiden käytön vähentäminen aiheuttaa samankaltaisia vieroitusoireita kuin lopettaminenkin?

Kiitos vastauksista.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu