Kermaa?? (toinen osa)

Nainen..

Illalla rupesimme laittamaan sänkyjämme valmiiksi (nukkumista varten, harmi kyllä), sanoin Villelle käyväni vessassa.Ville huomaamatta otin vibraattorin (dildon) mukaan. Menin vessaan ja laitoin vesihanan juoksemaan,ettei Ville kuulisi touhujani. Laitoin vibran päälle ja nautin.. sain organismin ja menin äkkiä takaisin makuuhuoneeseen. siellä yllätyksekseni odotti Ville sängyssä, alasti! Hän näki dildoni ja me kummatkin kiihotuimme. Näin kuinka peitto Villen haarojen välissä nousi ja katse oli lasittunut minuun, tai itseasiassa haaroihini. Stringini kastuivat ja olin aivan märkä. Olin kuin mitään ei olisi tapahtunut ja menin sänkyyn. Villen viereen. Ville alkoi kosketella rintojani ja kuiskasi: - haluun sua... Minä sanoin kylmän viileästi että ei nyt! Ville sanoi:-kyllä nyt ja heti! ja painautui minua vasten. Tunsin hänen kovan kalunsa. en kerennyt tehdä mitään kunnes Ville suuteli minua ja hyväili haarojani. hän hyväili pakaroitani. Ville otti rintäliivini pois ja.....(jatkuu ensi kerralla..)

13

10219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä välii sil on????

      Niin vittumaista ku ei osata kirjottaa kunnon tarinoita.
      Ja tosi ärsyy ku laitetaa pienissä osissa ja perään joku tyyliin että jatkuu enikerralla.
      Älä jatka!!!!

      • tyyuy

        vois lapset kokeilla ensin vaikka yhdyssanojen kirjoittamista äidinkielen tunnilla ennenku kirjottaa yhtymistarinoita.. poikaystävä on yhdyssana. mm.


      • Tyrmistynyt

        jos ei nää tarinat miellytä, ni ei tarvii lukee niitä.. Ja voithan toki kirjottaa niitä itekkin..?, jos ot niin paljo parempi.
        Ja pätkät johtuu siitä, kun ihmiset tekevät muutakin kuin istuvat koneen ääressä, toisin kuin sinä, joka luet näitä yötäpäivää ?

        Minä taas kehotan jatkamaan!
        Älä kuuntele näitä tyhmiä ihmisiä, jotka vain haukkuvat. Positiivista asennetta elämään!


    • Otus

      Älä käytä automaattista oikeinkirjoituksen tarkistusta.. Tarinan uskottavuus kärsii, kun orgasmit vaihtuvat organismeiksi, vaikka tuo kieltämättä aika hauska virhe onkin :)

      • Nainen..

        vittu mä en käytä mitää oikein kirjotus paskaa... kirjotan vaa..........


      • pekka
        Nainen.. kirjoitti:

        vittu mä en käytä mitää oikein kirjotus paskaa... kirjotan vaa..........

        vai oikein organismin sait. no onnea sinulle.


      • :DDDD
        Nainen.. kirjoitti:

        vittu mä en käytä mitää oikein kirjotus paskaa... kirjotan vaa..........

        Sanonpahan vaan että LOOL ihan dorka stooori!!!
        En mä käytä mitään oikeinkirjotuspaskaaa iiik mutta aika jännää millanen se organismi sitte on..?? Ei varmaan sama ku orgasmi vai??


      • NaDjA
        :DDDD kirjoitti:

        Sanonpahan vaan että LOOL ihan dorka stooori!!!
        En mä käytä mitään oikeinkirjotuspaskaaa iiik mutta aika jännää millanen se organismi sitte on..?? Ei varmaan sama ku orgasmi vai??

        Enpä sanois, että toi nyt niin huono on, mutta toi kirjoitustyyli on huono! Ja te pilkunnussijat, antakaa olla jo.. Ei tarvitse noista virheistä aina välittää! Eikös tarina itse ole tärkein? Joo, en ole tyytyväinen siihen, että tarinasi etenee metrin, tökkää, etenee 2 senttiä, tökkää... ... ... Kulku ei ole sujuvaa, eikä tarinaa jaksa lukea! jälkifiilis on: no mikä tämä nyt sitten oli olevinaan?


    • evelin

      Sain organismin xD

    • miksi

      siis ville otti rintsikat pois ,,,,outo hemmo..oliko sillä myös sukkahousut.

      • nainen..

        anteeks nyt vaan, mutt siinä lukee että ville otti RINTALIIVINI pois! haista vittu


    • Laurenzia

      VAIKKEI TÄÄ NOVELLI mielytä kaikkii, pitäkää ne turpanne kiinni!!!

      oon itekin kirjottanu tänne novelleja ja niihin menee saatansti aikaa!!!! Sit kun kaikki sanoo et tuo oli paskaa teen itsemurhan jos jatkat arvatkaapa tuntuux se kivalta kirjottajasta..?

      Voisko joku ystävällisesti antaa jotain positiivista palautetta, eikä vaan tota helevetin kritiikkiä?!

      KIRJOTTAKAA ITE NOVELLI JOS HAUKUTTE MUIDEN NOVELLEJA!

      Kellään teist ei oo oikeutta haukkuu muiden novelleja ennnen kun ite väkerrätte tuskalla sellasen..! (tai no on oikeus mut se on typerää)

      NAINEN...:
      älä välitä noista!

    • simppaliitu

      juu muuten hyvä mutta voisit vähän pidempii kirjuttaa jaa sain organismin XD

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      426
      2981
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      100
      2306
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      351
      2026
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1913
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1777
    6. 158
      1212
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1207
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      96
      1144
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1062
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      927
    Aihe