Kuka väittää että ferrarit syttyy tulee ja niistä tulee mustaa savua, on mielipiteessään täysin väärässä.
Sillä Kimi peittosi ja Felipe peittosi tänään Lewis hamiltonin mclarenin ihan mennentullen.
Lewis hamilton sijoittui vasta 12:sta japanin gps:ssä tänään sunnuntaina 12.10.2008.
Kimi ja Felipe paljon parenpia kun oli Lewis Hamilton tänään sunnuntaina japanin gp:ssä 12.10.2008
3
776
Vastaukset
- Punasilmä
järjestys kuskien kokonais pisteissä? Ota ne punaiset ferrari lasit pois päästäs. Samoin voisi tehdä F1 komentaattori Saari max:lla.
JJ Lehto saa kokoajan korjailla tän selitys virheitä. Surkuttelee koko ajan Räikkösen ja ferrarin sijoituksia. Vaikka Kovalainen ajaisi kärjen tuntumassa. Onneksi lehto välillä korjaa asiaa, ja ottaa Kovalaisenkin huomioon. - soikkeli...
Formula 1 sarjasta on tullut aikoja sitten Ferrari 1 sarja, sen verran sairasta on tuo FIA:n ferraria suosiva linja.
Ilman FIA:aa farrarin saavutukset olisivat paljon köyhemmät.- on näin
että jos Ferrari lopettaisi kilpailun F1:ssä niin siihen loppus koko sirkus surullista mutta totta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli275334Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123905Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403197IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512820Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861318Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2851312- 601193
- 791139
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3961122Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2151101