95E 1,299 €/l Turuus

Polttoaine.netin mukaan.....

Nyt ollaan tulossa vauhdilla alas. Veikkaan, että jonnekin 1.19 pintaan mennään. Sais kyllä tippua alle euroon.

78

22314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ramon P

      Epsanjassa maksaa repsolin bensa tänään 1,12.

      • lähdenkin tästä

        sinne tankkaamaan


      • niin kö

        paljonko olet hiihdellyt siellä ;))


      • sittenkin ...

        Venezuelassa alle 50 centtiä euroiksi muutettuna.


      • Ramon P
        niin kö kirjoitti:

        paljonko olet hiihdellyt siellä ;))

        Toissapäivänä tuli vasta ensilumet tuonne vuorille ja sukset on vielä tervaamatta...


      • Eihän toi maksa kuin vain 80-87sentiä Nesteellä


    • patasu

      verottajan saada oman auton käytöstä saatava verovähennys alas... viime vuonna oli 0.22 sentiä kilometri viime vuotisen pensan hinnan mukaan.

      • äänestäjiä

        Sillä se "Urputtajakin" vaatii lisää veroja, että saa helppoa vaalikarjaa!!!


    • dspo2092

      Eli kun esim. Itella juuri nosti postitusmaksuja niin saa nähdä tiputtaavatko enää takaisin sinne missä ne ennen olivat. Itella puolusti postimaksujen nostoja sillä, että bensa maksaa enemmän. Entä kun se nyt pienenee muistaavatkohan he enää pienentää sitä? Tuskin... aina sitä muistetaan nostaa mutta ei koskaan pienentää.

      • Stormheart

        tuota asiaa ole edes ajatellut. Asiasta pitäisi nostaa kunnon rähinä jos maksut ei tule alas. Luulen kumminkin että turha toivo.


      • esille suomalaiset
        Stormheart kirjoitti:

        tuota asiaa ole edes ajatellut. Asiasta pitäisi nostaa kunnon rähinä jos maksut ei tule alas. Luulen kumminkin että turha toivo.

        Täälläkun on aina tapana hyväksyä kaikki tippuva paska niskaan niin miksei niin myös jokapaikasta tehdä kun tiedetään että suomen kansalaiset nielevät kaiken!!!


      • NäkijäSetä
        Stormheart kirjoitti:

        tuota asiaa ole edes ajatellut. Asiasta pitäisi nostaa kunnon rähinä jos maksut ei tule alas. Luulen kumminkin että turha toivo.

        Juuri näin. Hintoja nostetaan kyllä polttoaineiden yms. mukana. Mutta kun polttoaineen yms. hinta laskee, niin silti itse tavaran hinta ei varmasti laske. Niin se menee aina. Minkään mittakaavan rähinä ei tuota muuta, aina löytyy joku veruke tai tekosyy pitää hinnat siinä mihin ne on nostettu.

        Itsemurhaisku jossain 5000km säteellä sieltä missä öljyä on -> bensan hinta nousee

        Joku tankkeri uppoaa -> bensan hinta ylös

        Hirmumyrsky -> bensan hintaa nostetaan

        Osakekurssien odottamattomat laskut -> joo laitetaan vaan bensalle vähän lisähintaa

        Aina löytyy tekosyitä. Jopa täysin bensan hintaan liittymättömiä syitä. Aina. Henkilökohtaisesti en usko että edes lähelle 1.2 euroa päästään (E95 siis). Joten turha vielä kaivaa tallista sitä 7-litraista jenkkirautaa :D


    • Orikedolla vai?

      Sehän oli jollain nesteen omalla kortilla?
      Joten tieto ei ole ainakaan mulle totuudellinen.

    • meitä kusetetaan

      kommarisuomi sccp

      • laiva odottaa

        Ole ystävällinen ja muuta sinne Viroon. Molempien kansojen älykkyysosamäärä nousisi. Tai no ainakin Suomen...


    • kustaan silmään

      muualla bensan hinta tippunut aikoja sitten.
      Mitäs suomessa tapahtuu kun kaikkialla tippuu? Jää leijumaan hinnat taivaisiin vaikka öljy on jo halpaa... Moneksi kuukaudeksi.

      Hienoa kun on laskua tulossa mutta kyllä vituttaa tää paskaakin paskempi oikein kusetus maa

      • Stormheart

        Mutta odotappas kun tapahtuu jotain mikä nostaa raakaöljyn hintaa niin siihen reagoidaan muutaman tunnin sisällä.


      • käppyröitä
        Stormheart kirjoitti:

        Mutta odotappas kun tapahtuu jotain mikä nostaa raakaöljyn hintaa niin siihen reagoidaan muutaman tunnin sisällä.

        Eipä ole bensan hinta mennyt samanlaista vuoristorataa kuin öljyn hinta maailmalla.

        Ei ylöspäin, eikä alaspäin.

        http://www.nesteoil.fi/default.asp?path=35;52;88;6683;6689


    • putkikauppa.com

      hinnat. Vaikea sanoa miten alas. Perjantaina Punkaharjulla maksoi 95E 1€ litralta tunnin ajan. Mietin saako kauppias tähän hintaan menovettä ostettua veroineen kaikkineen.

    • Dollarihymy!

      Muistakaapa, että Euro on heikentynyt Dollariin nähden jo tähän mennessä yli 15 senttiä ja kerta alamäki Jenkeissä jatkuu, jatkaa tuo dollarikin vahvistumistaan ja milläköhän se Öljytynnyri hinnoiteltiinkaan olisiko ollut Dollareissa!!!
      Sitten kun 1$=1€ ja Raakaöljy 80$ Barrelilta, meillä bensa maksaa takuulla yli 1.50€/litra!!!

    • la 11.10.2008

      Näin täällä "korvessa"!

    • 95E

      1.47eur juuri tankkasin kympillä

      eiköhän hinnan pidä laskea ja reilusti

    • eurotettu

      Onhan se kummaa matematiikkaa... Raakaöljy maksaa 'enään' 80euron paikkeilla ja bensa maksaa edelleen 1.40euroa tai enemmän! Kuluttajat lienevät tässä ahnehtimisessa täysin avuttomia ja pakotettuja maksamaa, mitä polttoaineiden jällenmyyjät kilvan pyytävät? Korkeaan hinnan puolustukseksi on koetettu selittää dollarin muutaman prosentin arvonnousua... Ei vakuuta prosenttilaskutaitoista kuluttajaa!

      • -lasku

        "Ei vakuuta prosenttilaskutaitoista kuluttajaa!"

        ehkä ei, mutta et sä ainakaan liiketaloudesta mitään ymmärrä.

        Täytyykin mennä ostamaan lisää energiateollisuuden osakkeita...


    • Ei takuulla tipu..

      Bensan hinta muualla Suomessa kun jossain yksittäisellä asemmalla, siitä kyllä pitää eduskunnan herrat huolta, eivät ne päästä rahavirtaa lompakkonsa tyrehtymään.

      • tuo ihan

        mahdollista. Jos pumppuhinta on 1,19e/l tarkoittaa se, että alv:n polttoaineveron ja jakeluketjun jälkeen lyijyttömän 95:n markkinahinta olisi n. 0,25 e/l. Nythän se n. 0,40 e/l.

        Öljyn/bensan maailmanhinta tulee kyllä reilusti alas, mutta USD:n vahvistuminen kumoaa sen vaikutusta euromaissa. Saas näkee, mutta paljon en kyllä vetoa löisi, ettei yleisetikin Suomessa vielä tankattaisi alle 1,20:n!


      • Mutta...
        tuo ihan kirjoitti:

        mahdollista. Jos pumppuhinta on 1,19e/l tarkoittaa se, että alv:n polttoaineveron ja jakeluketjun jälkeen lyijyttömän 95:n markkinahinta olisi n. 0,25 e/l. Nythän se n. 0,40 e/l.

        Öljyn/bensan maailmanhinta tulee kyllä reilusti alas, mutta USD:n vahvistuminen kumoaa sen vaikutusta euromaissa. Saas näkee, mutta paljon en kyllä vetoa löisi, ettei yleisetikin Suomessa vielä tankattaisi alle 1,20:n!

        Kaukana on ne entiset ajat jolloin markalla sai bensaa yhtäpaljon mitä nyt eurolla! Suomessa on melkein tai onkin korkein alv koko maailmassa, jos sitä pienenettäisiin sekä ruuassa ja bensassa vaikka 6 prosenttiin niin kyllä alkas talous nousemaan kohinalla ja vois alkaa miettimään ostaakko uuden auton kun nyt pitää miettiä kaupalle mentäessä et oiskohan jauheliha tarjouksessa.=)


      • laskisi
        Mutta... kirjoitti:

        Kaukana on ne entiset ajat jolloin markalla sai bensaa yhtäpaljon mitä nyt eurolla! Suomessa on melkein tai onkin korkein alv koko maailmassa, jos sitä pienenettäisiin sekä ruuassa ja bensassa vaikka 6 prosenttiin niin kyllä alkas talous nousemaan kohinalla ja vois alkaa miettimään ostaakko uuden auton kun nyt pitää miettiä kaupalle mentäessä et oiskohan jauheliha tarjouksessa.=)

        Niin sehän olisi kauheaa, se tarkoittaisi sitä että suomeen tulisi lisää työpaikkoja ja talous kasvisi sitä myöden. Bensa ei täällä persreijässä laske, nousee kyllä välittömästi vaikka keskellä yötä kun apina pieraisee rapakontakana, saaden aikaan pinen pyörteen jossa tuhoutuu peräti kukkapenkki.


      • realismikaan...
        Mutta... kirjoitti:

        Kaukana on ne entiset ajat jolloin markalla sai bensaa yhtäpaljon mitä nyt eurolla! Suomessa on melkein tai onkin korkein alv koko maailmassa, jos sitä pienenettäisiin sekä ruuassa ja bensassa vaikka 6 prosenttiin niin kyllä alkas talous nousemaan kohinalla ja vois alkaa miettimään ostaakko uuden auton kun nyt pitää miettiä kaupalle mentäessä et oiskohan jauheliha tarjouksessa.=)

        Raakaöljyn hinta on tosin tullut alaspäin, mutta aika korkealla tasolla se on edelleenkin n. 80 USD/tynnyri.
        Kun bensan hinta viimeksi oli 1,20 euron tasolla per litra, niin raakaöljy oli silloin n. 50 USD/tynnyri.
        Todennäköisesti tuo raakaöljyn hintataso 50 USD/tynnyri nähdään taas vielä tämän vuoden aikana. USD/EUR-kurssitaso sitten viimekädessä ratkaisee bensan hinnan meilläkin.
        Minä ajattelin kyllä tankata 95:sta vielä tänä vuonna alle 1,20 litralta.


      • Esim..
        laskisi kirjoitti:

        Niin sehän olisi kauheaa, se tarkoittaisi sitä että suomeen tulisi lisää työpaikkoja ja talous kasvisi sitä myöden. Bensa ei täällä persreijässä laske, nousee kyllä välittömästi vaikka keskellä yötä kun apina pieraisee rapakontakana, saaden aikaan pinen pyörteen jossa tuhoutuu peräti kukkapenkki.

        norjassa olis kuivaa taikka autiomaassa mis paskanpyörittelijät hukkuu veteen niin sil verukkeella nostavat Suomessa sähkönhintaa, ihan sama vaikka olis tulvia pitkin palloa niin jollain vwrukkeella nousee aina sähkö. Sama se on bensassa, jos per.. menis kaikki autoilijat lakkoon sekä yksityis että kuljetus niin eiköhän perkele alkas hinnat tippumaan, mut eipä sitä voi tehdä kun pitää elättää herroja eduskunnassa surkealla palkallaan mitä imevät, jos lakkoon mene niin ettii seuraavaa asuntoa roskiksesta.


    • Kyllä tässä onkin maksettu ihan liikaakin bensasta eikun niin alas että kannattaa opiskelijoidenkin ajaa kun joukkoliikenteen hinnat eikun nousee
      Hyvän suunnan puolesta 358.

    • ei tipu ei

      ......

      • jaguar_87

        ei tipu kyl meilläkään..helvetin kallista, toki halvempaa kuin teillä, mut onhan 1,414€ kallista..


    • PUDOTA!!!!!!

      Reippaasti alle euron, on se ihme juttu että hintaa ollaan nostamassa aina kun tuuli uhkaa puhaltaa päivän muutaman kuluttua USA:ssa yli 25m / s. Mutta alas päin ei tulla viiveelläkään.

      Ahneet paskat!

      • olisi pitänyt

        Jo aikiaa sitten hinta tulla alas, vaan ei mitään tapahdu, jos me ei pidetä puoliamme väkivalloin ja barrikaadein, ahneet mulkut eivät kurssia muuta, se on täysin varama. Mikäli muutavat niin hipusen vain, jotta saavat kansan tyytyväiseksi, kusetust tuokin pikku lasku. Totuus olisi se että hinnata olisivat laskeneet jo kauan sitten reippaasti. Vaa ei tällä, herranpelkoisessa peräkamarissa saatana. Ahneet riistofirmat ja ahne hallitus ottaa kaiken minkä irti saa, mitään myönnytyksiä on täysin turha odotella tässä kusetusvaltiossa. BARRIKAADEILLE HETI!!!!!


      • parempi ihminen
        olisi pitänyt kirjoitti:

        Jo aikiaa sitten hinta tulla alas, vaan ei mitään tapahdu, jos me ei pidetä puoliamme väkivalloin ja barrikaadein, ahneet mulkut eivät kurssia muuta, se on täysin varama. Mikäli muutavat niin hipusen vain, jotta saavat kansan tyytyväiseksi, kusetust tuokin pikku lasku. Totuus olisi se että hinnata olisivat laskeneet jo kauan sitten reippaasti. Vaa ei tällä, herranpelkoisessa peräkamarissa saatana. Ahneet riistofirmat ja ahne hallitus ottaa kaiken minkä irti saa, mitään myönnytyksiä on täysin turha odotella tässä kusetusvaltiossa. BARRIKAADEILLE HETI!!!!!

        Laita teinityttö nettiin adressi.

        Olette te alemmat sosiaaliluokat hauskoja kun jaksatte kitistä siitä maksaako "joku juttu" 1,30 vai 1,29. Menkää töihin luuserit.


      • enkä ole teini enkä tyttö.
        parempi ihminen kirjoitti:

        Laita teinityttö nettiin adressi.

        Olette te alemmat sosiaaliluokat hauskoja kun jaksatte kitistä siitä maksaako "joku juttu" 1,30 vai 1,29. Menkää töihin luuserit.

        Mutta en ole myöskään tyhmä kuten sinä, minä en maksa turhasta, minä en maksa toisten ahnudesta. Minä en sulata kusetust kuten sinä.

        Kaiken öisäki san plakaa 4800€/kk vaan mitä sitten? minä kun en maksa ilmasta kuten sinä.
        Miksi luulet että palkkani on tuon verran? Juuri siksi koska en kelpuuta kusetusta, otan sen mikä minulle kuuluut, en anna sitä rikkaille ahneille kusettajille, käyhille anna mielelläni.


      • hienoa,
        enkä ole teini enkä tyttö. kirjoitti:

        Mutta en ole myöskään tyhmä kuten sinä, minä en maksa turhasta, minä en maksa toisten ahnudesta. Minä en sulata kusetust kuten sinä.

        Kaiken öisäki san plakaa 4800€/kk vaan mitä sitten? minä kun en maksa ilmasta kuten sinä.
        Miksi luulet että palkkani on tuon verran? Juuri siksi koska en kelpuuta kusetusta, otan sen mikä minulle kuuluut, en anna sitä rikkaille ahneille kusettajille, käyhille anna mielelläni.

        ettet turhasta maksa. Keittelet varmaankin itse bensasi?
        Tuolla palkalla saisi kyllä jo elämänkin, ainakin halpishallista!


      • että tekstissäni on
        enkä ole teini enkä tyttö. kirjoitti:

        Mutta en ole myöskään tyhmä kuten sinä, minä en maksa turhasta, minä en maksa toisten ahnudesta. Minä en sulata kusetust kuten sinä.

        Kaiken öisäki san plakaa 4800€/kk vaan mitä sitten? minä kun en maksa ilmasta kuten sinä.
        Miksi luulet että palkkani on tuon verran? Juuri siksi koska en kelpuuta kusetusta, otan sen mikä minulle kuuluut, en anna sitä rikkaille ahneille kusettajille, käyhille anna mielelläni.

        On kirjoitusvirheitä? juuri sinua varten, koska teikäläiset puutuvat juuri epäolennaiseen, teitä on niin helppo vedättää, juuri kaltaistesi vuoksi tämä maa on kuralla, kusettajien paratiisi.

        Miksi kuvittelt että minua 10c heilahdus liikuttaa, ei tippaakaan, katsos typerys, täysin aivopesty pelle! nyt puhutaan vähintään 50c. Toki silloin kun kymmenestä sentistä tulee vuodessa satatuhatta se on jo liikaa.


      • 167000€
        enkä ole teini enkä tyttö. kirjoitti:

        Mutta en ole myöskään tyhmä kuten sinä, minä en maksa turhasta, minä en maksa toisten ahnudesta. Minä en sulata kusetust kuten sinä.

        Kaiken öisäki san plakaa 4800€/kk vaan mitä sitten? minä kun en maksa ilmasta kuten sinä.
        Miksi luulet että palkkani on tuon verran? Juuri siksi koska en kelpuuta kusetusta, otan sen mikä minulle kuuluut, en anna sitä rikkaille ahneille kusettajille, käyhille anna mielelläni.

        Viestin kuuluisi lukea:

        "olen 28-vuotias sekatyöläinen"
        "ammattikoulu jäi kesken"
        "ostin vanhan BMW:n velaksi"
        "palkkani on 1620€"

        4800€/kk tuloilla ei kuule polttoaineen hinnalla ole paljon merkitystä... arvaa mistä tiedän.


      • parempi ihminen
        että tekstissäni on kirjoitti:

        On kirjoitusvirheitä? juuri sinua varten, koska teikäläiset puutuvat juuri epäolennaiseen, teitä on niin helppo vedättää, juuri kaltaistesi vuoksi tämä maa on kuralla, kusettajien paratiisi.

        Miksi kuvittelt että minua 10c heilahdus liikuttaa, ei tippaakaan, katsos typerys, täysin aivopesty pelle! nyt puhutaan vähintään 50c. Toki silloin kun kymmenestä sentistä tulee vuodessa satatuhatta se on jo liikaa.

        "Toki silloin kun kymmenestä sentistä tulee vuodessa satatuhatta se on jo liikaa."

        siis sä olet joku rekkapelle?


      • tuon
        167000€ kirjoitti:

        Viestin kuuluisi lukea:

        "olen 28-vuotias sekatyöläinen"
        "ammattikoulu jäi kesken"
        "ostin vanhan BMW:n velaksi"
        "palkkani on 1620€"

        4800€/kk tuloilla ei kuule polttoaineen hinnalla ole paljon merkitystä... arvaa mistä tiedän.

        Suurin piirtein, mutta kuule kaikki eivät sulata kusetusta, jokainen ei ole yhtä typerä kuin sinä. Vaikka sillä hinnalla ei niin väliä olisikaan niin miksi sulattaa paskapuhe? Vain itseään kunnioittamaton luuseri tai laiska läskimaha tekee niin. Taidat ola sellainen. Tienaan 4800€/kk siitä verto ja netto on 3920€ n. Amiksen olen käynyt, mutta sen lisäksi monia muita aloja, kurssein, koulutuksin etc. Silti en tee koulutustani vastaavia töitä, sain tarpeekseni ja kyllästyin, yleistä minulle harvase päivä.

        Minä en vain ole kangistunut sanoihin ja määritelmiin, enkä siedä valetta. Jokaisella on oltava munaa sanoa asiansá päin naama, muuten kunioitus on puoleltani mitätön. Hallitus hyvänä esimerkkinä, luusrien kerhi, kansan puolia ei pidetä, ei uskalleta, surkastuneet bollsit vapisee maailmalla.

        Sama koskee tätä kansaaa, suurinta osaa siitä ja juuri siki meitä viedään kuin pässiä narussa.


      • saat
        tuon kirjoitti:

        Suurin piirtein, mutta kuule kaikki eivät sulata kusetusta, jokainen ei ole yhtä typerä kuin sinä. Vaikka sillä hinnalla ei niin väliä olisikaan niin miksi sulattaa paskapuhe? Vain itseään kunnioittamaton luuseri tai laiska läskimaha tekee niin. Taidat ola sellainen. Tienaan 4800€/kk siitä verto ja netto on 3920€ n. Amiksen olen käynyt, mutta sen lisäksi monia muita aloja, kurssein, koulutuksin etc. Silti en tee koulutustani vastaavia töitä, sain tarpeekseni ja kyllästyin, yleistä minulle harvase päivä.

        Minä en vain ole kangistunut sanoihin ja määritelmiin, enkä siedä valetta. Jokaisella on oltava munaa sanoa asiansá päin naama, muuten kunioitus on puoleltani mitätön. Hallitus hyvänä esimerkkinä, luusrien kerhi, kansan puolia ei pidetä, ei uskalleta, surkastuneet bollsit vapisee maailmalla.

        Sama koskee tätä kansaaa, suurinta osaa siitä ja juuri siki meitä viedään kuin pässiä narussa.

        veroprosenttisi noin pieneksi. Joko valehtelet tai lasket jotain päivärahoja ja kilometrikorvauksia suoraan nettotuloksi. Ihan näin päin naamaa EN USKO HÖPINÖITÄSI.


      • mutta-----
        saat kirjoitti:

        veroprosenttisi noin pieneksi. Joko valehtelet tai lasket jotain päivärahoja ja kilometrikorvauksia suoraan nettotuloksi. Ihan näin päin naamaa EN USKO HÖPINÖITÄSI.

        systeemi on se että maksan veroja suoraan vain n. 87-93% pruttotulosta. Loppu menee tarkistuken yhteydessä, eli ns. mätkyjä saan vuosittain muutaman tonnin, jonka maksan aina kerralla ja pahassa tapaukssessa korkeintaan neljässä erässä. tämä on sovittu kirjallisesti veroviraston kanssa.
        Loppujen lopuksi joudun maksamaan n. 270 400€ ylimääräistä vuosittain, tämä tulee ikäänkuin tarkistus tositeesta/tositteista, sekä viivytyksestä ja jos erässä joudun maksamaan niin siitä. Mutta tuo systeemi sopii minulle paremmin, en nimittäin pidä siitä että palkasta viedään heti yli 40%. Mielummin kiroilen ja kiroan veroottajan kerran vuodessa kunnolla kun manaten kuukausittain. Pitää näet ajatella kaiken muun ohessa myös terveyttä, varsinki tällaisen tulisieluisen hepun. Tuosta syytä en esim. koskaan mene virastoon hek kohta, hoidan homman puhelimitse ja netissä. Muutaman kerran minut on ulos saattanut poliisi, turvamies tai vartija joten päätin jättää verottajan, kelan etc. kanssa live tapaamiset siihen.


      • pettää vain itseään...
        mutta----- kirjoitti:

        systeemi on se että maksan veroja suoraan vain n. 87-93% pruttotulosta. Loppu menee tarkistuken yhteydessä, eli ns. mätkyjä saan vuosittain muutaman tonnin, jonka maksan aina kerralla ja pahassa tapaukssessa korkeintaan neljässä erässä. tämä on sovittu kirjallisesti veroviraston kanssa.
        Loppujen lopuksi joudun maksamaan n. 270 400€ ylimääräistä vuosittain, tämä tulee ikäänkuin tarkistus tositeesta/tositteista, sekä viivytyksestä ja jos erässä joudun maksamaan niin siitä. Mutta tuo systeemi sopii minulle paremmin, en nimittäin pidä siitä että palkasta viedään heti yli 40%. Mielummin kiroilen ja kiroan veroottajan kerran vuodessa kunnolla kun manaten kuukausittain. Pitää näet ajatella kaiken muun ohessa myös terveyttä, varsinki tällaisen tulisieluisen hepun. Tuosta syytä en esim. koskaan mene virastoon hek kohta, hoidan homman puhelimitse ja netissä. Muutaman kerran minut on ulos saattanut poliisi, turvamies tai vartija joten päätin jättää verottajan, kelan etc. kanssa live tapaamiset siihen.

        Ihme tyyppejä kun purnaavat bensan hinnasta, sekö muka kallista??

        Eihän se maksa mitään, ainakin minä saan tankata pumpulta aivan ilmaiseksi. Vain tyhmät maksavat bensasta, minä en halua maksaa mitään turhia maksuja.

        Systeemi on se, etten maksa tankatessa mitään, vaan bensayhtiön tarkistuksen yhteydessä he lähettävät minulle kuukausittain laskun, jonka maksan yleensä yhdesä erässä, näin olen sopinut kirjallisesti bensayhtiön kanssa.

        Loppujen lopuksi joudn maksamaan n.400€ kuukaudessa ylimääräistä, tämä tulee ikääkuin tarkistustositteista.
        Tuo systeemi sopii minulle paremmin, en nimittäin pidä siitä, että bensa-asemalla viedään heti maksu bensasta. Mieluumin kiroilen ja kiroan bensan hintaa kerran kuukaudessa kunnolla kuin manaten joka tankkauskerralla.
        Pitää näet ajatella kaiken muun ohessa myös terveyttä, varsinki tällaisen tulisieluisen hepun.
        Tuosta syystä en esim. koskaan mene bensa-aseman kassalle hek kohta, hoidan homman puhelimitse ja netissä. Muutaman kerran minut on ulos saattanut poliisi, turvamies tai vartija joten päätin jättää bensamyyjien etc. kanssa live tapaamiset siihen.


    • Niin onko joku bongannut mitä on hkin taso tällä hetkellä missä on halvinta ei ainakaan vielä lähellä 1.30€

      • pääkaupunkiseudulla

        lähin mitä olen nähnyt on 1,369 joka oli muutama päivä sitten Herttoniemessä. Mutta tämä on vielä kaukana siitä mistä on otsikossa kerrottu.


    • Euroon sais

      Nousta,olis väljempää teillä,yhtä perkelettä kun kaikille annettaan ajokortti,kaiken maaliman tumpuloita liikenteessä.

      • Yleensä he jotka

        luulevat osavansa ajaa ei juuri osaa.
        Ja vaikka osaisi, ei sitä tarvi netissä hehkuttaa... muahahahaha


      • sheikkialihasssan

        Nostasivat kymppiin litra hinnan niin ei tulis ku tuttuja vastaan ;D


      • yhtä
        sheikkialihasssan kirjoitti:

        Nostasivat kymppiin litra hinnan niin ei tulis ku tuttuja vastaan ;D

        tyhmät kusetettavat pellet kuin sinä! Pini piiri pyörii varinkin ääliöiden keskuudessa, he eivät osaa yksi olla ja Äö on yhteensä 120.


    • vittuilija

      kannattaa käydä katsomassa vaikka kuopiossa porissa jämsässä jyväskylässä niin bensan hintaa 1.50€ vähintään ja kuopiosta alaspäin hintaa pysyy aika samana lähes 1.47€ vero valtio hinta...
      eikä tuo paljon jos laskee 20 senttiä litralta..

    • Jordaniassa

      Maksat enemmän litrasta vettä kuin litrasta bensaa..

      • syyriassa

        Niin syyriassa maksaa vesi enempi kuni jordaniassa :D


    • Rynkky

      ...mutta paska juttu luonnolle. Ei taida kohta päättäjiä enää kiinostaa ei-fossiilisten autojen kehittäminen...

    • Åboboboy

      se Turuus on. Onks se lähel Mannerheimintiät?

    • Joka ikisessä paikkakunnassa bensan hinta laskee ja on aina halvempaa kuin siellä, missä jalostamo itse sijaitsee. Hemmetin nurinkurista kun luulisi bensantoimituksen olevan halvempaa samaan kaupunkiin, mutta näin ei ole. Eli iloitkaa te jotka olette jalostamon naapurikunnassa tai pitemmälläkin.

    • mitä maksaa

      www.polttoaine.net

      • ...sokeasti

        Kyseiseen osoitteeseen voi kuka tahansa ilmoittaa minkä hinnan tahansa! Joten mitään ehdotonta totuutta sieltä ei löydy...
        Joskus hieman huvittaa nämä polttoaineen hinta-keskustelut; on varaa ostaa auto, mutta ei ole varaa ajaa sillä. Tai ei osata laskea kuinka vähän muutama sentti sinne tai tänne loppupelissä merkitsee.
        Paljon tärkeämpää luulisi olevan, että huoltamolta löytyy tarpeen mukaan apua; autotarvikkeita kuten nesteitä, polttimoita, öljyä, tms. matkan jatkumisen kannalta välttämätöntä. Tai apua rikkoontuneen renkaan kanssa. Vaalikaa ja suosikaa näitä huoltsikoita kylmien sijaan.
        "Hädässä ystävä tunnetaan"


    • Raahe man

      Kyllä kiva vielä bensa hinta laskesi alas päin...

    • Raahe man

      Kyllä kiva vielä laskisi alaspäin.

      • on vielä

        Tupoksen ABC 95E 1,47


    • Enpä ainakaan henkilökohtaisesti usko, että parin sentin hinnanlasku bensan hinnassa kauheasti lämmittää mieltä, jos finanssikriisi vaikuttaa laajalti Suomeen ja työt menevät alta.

      Ja sinänsä bensiinin korkea hintataso rajoittaa mukavasti autoilua ja pakottaa ihmiset käyttämään julkista liikennettä, jos sellainen on kotikuntaa saatu järjestettyä. Jos ei, niin ainakin ihmiset siirtyvät käyttämään pienempiruokaisia autoja. Toisin sanottuna se bensiinin hinnanlasku ei ole yksiselitteisesti hyvä asia.

    • Etukortilla...

      Nyt tuntuu jo ihan kivalle poiketa tankkaamassa. :)

      • Jepjep**

        ...


    • mitään

      mulle ei vaikuta bensan hinta mitään kun tankkaan aina viidelläkympillä ;) on se hyvä että rahalla saa.

      • ISO-Jorkki

        Minäkin tankkaan autooni bensaa aina 50 euron edestä. Niille jotka kysyy paljonko autoni vie vastaan, että kaiken se vie mitä tankkiin laittaa.


    • ylivieska

      95E 1,34€l. tippunee alle 1.3 euron :O

    • ikw

      toivottavasti lopultakin laskisi.suomi on pitkien etäisyyksien maa.käy köyhän kukkarolle pahasti bensan korkea hinta.

    • kysynpä_vaan

      Missä näin halpaa bensaa myydään täällä Turussa

      • niin._.

        joko okedolla oli joku kampanja tai sitte joku heitti läpällä sen 1.279..

        mut silti se boikotti on pitäny ainaki täällä, ei oo tehny missään kohtaa tiukkaakaan

        EI NESTE EIKÄ SHELL KOKO VUOTENA!

        ja kukkahattusedät voi pitää nokkansa ummessa niistä todellisista markkinajäteistä
        |
        |

        Ugh, olen puhunut jälleen.


      • eurotettu
        niin._. kirjoitti:

        joko okedolla oli joku kampanja tai sitte joku heitti läpällä sen 1.279..

        mut silti se boikotti on pitäny ainaki täällä, ei oo tehny missään kohtaa tiukkaakaan

        EI NESTE EIKÄ SHELL KOKO VUOTENA!

        ja kukkahattusedät voi pitää nokkansa ummessa niistä todellisista markkinajäteistä
        |
        |

        Ugh, olen puhunut jälleen.

        Jo 16.10. eikä havaintoakaan halvemmista hinnoista Turun suunnalla. Raakaäljyn hinta hipoo jo 70eurowa! Ahneutta on haivattavissa peri suomalaiseen tyyliin = kuka onnistuu kiskomaan korkeimman hinnan kuluttajilta. Kai tämä on sitä tulevaan lamaan varustautumista, keräämällä löysät pois!


      • boikotoin
        eurotettu kirjoitti:

        Jo 16.10. eikä havaintoakaan halvemmista hinnoista Turun suunnalla. Raakaäljyn hinta hipoo jo 70eurowa! Ahneutta on haivattavissa peri suomalaiseen tyyliin = kuka onnistuu kiskomaan korkeimman hinnan kuluttajilta. Kai tämä on sitä tulevaan lamaan varustautumista, keräämällä löysät pois!

        ahneutta ja rikkaiden rikastumista vastaan. Ja hyvin yksinkertaisesti. Ostan mahdollisimman vähän bensaa. Ajan just mitä haluankin, mutta pyrin ajamaan taloudellisesti ja vain sitä mitä tarvitsen ajaa. En aja turhaan enkä tuhlaavasti, kulutan vähemmän ja täten maksan vähemmän. Vaikutus on todellisempi kuin kaikenlainen ämmämäinen ulina ja urputus netissä.

        Turussa kyllä oli viikonloppuna jopa alle 1.3 euroa/litra jossain, koska lehdessäkin niin sanoivat. Eilen Mplussalla maksoin 1,382 litralta(95), tänään olisin saanut halvemmalla toisalta asemalta polttoaine.netin mukaan, no voi voi, tosin vain 3,3 senttiä halvemmalla. Ei kyllä tunnu oikein missään, litrat tuntuu enemmän. Keskikulutus sekalaisessa ajossa 5-7 litraa sadalla, en ole sen tarkemmin laskenut.

        Aina talveksi on tähänkin asti bensan hinta laskenut, kun sunnuntaisuharit ja kesäautoilijat vähentävät ajojaan ja osa poistuu liikenteestä kokonaan. Eniten bensan hintaan vaikuttaa se, kuinka paljon sitä ylipäätään kulutetaan. Suomen koko vuoden kulutus ei ole mitään tietenkään edes yhteen kuukauteen verrattua USAssa, joten ei kovin paljon Nesteellä voi vaikuttaa bensan hintaan.

        Jos raakaöljyn hintoja katselee, niin siitä vaan. Raakaöljyllä ei taida edes isot laivat kulkea, nekin kulkee jalosteilla.

        Jos bensa on jollekin liian kallista, niin kaupoista löytyy monenlaisia paitoja ja lippiksiä, joissa lukee persaukinen. Sellainen sitten vaan, jos polttoaineeseen ei ole varaa. Jos yhtäkkiä bensa olis 1 euroa litra, niin tiet olisivat vielä enemmän täynnä kuin nyt. Parempi näin, itse ajan joka tapauksessa sen mitä ajankin.


    • To 16.10.2008

      Raakaöljy reilusti alle 80 dollarin?

      • wawe

        "Öljyn hinta on painunut alle 70 dollarin tynnyriltä. Vielä kesällä öljyllä käytiin kauppaa liki 150 dollarin hintaan. " -mtv3

        on se *** kumma että kuluttajahinta on pudonnut vain sen hikisen 10 centtiä.. Hatuttaa ja paljon!


      • wewa
        wawe kirjoitti:

        "Öljyn hinta on painunut alle 70 dollarin tynnyriltä. Vielä kesällä öljyllä käytiin kauppaa liki 150 dollarin hintaan. " -mtv3

        on se *** kumma että kuluttajahinta on pudonnut vain sen hikisen 10 centtiä.. Hatuttaa ja paljon!

        "Öljyn hinta on painunut alle 70 dollarin tynnyriltä. Vielä kesällä öljyllä käytiin kauppaa liki 150 dollarin hintaan. " -mtv3

        on se *** kumma että kuluttajahinta ei kesällä noussut kuin vain sen hikisen 10 centtiä.. Ei hatutta ei yhtään!


    • anakonda86

      Halikon Shellillä eilen 1.169 e95 ja diesel 1.054 ja W-POWER 1.259.. Turussa näyttäis olevan vielä halvempaa..

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      212
      34481
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      256
      22064
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      440
      11155
    4. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      84
      7591
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6675
    6. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      54
      5073
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      196
      4107
    8. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      46
      1756
    9. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      35
      1693
    10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1627
    Aihe