Hei...!
Sinä jolla on pyreneittenkoira...niin olisi mukava jutella sinun kanssa!
Minulla on 9kk pyrri (narttu)....
Mutta jos olet kiinostunut juttelemaan/vaihtamaan ajatuksia... niin...
Onko kenelläkään pyreneittenkoiraa???
1
150
Vastaukset
- jamie
Mulla on ollu pyreneitten mastiffi narttu 11 vuotta. Ikävä kyllä se piti viime vuonna lopettaa sen heikon sydämen takia. Se oli elämänsä aikana saanu 3 pentuetta ja voittanut näyttelyissä enemmän kuin mikään muu koiristamme. 11 vuotta on todella paljon isolle pyreneitten mastiffille ja yhtäkkiä sen mennessä huonoon kuntoon, päätimme päästää sen tuskistansa...=(
Siru rakasti agilitya, mutta suosittelen sitä ja muutakin liikuntaa vasta sitten kun koira on n. 3 vuotias ja lopettanut täysin kasvamisen. Monet pilaavat ison koiran(esim.pyrren)sillä, että he rupeavat lenkkeilemään sen kanssa, kun se on pentu, se on suuri virhe, koira menee täysin rikki jaloista. Myös paljon säilöntäaineita sisältävä koiranruoka pilaa suureksi ja nopeasti kasvavan koiran..., se kasvaa liian nopeasti...
...Jokatapauksessa, suosittelen pyreneitten mastiffia kaikille siitä kiinnostuneille..., ei kylläkään kerrostaloon pieneen yksiöön, koska koirasta saattaa tulla tosi isokokoinen...
Pyreneitten mastiffi on uskollinen omistajalleen, ja narttu pyrre sopii hyvin ensimmäiseksi mastiffiksi!
Onnea uusille pyrren omistajille...toivottavasti musta oli edes jotain apua...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241546- 291393
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691217- 781194
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18952Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855