Hei...!
Sinä jolla on pyreneittenkoira...niin olisi mukava jutella sinun kanssa!
Minulla on 9kk pyrri (narttu)....
Mutta jos olet kiinostunut juttelemaan/vaihtamaan ajatuksia... niin...
Onko kenelläkään pyreneittenkoiraa???
1
178
Vastaukset 1
- jamie
Mulla on ollu pyreneitten mastiffi narttu 11 vuotta. Ikävä kyllä se piti viime vuonna lopettaa sen heikon sydämen takia. Se oli elämänsä aikana saanu 3 pentuetta ja voittanut näyttelyissä enemmän kuin mikään muu koiristamme. 11 vuotta on todella paljon isolle pyreneitten mastiffille ja yhtäkkiä sen mennessä huonoon kuntoon, päätimme päästää sen tuskistansa...=(
Siru rakasti agilitya, mutta suosittelen sitä ja muutakin liikuntaa vasta sitten kun koira on n. 3 vuotias ja lopettanut täysin kasvamisen. Monet pilaavat ison koiran(esim.pyrren)sillä, että he rupeavat lenkkeilemään sen kanssa, kun se on pentu, se on suuri virhe, koira menee täysin rikki jaloista. Myös paljon säilöntäaineita sisältävä koiranruoka pilaa suureksi ja nopeasti kasvavan koiran..., se kasvaa liian nopeasti...
...Jokatapauksessa, suosittelen pyreneitten mastiffia kaikille siitä kiinnostuneille..., ei kylläkään kerrostaloon pieneen yksiöön, koska koirasta saattaa tulla tosi isokokoinen...
Pyreneitten mastiffi on uskollinen omistajalleen, ja narttu pyrre sopii hyvin ensimmäiseksi mastiffiksi!
Onnea uusille pyrren omistajille...toivottavasti musta oli edes jotain apua...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va581616Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3641151- 133924
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu13742Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63622- 41598
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa90548- 45529
- 45498
- 44456