Olisiko tietoa millai pääsisi Malagaan halvimmalla lennettyä ja paljonko kannattaa siitä lystistä maksaa? Kesäkuussa olisi vasta tarkoitus lähteä, mutta ajattelin jo ajoissa varata matkat, jotta saisin halvimmalla...Joskun muistaakseni olen lukenut, että joku on lentänyt 200 eur edestakaisin, mutta nyt kun katselin hintoja ne maksoivat vähintään 350 euroa...
Halvalla Malagaan
7
1206
Vastaukset
- Malagaan
Varmaan nuo suorat lennot sinne 350e on "ihan kohtuu hintase"t. Halvemmallakin pääsee varmasti kun jaksaa selailla läpi netissä lentoyhtiöiden sivuja ja jos päivissä pystyy joustaan. Itsekkin olen kyllä lukenut niistä 99e suuntaansa suoristalennoista. Yksi vaihtoehto on yrittää löytää halvat lennot johonkin toiseen Espanjan kaupunkiin / Etelä-Euroopan kaupunkiin ja sieltä lentää vaihdolla sitten Malagaan. Esim. Air Europa ja Clickair tarjoaa halpoja lentoja E-Euroopan sisällä. Nykyään tuntuu, että kaikkien lentojen hinnat nousee, ainakin kun Suomesta lennetään.
- neuvoo
Jos olet Finnairin plussakorttilainen ja sulla on 5000 pistettä, pääset 260 EUR eestaas.Taisi sekin olla vaan talvella/keväällä.
Katso Easyjetin lauantailennot. Niillä ainakin kohtuullinen aikataulu Hki-Lontoo-Malaga reitillä. Ei taida sekään olla erityisen halpa. - vaihteessa
Saa toki edullisetkin liput. Tässä esimerkki:
Meno Su, 30 marraskuuta 08
Depart: Tampere 10:05
Arrive: Bremen 11:20
1 x Adult 2.99 EUR
Taxes / Fees: 20.38 EUR
Total Price: 23.37 EUR
... ja jatkolento samana päivänä
Depart: Bremen 15:25
Arrive: Malaga 18:35
1 x Adult 2.99 EUR
Taxes / Fees: 18.11 EUR
Total Price: 21.10 EUR
-----------------------------
Paluu Su, 14 joulukuuta 08
Depart: Malaga 19:10
Arrive: Bremen 22:25
1 x Adult 17.99 EUR
Taxes / Fees: 30.45 EUR
Total Price: 48.44 EUR
ja jatkolento 15.12. aamulla
Depart: Bremen 06:30
Arrive: Tampere 09:40
1 x Adult 0.00 EUR
Taxes / Fees: 18.11 EUR
Total Price: 18.11 EUR
Lentoyhtiö: Ryanair. Veroineen siis yht. 111 euroa menopaluu, tarvittaessa matkalaukkumaksu päälle.- mutta...
Maksaisin Ryanairille jopa tuplasti, mutta suorat lennot, kiitos (Tampere tai HEL kumpikin käy)!
- maapallo
Kiitokset hyvästä neuvosta! Siispä kannattasi mennä Ryan airilla.Aikasta evukkaasti pääsee sitä kautta ja tulisi bongattua uusiakin paikkoja samalla, jos vaikka menisi esim. Dublinin kautta.
- Vallu2
Air Finland tekee Malagaan suoria lentoja ja hintaa näkyi olevan kesäkuussa 298e et käy katsomassa Air Finlandin sivuilta tekevät vaan määrättyinä päivinä lentoja.
- maapallo
...kiitokset myöskin hyvästä neuvosta...täytyypi käydä mulkasemassa nekin sivut!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1044661Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743921397- 1861072
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091062Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86970Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11902- 64901
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10887- 64866