oon ettiskelly sopivaa trimmikonetta Faster 440 veneeseen. 60 hv Jammu taitaaa olla turhan painava veneen perään. Onko kenelläkään tietoo kuinka perä kantaa esim 50 hv 4 tahti Jammun,
Etsin kuitenki 2 tahtista, sillä 1500 eurolla
ei vielä saa 4 tahtisia koneita, paitsi
loppuunajettuja pommeja...
ilmeisesti 35 - 50 hv ois oikea kokoluokka
Kone Faster 440
1
1082
Vastaukset
- pete
Mulla oli Faster 445:ssä 25hp 4t mariner,jossa trimmi.Omasta mielestä se oli hyvä yhdistelmä,ainakin omassa käytössä,joka oli pääasiassa uistelua.Vauhti oli täysin riittävä,tosin en tiedä riittäisikö se useammalle,kuin 3 henkilölle,en koskaan kokeillut useammalla.Nykyinen vene on Faster 515,jossa 50hp honda.Pidän itse marineria parempana koneena kuin hondaa,nimittäin honda kuluttaa huomattavasti enemmän,ja lähtee huonommin käyntiin,lisäksi jouduin ostamaan loivemman potkurin,että pääsisi riittävän hiljaa.Joo on muuten kumma,kuinka 4 tahtisten hinnat senkun nousee.ostin ko.marinerin (98) vuonna 2000 ja se maksoi 16900 mk,ja tänä keväänä kun vaihdoin sen hondaan,niin liike hyvitti 2500€(14864 mk)ja on tämän jälkeen yrittänyt myydä sitä hintaan 3250€ (19323 mk)Eli on ilmeisesti vallalla käsitys,että 4t moottorit paranee vanhetessaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463959Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363462Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162863Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342709En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102114IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121206Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006