Kone Faster 440

Jussi

oon ettiskelly sopivaa trimmikonetta Faster 440 veneeseen. 60 hv Jammu taitaaa olla turhan painava veneen perään. Onko kenelläkään tietoo kuinka perä kantaa esim 50 hv 4 tahti Jammun,
Etsin kuitenki 2 tahtista, sillä 1500 eurolla
ei vielä saa 4 tahtisia koneita, paitsi
loppuunajettuja pommeja...
ilmeisesti 35 - 50 hv ois oikea kokoluokka

1

1074

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pete

Mulla oli Faster 445:ssä 25hp 4t mariner,jossa trimmi.Omasta mielestä se oli hyvä yhdistelmä,ainakin omassa käytössä,joka oli pääasiassa uistelua.Vauhti oli täysin riittävä,tosin en tiedä riittäisikö se useammalle,kuin 3 henkilölle,en koskaan kokeillut useammalla.Nykyinen vene on Faster 515,jossa 50hp honda.Pidän itse marineria parempana koneena kuin hondaa,nimittäin honda kuluttaa huomattavasti enemmän,ja lähtee huonommin käyntiin,lisäksi jouduin ostamaan loivemman potkurin,että pääsisi riittävän hiljaa.Joo on muuten kumma,kuinka 4 tahtisten hinnat senkun nousee.ostin ko.marinerin (98) vuonna 2000 ja se maksoi 16900 mk,ja tänä keväänä kun vaihdoin sen hondaan,niin liike hyvitti 2500€(14864 mk)ja on tämän jälkeen yrittänyt myydä sitä hintaan 3250€ (19323 mk)Eli on ilmeisesti vallalla käsitys,että 4t moottorit paranee vanhetessaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1506
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1335
    3. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      86
      993
    4. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      14
      957
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      86
      926
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      186
      868
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      831
    8. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      801
    9. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      82
      775
    10. Kaipaan seuraasi niin

monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.
      Ikävä
      17
      740
    Aihe