Voi että kun osaakin ihminen olla tyhmä. Eilen vedin ihan hirveät kaatokännit. Olen yleensä tosi rento sälli mutta eilen riehuin,huusin,vonkasin,tappelin,ryvin pusikoissa, ym ja nyt hävettää ihan hirveästi. Juuri kun olin saanut asiat kuntoon ja oli hyvä olla. Voi vittu =(
känniääliö
23
9035
Vastaukset
- Itsekin mokaillut
Tsemppiä! Kyllä se siitä ajankuluessa helpottaa... - ja sitten myös naurattaa. Itsekin olen joskus kauhea känniääliö, jota kaikki inhoaa (normaalisti olen ihan kiva, rento ja viehättävä neito). Viehättävyys on kyllä todella kaukana, kun meitsi juo keittoa ihan huolella...
Ensi juhlissa sitten otetaan vähän iisimmin, eiks jeh?! Ja ei se ole niin kauheaa, jos mies on känniääliö. Paljon pahempaa on olla nainen ja känniääliö. "Kauheinta, mitä tiedän on nainen humalassa..." Että semmoista.
Aurinkoa päiviisi! :) - Nimetön
olen ollut samassa tilanteessa.. kuulin kerran yhden sanonnan joka sopii tämmöisiin tapauksiin.
''aidot ystäväsi eivät rakasta mitä teet, vaan kuka olet'' .. aito ystävä kyllä tietää koska se on vaan se alkoholi ja koska se aito ihminen reipastelee. itse en tuomitse ihmisiä kun he ovat kännissä, tiedän itse mikä KAUHEE morkkis tulee ja toivoo vaan että olis jääny kotiin.. mutta hetken päästä se kuitenkin unohtuu, ja sit joku viikonloppu joku toinen mokaa. Life is life :)- Emma
Been there too! Mokannu usein kännissä, jotain ihme riehuntaa mikä on nolottanu jälkikäteen niin v...sti!! Kundikaveri viel haukkuu et v...u ku suakin saa häpee, se aina vaa pahentaa morkkista.
En mäkään arvostele kavereiden kännisekoiluja, argh!
Yrittäkää ymmärtää kavereitanne, joskus karkaa mopo käsistä jurrissa. - kans..
Emma kirjoitti:
Been there too! Mokannu usein kännissä, jotain ihme riehuntaa mikä on nolottanu jälkikäteen niin v...sti!! Kundikaveri viel haukkuu et v...u ku suakin saa häpee, se aina vaa pahentaa morkkista.
En mäkään arvostele kavereiden kännisekoiluja, argh!
Yrittäkää ymmärtää kavereitanne, joskus karkaa mopo käsistä jurrissa.yx känniääliö =( hävettää taas kun viikonloppuna vedin keittoa oiken olan takaa, ja örvelsin oikein kunnolla... eipä taida maistua taas pitkään aikaan, kun tuntuu et nyt on joka kerta tullu örvellettyä... ja tuntuu et joka kerta oon sählänny jo vuodeks eteenpäin, sit päätän et ens kerralla en ota "koomaa".. ja kuinka ollakkaan aamulla kun herään, iskee niin kauhee morkkis et tekis mieli ruveta erakoksi ja hautautuu jonnekkin peiton alle rypemään itsesäälissä, ja koko päivän päässä soi vaan yks lause "kuinka tyhmä voi ihminen olla?" ... ja olen siis vielä nainen, ja tiedän ,että känninen nainen on oikeasti ihan hirvee näky... ja sitten hävettää vielä enemmän, voi jiisus.. kaipa tää morkkis pikkuhiljaa lientyy... täytyy varmaan aatella positiivisesti, enpä ainakaan tapellut, enkä herännyt vieraasta sängystä... eli jotain hyvääkin =D
- Emma
kans.. kirjoitti:
yx känniääliö =( hävettää taas kun viikonloppuna vedin keittoa oiken olan takaa, ja örvelsin oikein kunnolla... eipä taida maistua taas pitkään aikaan, kun tuntuu et nyt on joka kerta tullu örvellettyä... ja tuntuu et joka kerta oon sählänny jo vuodeks eteenpäin, sit päätän et ens kerralla en ota "koomaa".. ja kuinka ollakkaan aamulla kun herään, iskee niin kauhee morkkis et tekis mieli ruveta erakoksi ja hautautuu jonnekkin peiton alle rypemään itsesäälissä, ja koko päivän päässä soi vaan yks lause "kuinka tyhmä voi ihminen olla?" ... ja olen siis vielä nainen, ja tiedän ,että känninen nainen on oikeasti ihan hirvee näky... ja sitten hävettää vielä enemmän, voi jiisus.. kaipa tää morkkis pikkuhiljaa lientyy... täytyy varmaan aatella positiivisesti, enpä ainakaan tapellut, enkä herännyt vieraasta sängystä... eli jotain hyvääkin =D
Tsemppii vaan! :)
Kuka on synnitön, oikeesti?
Jos sellanen löytyy niin taitaa olla aika tylsä tyyppi... :D
- mmmmmmmmmmmm
Oli tylsää ja muistinpa vaan jostain et oli tullu kirjoteltua tänne. Siis alotin tän aiheen. Juu nyt ku ite muistelen tota vkloppua mistä kirjotin ni ei tunne enää morkkiksia. Se oli ja meni. Siit on kyl opittu jotain. Meinaan juomista vähensin aikalailla ja nyt on taas tullu otettua ihan kohtuudella ja rauhassa. Ja mitä nyt kävi ilmi noissa teksteissä et "dokaava nainen on pahin" ni ite en kyl allekirjoita tota....se on musta meinaa se ja sama...Mies tai nainen ni se on ihan ihmisestä kii, ym. Sanon vaa et ottakaa nyt hyvät ihmiset vaa ihan rennosti elämässänne ja varsinki sen alkoholin kanssa =) Ja jos nyt kuitenkin sattuu käymään niin että taas kerran mokaatte, ni paskat välii siitä. Ku kerranhan tääl vaa eletää=)
- kans..........................
Tuli tuossa vedettyä keittoa reissussa muutaman illan ajan kunnolla ja nyt tekisi mieli vaan hautautua sinne kammioon erakoksi. Meikäläinen, joka on yleensä niin hillitty ja tylsäksi luonnehdittava tapaus, niin alkoi muun muassa seurustella aivan hirveän vanhan ukon kanssa (tosin muutaman tunnin päästä tulin järkiini ja homma loppui siihen). Onneksi en sentään harrastanut seksiä, mutta kauheita ukkoja tuli silti kerättyä ympärille ja muutenkin nyt on kauhea morkkis juomisen määrästä. Nyt olen päättänyt olla juomatta muutamaan kuukauteen, ei tällaisesta elämästä tule mitään. Vihaan ja häpeän vaan itseäni, voi että!
- nimetön1234567890
kans.......................... kirjoitti:
Tuli tuossa vedettyä keittoa reissussa muutaman illan ajan kunnolla ja nyt tekisi mieli vaan hautautua sinne kammioon erakoksi. Meikäläinen, joka on yleensä niin hillitty ja tylsäksi luonnehdittava tapaus, niin alkoi muun muassa seurustella aivan hirveän vanhan ukon kanssa (tosin muutaman tunnin päästä tulin järkiini ja homma loppui siihen). Onneksi en sentään harrastanut seksiä, mutta kauheita ukkoja tuli silti kerättyä ympärille ja muutenkin nyt on kauhea morkkis juomisen määrästä. Nyt olen päättänyt olla juomatta muutamaan kuukauteen, ei tällaisesta elämästä tule mitään. Vihaan ja häpeän vaan itseäni, voi että!
tuli kans tuossa ruotsin laiva matkalla vähän liika sitten sitä kuppia otettua ja taisin sitten päätyä jonkun toisen hyttiin ja sitten oli lompakko ja luottokortit perseessä että semmosta se ihmisen elämä on kun tekee kännissä niitä tyhmiä valintoja ottakaa opiksi
- Epakas
No. Eras ariki-illan kokoontuminen lipsahti juopottelun puolelle, ja sattui olemaan mukana miehen puhelin eika omaani. Hanen vanha tatinsa tietenkin soitti juuri, kun olin pahimmassa tuiskeessa, ja mina nerokkaasti vastasin puhelimeen ja huutelin siina kaikenlaista humalaista paskaa. Ei juuri naurata kun anopilassa on kauhea skandaali paalla jja meistani syytetaan, etta han on tehnyt huonon valinnan naidessaan tallaisen juopon...
Pitiko nyt vastata siihen st'nan puhelimeen! - minäninininiin
Joo eipä tossa mitään. Noita sattuu kaikille joskus kenelle alkoholi vähänkin maistuu. Virheistä oppii
- SIPITTÄJÄ
KÄNNIÄÄLIÖT JUOKAA SIPITTÄKÄÄ
- HAKKAAN SUT MULKULLA
SIPITTÄJÄ kirjoitti:
KÄNNIÄÄLIÖT JUOKAA SIPITTÄKÄÄ
VITTU LUTKUTA SÄ VAARIN MULKKUA
HALUUTKO ETTÄ TUUN LÄTKIMÄÄN SUA MULKUL PITKIN NAAMARIA
VITTU HÄH TARVI KÄYDÄ TÄÄL PÄTEE SAATANAN TONTTU
- hullu_ämmä
Täällä yks sekoilija lisää!Tuli sitten dokattua keskellä viikkoa 3 kokonaista päivää putkeen.Miehiä,viinaa,sekoiluja.Itkuja ja tappeluita.Huh,nyt olen potenut ihan hirveää krapulaa.Jos omistaisin aseeen niin olisin varmasi jo ampunut itseni.Ei tätä morkkista kestä kukaan selvä järkinen.Nyt en kyllä alkoholiin pitkään aikaan koske,ja kuitenkin löydän itseni taas seuraavalla viikolla pullo kädessä.Voi elämä minun kanssa...
- toinen hullu ämmä
Join eilen itekseni ihan liikaa ja soittelin pari noloa, itku puhelua ja mikä pahinta, kommentoin facebookissa niiiiin marttyyristi, että hävettää varmaan lopun ikäni. Oon puhelimen kans sekoillu ennenkin ja siitä viisastuneena pitäny sen pois silmistä jos juon ja naamakirjaan en oo aikasemmin koskenu kännissä ollenkaan. Paitsi eilen...Kuolema miten hävettää. En tiiä kehtaanko sanoo miehelleni koko hommasta. Tosin, eiköhän joku muu hoida senkin, oli nimittäin sen kavereita joille soitin. Olispa joku keino siirtyä ajassa taaksepäin ja jättää tekemättä.
- khiasdsdiohgapghiasd
UP
Tuli kyllä taas sekoiltua perkele
Enkä ikinä osaa olla ottamatta. aina teen sen saman virheen. vittu mikä olo aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ei tähän auta mikään muu kuin kymmenen vuoden erakoituminen munkkiluostarissa
selibaatissa - Anonyymi
Sattuu noita lipsahduksia lähes kaikille.
- Anonyymi
Nykysin ottaa päähän facebookssa sekoilu, ei pitäisi kirjoittaa sinne mitään, jos on juonut alkoholia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykysin ottaa päähän facebookssa sekoilu, ei pitäisi kirjoittaa sinne mitään, jos on juonut alkoholia.
Toisia ei ainakaan kannata haukkua. Se kannattaa muistaa. Niitä tyyppejä on paljon ja osa saanut tuomioita siitä mitä toisista kirjoittanut!
- Anonyymi
Mikäköhän motiivi on kaivaa vuosien takainen aloitus? Todella kummallista
- Anonyymi
Kivasti pomppasi tämä krapulaisen silmiin. En koskaan enää juo viiniä enkä kirjoittele lapsellisia juttuja nettiin
- Anonyymi
Joo, minäkin tulin vedetyksi mukaan suomalaisten juoppokulttuuriin. Ihmettelin sitten jossain vaiheessa, että mitä hyvää tässä nyt muka on. Lopetin, elämä parani noin 150 prosenttisesti ja nuorelle polvelle terveisiä, että älkää uskoko niitä alkoholin hehkutuspuheita, ne ovat vitun valeita.
- Anonyymi
Uskon sua, vaikka samaa polvea ollaankin. Kyllä pilkun jälkeen tulee totuus.
- Anonyymi
Niin sitä aina retkahtaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356