Mersu vs Toyota

Tietäjä olen

Ex merunistina voin kertoo seuraavan totuuden.

Toyota on parempi, kuin mersu.

Ostakaa merssumiehet Toyota, niin maailma pelastuu.

Muuten Toyota kirjoitetaan aina isolla alkukirjaimella ja mersu pienellä.

Autojen kuningas tämä Toyota ei muuten makaa korjaamolla, kuten mersu reppana.

19

3375

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paskoja kumpikin

on. Byähähähähähä

• ex merunistista

Omassa pihassa sattuu olemaan Mese omassa käytössä ja Toyota miehellä - jonkin verran kokemusta on molemmista. Ikinä en vaihtaisi Meseäni Toyotaan, mutta makuasioita ne on varmaan. Rahan puutteessako vaihdoit riisikuppiin? Oma Meseni on ollut vuosittain päivän huollossa/ korjaamolla, vain kuluvia osia on vaihdettu. Onhan niitä varmaan muitakin hyviä autoja, mutta itse olen saanut niin hyvän että vaikea on vaihtaa merkkiä. -Mersunainen-

• Lexus LS460

Verratkaa mielummin Mersua ja Lexusta,joissa Lexus ainakin on se toimintavarmempi!.
        Mersuissa on sähkövikoja!!.

• on romu
        Lexus LS460 kirjoitti:

Verratkaa mielummin Mersua ja Lexusta,joissa Lexus ainakin on se toimintavarmempi!.
        Mersuissa on sähkövikoja!!.

ohutpeltinen rimpula jossa ovi rämpsähtää kiinni.

• on täysi

**ska sen voin sanoa muutaman omistaneena.

• tuntee

riisikupissa kun oven lyö kiinni,että paska mikä paska.

• mbman..
    • Mersumies83

vanhaa MB on parempi koneesta kuin toyotan vuosimallin 03-06. Yksi MB oli pyörinyt Saksassa 3 miljoonaa kilometriä ilman ongelmia, moottori on kuin uusi. Olen ajanut omalla MB:llä (200 E 1990) 500.000 km ja se on vain yksi välietappi matkalla miljoonaan.

• dfdfdf

...kunhan haaveilet!!!!!!!!!!!!

• HYVÄ HYVÄ

SEON JUST NUIN

• niin tojoa vaan

Mikäli lyömälehteä ei ole, niin tojo (huom. pieni alkukirjain ja leikkisä nimitys) on oikea valinta. Mercedes on edelleenkin hieman varakkaampien auto. Ja eihän ajo-ominaisuuksia, suorituskykyä, mukavuutta ja varustelua voi edes verrata mihinkään muovi-tojoon. vm.-05 E320 cdi:n (kolmen vuoden aikana tehty vain määräaikaishuollot) jälkeen kun hyppään työkaverin diesel-avensiksen kyytiin niin tuntuu kuin johonkin helkkarin jauhomyllyyn istuisi!

Joten turha köyhien provota. Tiedän että on kusipäistä sanoa noin, mutta kun sitä näköjään kovasti kerjätään.

• alkuper,

Mersun exänä voin vakuuttaa.....
        Toyota on autokuningas ja mersu nykypäivän mosse.

• hemppi
        alkuper, kirjoitti:

Mersun exänä voin vakuuttaa.....
        Toyota on autokuningas ja mersu nykypäivän mosse.

sähkövikoja, ruostevikoja, alustavikoja.... lista jatkuu. Mersu on paska. Osta audi. Ei makaa korjauksessa!!

• voi sentään
        hemppi kirjoitti:

sähkövikoja, ruostevikoja, alustavikoja.... lista jatkuu. Mersu on paska. Osta audi. Ei makaa korjauksessa!!

Kumma kun mun -05 E320:ssä ei ole ollut vielä sitten ensimmäistäkään vikaa. Ei edes vian tynkää. Audi on myös hyvä auto. Uusi A4 on jo saatu ulkonäöltäänkin varsin komeaksi, onneksi ei enää niitä vm.-01-07 rumia joka kulmasta pyöristettyjä töpöpulloperseitä. Ajettavuuskin kohdallaan. Jos mersuun alkaa vikoja ilmestyä niin audi on seuraava. Mutta eipä edellistäkään meseä tarvinnut paljon korjaamolle kuskata.

• Uusi huono Tojota

Tällä palstalla ei ole uudella Mersulla ajavia. Vain köyhiä.

Haasta riitaa muualla.

Laatutietoinen rahamies ajaa toki saksalaisella: Audilla tai Bemarilla.

• ajelen jajatkossa myös

On mulla mersu, korjattu on ja nyt kunnossa. Kuluvia joutuu vaihteleen mutta niin muissakin. On siinä sitä jotain. Voimaa ja jykevyyttä. Laatua...toimintoja vakiona mitä muissa ei ollenkaan...niistä ei edes tarvi mainostaa eikä käyttäjät kaikista edes tiedä.

Toyotista on kokemusta, corolla, carina, pari camryä, avensis D4D.

Enpä jaksa enää kuunnella sitä samaa bensakoneen korinaa vuodesta toiseen. Aina sama moottoriääni vuodesta 92 alkaen. Sisusta ja ulkonäkö täysin mauton ja mitään sanomaton. Ei sovi mulle enää.

Nyt tyytyväinen, ei niitä autoja voi verrata. Peltilehmiä kaikki. Loppusanat:
      Aja millä ajat mutta mersulla loput.

• Anonyymi

turpa kii mersu on hyvä mutta Toyota on paras

• Anonyymi
      UUSI

Mersuissa menee osia ihan luvattoman paljon yleensä.

Tässä jos tarkastelisi vaikka c sarjaa 2008 lähtien ja E sarjaa 2010 lähtien.

Näitä 400 -500000KM AJETTUJA MERSUJA .
      Kun lukasee nettiauton ilmoituksia niin ei naurata.
      Yllättävän monissa 212 Eemeleissä on koneissakin häikkää jopa vaihdettu alle 200000 kilometrisssä.,saatikka muuta.
      Useissa on etu istuistuimet rikki ja laaduton nahka usein miten.

Kyllä se keskimäärin on nähtävillä jos 500000km pitää päästä niin Toyotalla ajaa montakertaa halemmalla.

Esim: s sarjan vanhat mersut on pommeja ja hyvin kalliita laitattaa kuntoon.

Eihän esim: vanhempia coroloita nähdä paljoo että olisi vikaa.
      Tojota on selkeästi luotettavampi käyttöautona.

• Anonyymi
      UUSI

Lapsellista kuolata joittenkin automerkkien perään, nouseeko pili pystyyn? Nousisi varmaan jos sinulla olisi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      28
      8195
    2. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      35
      7331
    3. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      105
      3630
    4. V*ttuu että mä haluan sua

Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      67
      3430
    5. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      604
      3114
    6. Mikä sinua eniten

Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      77
      2918
    7. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      38
      2618
    8. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      34
      2504
    9. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      32
      1983
    10. Kolmas kerta toden sanoo

Näinhän sitä sanotaan. 🤭
      Ikävä
      33
      1534
    Aihe