Ympärileikattu penis on kamala!

Liinuska.

Sain jokin aika sitten ekan kerran ympärileikattua penistä.
Kokemus oli kamala! Ensinnäkin sellainen penis on hirvittävän ruma, siis voi yöks!
Ja terska oli kuin kuivanut rusina. Ja eihän se ihme ole kun terska hankautuu jatkuvasti pöksyihin yms.

Hyvin ikävä kokemus, ei enää koskaan ympärileikattua!

21

13966

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiitos ei.

      Silvottua rusinaterskaa kukaan ei sisäänsä halua.

    • mlukku

      ...sen kullin pitää olla kuin herkkutatti. Kunnon esnari, joka venyy ja vanuu, mutta seisokissa on sileänä varren ympärillä. Minullapa on juuri sellainen,,,,

    • Horny bee.

      Olen huomannut, että ympärileikatuilla ei seiso kunnolla. Johtunee varmaan siitä, että tunto on mennyt tärviölle terskasta.

      • mies82-19-16

        Itselläni on ympärileikattu penis, eikä ole mitenkään kuivunut tai muutenkaan mitään erektio-ongelmia. Eiköhän ne erektio-ongelmat aiheuta jokin ihan muu, kuin esarin puuttuminen...

        lol


      • Olet varmaan vastenmielinen tai saat vain umpikännisiä miehiä sänkyysi. Ympärileikatuilla seisoo kovaa ja PITKÄÄN!


      • Nimimerkki,..,,.
        Ouluman62 kirjoitti:

        Olet varmaan vastenmielinen tai saat vain umpikännisiä miehiä sänkyysi. Ympärileikatuilla seisoo kovaa ja PITKÄÄN!

        Kyllä ympärileikatulla miehellä voi hyvinkin seisä kovaa ja pitkään, mutta tottahan tuo on, että kun esinahka ei penistä suojaa niin kyllä herkkyys vähenee ja paljon. Onko se hyvä vai huono asia riippuu täysin miehestä. Ja toki myös naisesta.


      • Anonyymi
        mies82-19-16 kirjoitti:

        Itselläni on ympärileikattu penis, eikä ole mitenkään kuivunut tai muutenkaan mitään erektio-ongelmia. Eiköhän ne erektio-ongelmat aiheuta jokin ihan muu, kuin esarin puuttuminen...

        lol

        Samaa mieltä. Itse reilu 2kk sitte käyny leikkauksessa jota pitkitin tuskalliset 9v leikkaus kesti 3h ku oli ureutunu nii pahasti. Mutta elämäni paras päätös ollu! Siistimmän näköinen, pysyy puhtaana ja on hygieenisempi. Tunto ei oo lähteny vaan päinvastoin. Seksi on ihanempaa ja kaikki toimii hyvin. Satakertaa paremmin kuin ennen. En kadu leikkausta. Ei tuu tulehduksia ja ehkäsee syöpäriskejä ym. Vaimo tykkää myös.itsetunto kohentunu ja mieliala ihan eri. Ennen kusikin tuli ku kastelukannusta. Enää ei oo kipuja, haavoja ym ikävää ikinä. Suosittelen niille jotka painii saman asian kanssa. Elä epäröi leikkausta hetkeäkään
        Mies-32


    • rebldomakr

      Ei todellakaan pidä paikkaansa! Ympärileikkaamaton penis on ihan sika ruma, seksihalut katoo saman tien ku sellasen näkee. Turha yleistää jos oot kerran saanu kuivunutta munaa! Ja sitä paitsi se tyyppi ei varmaankaa pakottanu sua mihinkää, olisit sanonu ei kiitos ja lähteny!!!

    • ympärs
      • jos joku

        sissinjustoa terskan päällä sarin alla ja terska on kuin joku kitukasvuinen mansikka. Kunnon luonnostaan paljasnahkainen se olla pitää;)


    • ympäriämpärim
      • kokeillut

        Juuri näin se on. Leikattu on aina hygieninen, ei haise epämääräiselle. Eikä leikkaus tee terskasta rusinaa. Jos se on rusina se on ollut sitä ennenkin. Tunto pysyy ihan hyvänä, ei siis huonone koko ajan ja toimii ainakin meillä ihan kiitettävästi. Ei ole siis valittamisen aihetta.

        Joillakin ympärileikkaus on pakko tehdä liian ahtaan esinahan vuoksi. Jos olisikin "rusina", voisi huilata paremmin.


    • provon

      sinä kateellinen mies, jota ei ole leikattu. Pidä hyvänäsi se ikioma sissijuusto

      • eräs nainen 40+

        olen vain kerran saanut ja nähnyt ympärileikatun peniksen ja se oli kauneinta ja ihaninta mitä olen koskaan nähnyt.Täydellinen!

        Mies oli nuori ja hänkin niin kaunis,niin kaunis.Huokaus.


      • nkijip
        eräs nainen 40+ kirjoitti:

        olen vain kerran saanut ja nähnyt ympärileikatun peniksen ja se oli kauneinta ja ihaninta mitä olen koskaan nähnyt.Täydellinen!

        Mies oli nuori ja hänkin niin kaunis,niin kaunis.Huokaus.

        Itsellä on genitaalilävistys jonka vuoksi esinahka on melkein kokoajan takana, eikä kyllä ole yhtään kuiva, ja vaikka on "silvottu" kyrpää ni seisoo kyllä helvetin hyvin, tuli itseasiassa lävärin myötä paljon herkemmäksi ja tuntuu seksi paremmalta...


    • Suzyanna

      Jos saamasi ympärileikattu terska näytti kuivanneelta rusinalta, niin ehkä siinä oli jokin vika = tauti? Terve terska ei näytä rusinalta, olipa penis sitten ympärileikattu tai -leikkaamaton.

      Minun mielestäni sekä leikattu että leikkaamaton penis ovat kumpikin kauniita. :)

      Ympärileikattu myös toimii aivan samalla tavoin kuin leikkaamatonkin. Oman kokemukseni mukaan ainakin. Vanhempikin kokemani ympärileikattu oli ollut ympärileikattu jo n. 36 vuotta eikä tunto ollut minnekään kadonnut. Hyvin seisoi ja jaksoi myös. ;)

    • Anonyymi

      Minkä sille voi jos esinahka on ahdas?

      • Anonyymi

        Hanki parempi äiti. Joka ei synnytä tiukkanahkaista vammasta


    • Anonyymi

      H­e­­­i! Ku­ts­­­um­­­me sinu­t kä­­­ymään u­­udess­a chatis­­­sa! Mei­tä on yl­­i mil­­­joona! 👉 http://a2965.com/H/0Aku 👈

    • Anonyymi

      Kyllä on alatyylistä ja vähäjärkistä porukkaa kuten yleensä palstan "asiakkaat ovat"!
      Kullakin on sellainen kulli tai vittu kuin on, ei sen pitäisi olla muiden ongelma!

      Jos avauksen vanha väljävittuinen ämmä on nähnyt rusinana kyrvän joka leikattu, eikä saanut täktä mitä himosi, menis peilin ääreen ja miettisi mitä tehdä omalle aukolleen!

      Ympärileikkauksia tehdään monesta syystä ei ainoastaan uskonnollisista syistä.
      Ahdas esinahka korjautuu helposti leikkauksella. Siinä ei välttämättä leikata kaikkea esinahasta mutta avataan että nahka pääsee terskan taakse yms.
      Yhdynnät ym. onnistuu paremmin sekä tiukkaan pilluun että anaaliin kuin ennen operaatiota!
      Löysävittuiset kommentoijat niille ei riitä mikään nautintoon saakka!
      Tuskin edes oriin siitin!? Hyi vittu!
      😂😲🤢😵

    • Makua asia sanoi musti kun muniansa nuoli

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe