Mistä voisin ladata brusheja? Olisi oltava laillisia ;)
Myös ohjeita kuinka ladata ym otetaan vastaan.
Mistä brusheja?(laillisia)
12
2442
Vastaukset
- alottaja
ja vielä ohjeita?
- Photarinörtti
alottaja kirjoitti:
ja vielä ohjeita?
Oletko tietoinen, että niitä on suhteellisen helppo tehdä myös itse. Käytännössä mistä tahansa kuvasta voi tehdä brushin, sekä patternin.
- brushien ihmettelijä
Photarinörtti kirjoitti:
Oletko tietoinen, että niitä on suhteellisen helppo tehdä myös itse. Käytännössä mistä tahansa kuvasta voi tehdä brushin, sekä patternin.
Viititkö kertoo miten voi tehä gimppiin brusheja ite?
- apuuva112
brushien ihmettelijä kirjoitti:
Viititkö kertoo miten voi tehä gimppiin brusheja ite?
Gimpistä en tiedä onko mahdollista, muttta photoshopissa onnistuu helposti.
- Gimp - osaaja
Ootkos sä siellä aikuinen? Aika tietämätön jos et tiiä miten se tehdään. Itse olen 11v, ja aloitin viidennen luokan. Osaan tehdä upeita kuvia, ja niistä maksetaan TALLINI.FI sivustolla miljoonia.
...
No voin mä silti selittää.
...
Useimmat sivut ovat englannin kielisiä, (mm. Dafont.com) ---Eli tuo Dafont. Sieltä saa hienoja fontteja sekä brusheja. Brushit on sekoitettu fonttien sekaan.Kun löydät mieleisesi brushin / brusheja, klikkaa kuvaketta Download. Sitten paina TALLENNA, ja se ilmestyy ruudulle. Pura kaikki tiedostot Winillä, koska se on pakattuina valmiina sivustolla. Sitten laitat sen C:\Program Files\GIMP-2.0\share\gimp\2.0\ brushes nimiseen kansioon, avaat gimpin ja brushit on siellä.
...
En oo hyvä selittäjä.. Toivon et tosta oli jotai apuu, kun itte oon käyttäny gimppii 6 v lähtien, osaan vähän.
...
Gimp - osaaja- Photari-OSAAJA
Eihän siinä.
- Öm
Gimp -osaaja// mikä tuo Win on? ja mitä tarkoitat tuolla purkamisella??
- joku vaa taas
Gimp - osaaja taitaa niistä miljoonista tallini sivustolla vähä liiotella
- apuuva112
"Ootkos sä siellä aikuinen? Aika tietämätön jos et tiiä miten se tehdään. "
Noh olen käyttänyt Photoshoppia 10 vuotta työkseni, ja Gimpia en ole eläissäni edes avannut, joten enpä voinut neuvoa Gimpin suhteen. ps. eni ole 11v.
Kysyjä ei heti kertonut edes onko kyse photoshopista vai Gimpistä tai jostain muusta. - apuuva112
Lukekaas vielä pääotsikko "Photoshop", mitä siis Gimp tänne kuuluu menkää "yleistä grafiikasta" palstalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634