Mistä brusheja?(laillisia)

Lallagero

Mistä voisin ladata brusheja? Olisi oltava laillisia ;)
Myös ohjeita kuinka ladata ym otetaan vastaan.

12

2382

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • alottaja

ja vielä ohjeita?

• Photarinörtti
        alottaja kirjoitti:

ja vielä ohjeita?

Oletko tietoinen, että niitä on suhteellisen helppo tehdä myös itse. Käytännössä mistä tahansa kuvasta voi tehdä brushin, sekä patternin.

• brushien ihmettelijä
        Photarinörtti kirjoitti:

Oletko tietoinen, että niitä on suhteellisen helppo tehdä myös itse. Käytännössä mistä tahansa kuvasta voi tehdä brushin, sekä patternin.

Viititkö kertoo miten voi tehä gimppiin brusheja ite?

• apuuva112
        brushien ihmettelijä kirjoitti:

Viititkö kertoo miten voi tehä gimppiin brusheja ite?

Gimpistä en tiedä onko mahdollista, muttta photoshopissa onnistuu helposti.

• Gimp - osaaja

Ootkos sä siellä aikuinen? Aika tietämätön jos et tiiä miten se tehdään. Itse olen 11v, ja aloitin viidennen luokan. Osaan tehdä upeita kuvia, ja niistä maksetaan TALLINI.FI sivustolla miljoonia.
      ...
      No voin mä silti selittää.
      ...
      Useimmat sivut ovat englannin kielisiä, (mm. Dafont.com) ---Eli tuo Dafont. Sieltä saa hienoja fontteja sekä brusheja. Brushit on sekoitettu fonttien sekaan.Kun löydät mieleisesi brushin / brusheja, klikkaa kuvaketta Download. Sitten paina TALLENNA, ja se ilmestyy ruudulle. Pura kaikki tiedostot Winillä, koska se on pakattuina valmiina sivustolla. Sitten laitat sen C:\Program Files\GIMP-2.0\share\gimp\2.0\ brushes nimiseen kansioon, avaat gimpin ja brushit on siellä.
      ...
      En oo hyvä selittäjä.. Toivon et tosta oli jotai apuu, kun itte oon käyttäny gimppii 6 v lähtien, osaan vähän.
      ...
      Gimp - osaaja

• Photari-OSAAJA

Eihän siinä.

• Öm

Gimp -osaaja// mikä tuo Win on? ja mitä tarkoitat tuolla purkamisella??

• joku vaa taas

Gimp - osaaja taitaa niistä miljoonista tallini sivustolla vähä liiotella

• apuuva112

"Ootkos sä siellä aikuinen? Aika tietämätön jos et tiiä miten se tehdään. "
      Noh olen käyttänyt Photoshoppia 10 vuotta työkseni, ja Gimpia en ole eläissäni edes avannut, joten enpä voinut neuvoa Gimpin suhteen. ps. eni ole 11v.
      Kysyjä ei heti kertonut edes onko kyse photoshopista vai Gimpistä tai jostain muusta.

• apuuva112

Lukekaas vielä pääotsikko "Photoshop", mitä siis Gimp tänne kuuluu menkää "yleistä grafiikasta" palstalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      51
      6650
    2. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      77
      6075
    3. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      105
      4988
    4. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      27
      3685
    5. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      206
      3246
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      41
      3065
    7. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      24
      3024
    8. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      13
      2889
    9. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      156
      1681
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      355
      1637
    Aihe