Mistä brusheja?(laillisia)

Lallagero

Mistä voisin ladata brusheja? Olisi oltava laillisia ;)
Myös ohjeita kuinka ladata ym otetaan vastaan.

12

2442

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • alottaja

        ja vielä ohjeita?


      • Photarinörtti
        alottaja kirjoitti:

        ja vielä ohjeita?

        Oletko tietoinen, että niitä on suhteellisen helppo tehdä myös itse. Käytännössä mistä tahansa kuvasta voi tehdä brushin, sekä patternin.


      • brushien ihmettelijä
        Photarinörtti kirjoitti:

        Oletko tietoinen, että niitä on suhteellisen helppo tehdä myös itse. Käytännössä mistä tahansa kuvasta voi tehdä brushin, sekä patternin.

        Viititkö kertoo miten voi tehä gimppiin brusheja ite?


      • apuuva112
        brushien ihmettelijä kirjoitti:

        Viititkö kertoo miten voi tehä gimppiin brusheja ite?

        Gimpistä en tiedä onko mahdollista, muttta photoshopissa onnistuu helposti.


    • Gimp - osaaja

      Ootkos sä siellä aikuinen? Aika tietämätön jos et tiiä miten se tehdään. Itse olen 11v, ja aloitin viidennen luokan. Osaan tehdä upeita kuvia, ja niistä maksetaan TALLINI.FI sivustolla miljoonia.
      ...
      No voin mä silti selittää.
      ...
      Useimmat sivut ovat englannin kielisiä, (mm. Dafont.com) ---Eli tuo Dafont. Sieltä saa hienoja fontteja sekä brusheja. Brushit on sekoitettu fonttien sekaan.Kun löydät mieleisesi brushin / brusheja, klikkaa kuvaketta Download. Sitten paina TALLENNA, ja se ilmestyy ruudulle. Pura kaikki tiedostot Winillä, koska se on pakattuina valmiina sivustolla. Sitten laitat sen C:\Program Files\GIMP-2.0\share\gimp\2.0\ brushes nimiseen kansioon, avaat gimpin ja brushit on siellä.
      ...
      En oo hyvä selittäjä.. Toivon et tosta oli jotai apuu, kun itte oon käyttäny gimppii 6 v lähtien, osaan vähän.
      ...
      Gimp - osaaja

      • Photari-OSAAJA

        Eihän siinä.


      • Öm

        Gimp -osaaja// mikä tuo Win on? ja mitä tarkoitat tuolla purkamisella??


    • joku vaa taas

      Gimp - osaaja taitaa niistä miljoonista tallini sivustolla vähä liiotella

    • apuuva112

      "Ootkos sä siellä aikuinen? Aika tietämätön jos et tiiä miten se tehdään. "
      Noh olen käyttänyt Photoshoppia 10 vuotta työkseni, ja Gimpia en ole eläissäni edes avannut, joten enpä voinut neuvoa Gimpin suhteen. ps. eni ole 11v.
      Kysyjä ei heti kertonut edes onko kyse photoshopista vai Gimpistä tai jostain muusta.

    • apuuva112

      Lukekaas vielä pääotsikko "Photoshop", mitä siis Gimp tänne kuuluu menkää "yleistä grafiikasta" palstalle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe