Mistä voisin ladata brusheja? Olisi oltava laillisia ;)
Myös ohjeita kuinka ladata ym otetaan vastaan.
Mistä brusheja?(laillisia)
12
2410
Vastaukset
- alottaja
ja vielä ohjeita?
- Photarinörtti
alottaja kirjoitti:
ja vielä ohjeita?
Oletko tietoinen, että niitä on suhteellisen helppo tehdä myös itse. Käytännössä mistä tahansa kuvasta voi tehdä brushin, sekä patternin.
- brushien ihmettelijä
Photarinörtti kirjoitti:
Oletko tietoinen, että niitä on suhteellisen helppo tehdä myös itse. Käytännössä mistä tahansa kuvasta voi tehdä brushin, sekä patternin.
Viititkö kertoo miten voi tehä gimppiin brusheja ite?
- apuuva112
brushien ihmettelijä kirjoitti:
Viititkö kertoo miten voi tehä gimppiin brusheja ite?
Gimpistä en tiedä onko mahdollista, muttta photoshopissa onnistuu helposti.
- Gimp - osaaja
Ootkos sä siellä aikuinen? Aika tietämätön jos et tiiä miten se tehdään. Itse olen 11v, ja aloitin viidennen luokan. Osaan tehdä upeita kuvia, ja niistä maksetaan TALLINI.FI sivustolla miljoonia.
...
No voin mä silti selittää.
...
Useimmat sivut ovat englannin kielisiä, (mm. Dafont.com) ---Eli tuo Dafont. Sieltä saa hienoja fontteja sekä brusheja. Brushit on sekoitettu fonttien sekaan.Kun löydät mieleisesi brushin / brusheja, klikkaa kuvaketta Download. Sitten paina TALLENNA, ja se ilmestyy ruudulle. Pura kaikki tiedostot Winillä, koska se on pakattuina valmiina sivustolla. Sitten laitat sen C:\Program Files\GIMP-2.0\share\gimp\2.0\ brushes nimiseen kansioon, avaat gimpin ja brushit on siellä.
...
En oo hyvä selittäjä.. Toivon et tosta oli jotai apuu, kun itte oon käyttäny gimppii 6 v lähtien, osaan vähän.
...
Gimp - osaaja- Photari-OSAAJA
Eihän siinä.
- Öm
Gimp -osaaja// mikä tuo Win on? ja mitä tarkoitat tuolla purkamisella??
- joku vaa taas
Gimp - osaaja taitaa niistä miljoonista tallini sivustolla vähä liiotella
- apuuva112
"Ootkos sä siellä aikuinen? Aika tietämätön jos et tiiä miten se tehdään. "
Noh olen käyttänyt Photoshoppia 10 vuotta työkseni, ja Gimpia en ole eläissäni edes avannut, joten enpä voinut neuvoa Gimpin suhteen. ps. eni ole 11v.
Kysyjä ei heti kertonut edes onko kyse photoshopista vai Gimpistä tai jostain muusta. - apuuva112
Lukekaas vielä pääotsikko "Photoshop", mitä siis Gimp tänne kuuluu menkää "yleistä grafiikasta" palstalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja17222237Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant739440Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.297430Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua3256622Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va796291SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1805904Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot334930HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.984573Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm974329"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1153780