Mistä brusheja?(laillisia)

Lallagero

Mistä voisin ladata brusheja? Olisi oltava laillisia ;)
Myös ohjeita kuinka ladata ym otetaan vastaan.

12

2410

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • alottaja

ja vielä ohjeita?

• Photarinörtti
        alottaja kirjoitti:

ja vielä ohjeita?

Oletko tietoinen, että niitä on suhteellisen helppo tehdä myös itse. Käytännössä mistä tahansa kuvasta voi tehdä brushin, sekä patternin.

• brushien ihmettelijä
        Photarinörtti kirjoitti:

Oletko tietoinen, että niitä on suhteellisen helppo tehdä myös itse. Käytännössä mistä tahansa kuvasta voi tehdä brushin, sekä patternin.

Viititkö kertoo miten voi tehä gimppiin brusheja ite?

• apuuva112
        brushien ihmettelijä kirjoitti:

Viititkö kertoo miten voi tehä gimppiin brusheja ite?

Gimpistä en tiedä onko mahdollista, muttta photoshopissa onnistuu helposti.

• Gimp - osaaja

Ootkos sä siellä aikuinen? Aika tietämätön jos et tiiä miten se tehdään. Itse olen 11v, ja aloitin viidennen luokan. Osaan tehdä upeita kuvia, ja niistä maksetaan TALLINI.FI sivustolla miljoonia.
      ...
      No voin mä silti selittää.
      ...
      Useimmat sivut ovat englannin kielisiä, (mm. Dafont.com) ---Eli tuo Dafont. Sieltä saa hienoja fontteja sekä brusheja. Brushit on sekoitettu fonttien sekaan.Kun löydät mieleisesi brushin / brusheja, klikkaa kuvaketta Download. Sitten paina TALLENNA, ja se ilmestyy ruudulle. Pura kaikki tiedostot Winillä, koska se on pakattuina valmiina sivustolla. Sitten laitat sen C:\Program Files\GIMP-2.0\share\gimp\2.0\ brushes nimiseen kansioon, avaat gimpin ja brushit on siellä.
      ...
      En oo hyvä selittäjä.. Toivon et tosta oli jotai apuu, kun itte oon käyttäny gimppii 6 v lähtien, osaan vähän.
      ...
      Gimp - osaaja

• Photari-OSAAJA

Eihän siinä.

• Öm

Gimp -osaaja// mikä tuo Win on? ja mitä tarkoitat tuolla purkamisella??

• joku vaa taas

Gimp - osaaja taitaa niistä miljoonista tallini sivustolla vähä liiotella

• apuuva112

"Ootkos sä siellä aikuinen? Aika tietämätön jos et tiiä miten se tehdään. "
      Noh olen käyttänyt Photoshoppia 10 vuotta työkseni, ja Gimpia en ole eläissäni edes avannut, joten enpä voinut neuvoa Gimpin suhteen. ps. eni ole 11v.
      Kysyjä ei heti kertonut edes onko kyse photoshopista vai Gimpistä tai jostain muusta.

• apuuva112

Lukekaas vielä pääotsikko "Photoshop", mitä siis Gimp tänne kuuluu menkää "yleistä grafiikasta" palstalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      172
      22237
    2. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      73
      9440
    3. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      29
      7430
    4. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      325
      6622
    5. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      79
      6291
    6. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      180
      5904
    7. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      33
      4930
    8. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      98
      4573
    9. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      97
      4329
    10. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      115
      3780
    Aihe