Mistä edullisesti laadukas ilmalämpöpumppu Oulun seudulta ja mikä olisi hyvä merkki? Kiitos.
Ilmalämpöpumppu Oulun alueelta
3
924
Vastaukset
- HTI
Itse laitoin vuosi sitten panasonicin ilmalämpöpumpun ja se piti olla ja on varmaankin oikeaan paikkaan asennettuna hyvä laite, mutta minulla kävi niin, että lämmityskulut pysyivät tismalleen samoissa lukemissa kuin aiemminkin, elikkä ei senttiäkään säästöä. Asennutin laitteen ulko-oven päälle koska muualle sitä ei vain matalassa majassani voi laittaa. Oikein asennettuna laite pitää tulla mahdollisimman laajaan tilaan talon sisällä, jolloin sen teho tulee otettua tarpeeksi irti. taloni koko on 130 neliöä. Vaihdoin vuosi takaperin uudet arcon-kaasu lämpölasit taloon ja säästöä olisi pitänyt tulla jo sitäkin kautta. Kokeilin yhden kerran kesällä puoli tuntia jäähdytystä ja se toimi hyvin. Laitoin pari viikkoa sitten ilmalämpöpumpun kiinni.
- puusti2
www.sahko-arktia.fi, tuolta löytyy kaikki mitä tarvitset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei823646Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071802- 1061102
- 991085
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165855- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57791Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59769Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28745