Mistä edullisesti laadukas ilmalämpöpumppu Oulun seudulta ja mikä olisi hyvä merkki? Kiitos.
Ilmalämpöpumppu Oulun alueelta
3
914
Vastaukset
- HTI
Itse laitoin vuosi sitten panasonicin ilmalämpöpumpun ja se piti olla ja on varmaankin oikeaan paikkaan asennettuna hyvä laite, mutta minulla kävi niin, että lämmityskulut pysyivät tismalleen samoissa lukemissa kuin aiemminkin, elikkä ei senttiäkään säästöä. Asennutin laitteen ulko-oven päälle koska muualle sitä ei vain matalassa majassani voi laittaa. Oikein asennettuna laite pitää tulla mahdollisimman laajaan tilaan talon sisällä, jolloin sen teho tulee otettua tarpeeksi irti. taloni koko on 130 neliöä. Vaihdoin vuosi takaperin uudet arcon-kaasu lämpölasit taloon ja säästöä olisi pitänyt tulla jo sitäkin kautta. Kokeilin yhden kerran kesällä puoli tuntia jäähdytystä ja se toimi hyvin. Laitoin pari viikkoa sitten ilmalämpöpumpun kiinni.
- puusti2
www.sahko-arktia.fi, tuolta löytyy kaikki mitä tarvitset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302245
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261958Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121489Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121337Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 931048
- 17967
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752