näen ihan toistuvasti samanlaista unta. Nyt olen taas nähnyt taas kahtena päivänä peräkkäin unta, että en pysy pystyssä ja että kaikki ympärillä pyörii. Tää tulee yleensä aamuyöstä, koska yleensä herään ennen kun nukahan uudestaan ja sit alkaa se keinutus. Se tuntuu tosi aidolta ja tunnen unessakin miten muo oikein oksettaa. herättyäni en tunne mitään pahoinvointia. Onko ihan normaali uni vaan vai mistä johtuu? Alkaa ärsyttää kun toistuu tosi usein.
Huimausta unessa
2
3987
Vastaukset
- korvalääkäriin ?
Korva on tasapainoelin, joka voi aiheuttaa huimausta jopa nukkuessa tai pitkällään.
Vai onko se kaikki unta ? - Anonyymi
Mulle tapahtu äsken näin. Näin unta, että Suomessa syttyi sota. Olin unessani kotona ns "välikössä" jossa on vasemmalla puolella keittiö ja oikealla puolella vessa ja pieni käytävä. Siinä oli kanssani siskoni, äitini ja serkkuni. Ja siinä välikössä ei ollut mitään ikkunoita, siksi menimme sinne. Ja jonkun takia vastapuolen sotilaat ampuivat meidän taloa. Keittiön ikkuna oli jo rikki. Yhtäkkiä minua alkoi pyörryttää ja siskoni kysyi "Ootko okei?" Sitten siinä yrittelin rauhottua ja reräsin unesta viimein. Herätessäni ei pyörryttää yhtään ja kaikki on nyt hyvin. Voitteko kertoo mistä johtuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,1284639Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu293377- 203315
Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt472979Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka512965Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1222839Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod182590Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1132315- 92199
MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142135