kuka on käynyt

??????

jo katsomassa uuden latino shown,mikälainen oli ja kauanko kesti ja oliko väliaikaa.

37

3816

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikeasti kysyä

      täältä mielipidettä???? Et ilmeisesti ole seurannut "keskustelua" täällä. En ymmärrä muutenkaan sitä, että miksi pitää kuunnella ja kysellä arvosteluja etukäteen. Eikö se ole mukavampi mennä konserttiin ilman minkäänlaisia ennakko-odotuksia ja muodostaa sen jälkeen oma mielipiteensä asiasta. Tämä latino-kiertua tuntuu olevan oiva esimerkki siitä, kun odotukset ja todellisuus eivät kohtaa toisiaan.
      Jos olet konserttiin menossa musiikin vuoksi, niin se on varmasti korkeatasoinen, kun on osaavasta artistista kysymys. Mukavaa konserttielämystä sinulle, nauti!

      • paljo kysellä

        jos on oikeesti kiinnostunut muustakin kuin ulkoisista seikoista. Olen minä kyllä lukenut kommentit jo käyneiltä,muttei ne vaikuta itseeni mitenkään,sillä tiedän että tulen nauttimaan joka sekunnista. Levyäkään ei vielä ole joten kappaleitakaan en ole kuullut kuin ne pari jotka oli tv:ssä.Ostan levyn vasta konsertti paikalta ensi viikon loppuna ja siihenkään en tule varmasti pettymään sillä Jarin kaikki levyt on olleet sellaisia ettei tartte hyppiä yhdenkään kappaleen yli. (Joillakin laulajilla on levyllä vain pari kolme kuunneltavaa kappaletta)


      • mutta myös kiinnostunut
        paljo kysellä kirjoitti:

        jos on oikeesti kiinnostunut muustakin kuin ulkoisista seikoista. Olen minä kyllä lukenut kommentit jo käyneiltä,muttei ne vaikuta itseeni mitenkään,sillä tiedän että tulen nauttimaan joka sekunnista. Levyäkään ei vielä ole joten kappaleitakaan en ole kuullut kuin ne pari jotka oli tv:ssä.Ostan levyn vasta konsertti paikalta ensi viikon loppuna ja siihenkään en tule varmasti pettymään sillä Jarin kaikki levyt on olleet sellaisia ettei tartte hyppiä yhdenkään kappaleen yli. (Joillakin laulajilla on levyllä vain pari kolme kuunneltavaa kappaletta)

        oliko väliaikaa, kun jossain haastattelussa kirjoitettiin että konsertti kestää fiiliksestä riippuen 1.5-2 tuntia? Hatut eivät kiinnosta van konsertin kesto ja oliko Porissa väliaika???Jotkut täällä ilmeisen sairaat ihmiset ottavat fiksuista kysymyksistäkin herneen nenään ja keksivät jotain negatiivista...Minusta kysymyksesi oli asiallinen ja ikävä että sait tuollaisia asiattomia vastauksia. Toivottavasti joku oikeasti fiksu ihminen vastaa ja kertoo meille. Minusta se ei ainakaan vaikuta minun ennakko-odotuksiini pätkääkään, jos tiedän kuinka kauan konsertti kestää ja tarviiko varttia odotella välissä.Toivottavasti nuo kiihkoilijat lopettavat tuon meuhkaamisen


      • Konserteissa
        mutta myös kiinnostunut kirjoitti:

        oliko väliaikaa, kun jossain haastattelussa kirjoitettiin että konsertti kestää fiiliksestä riippuen 1.5-2 tuntia? Hatut eivät kiinnosta van konsertin kesto ja oliko Porissa väliaika???Jotkut täällä ilmeisen sairaat ihmiset ottavat fiksuista kysymyksistäkin herneen nenään ja keksivät jotain negatiivista...Minusta kysymyksesi oli asiallinen ja ikävä että sait tuollaisia asiattomia vastauksia. Toivottavasti joku oikeasti fiksu ihminen vastaa ja kertoo meille. Minusta se ei ainakaan vaikuta minun ennakko-odotuksiini pätkääkään, jos tiedän kuinka kauan konsertti kestää ja tarviiko varttia odotella välissä.Toivottavasti nuo kiihkoilijat lopettavat tuon meuhkaamisen

        on ollut AINA väliaika olen käynyt vuosittain useita kertoja konserteissa ja aina on ollut väliaika jonka kesto on vähän riippunut konserttisalin koosta ja sitä myöten myös väki määrästä. Pienemmissä noin 500-700 hengen saleissa noin 20 minuuttia ja suuremmissa 30min johtuen suurelta osin siitä miten väliajalla ihmiset saavat tarjoilut nautittua. Yleensä tauko on venähtänyt ilmoitetusta. Kesäkeikoilla Jari vetää yhtä soittoa ohjelmiston läpi,mutta konserteissa on väliaika. Joten siis vähän vaihtelee taukojen pituudet.


      • al ritmooo
        Konserteissa kirjoitti:

        on ollut AINA väliaika olen käynyt vuosittain useita kertoja konserteissa ja aina on ollut väliaika jonka kesto on vähän riippunut konserttisalin koosta ja sitä myöten myös väki määrästä. Pienemmissä noin 500-700 hengen saleissa noin 20 minuuttia ja suuremmissa 30min johtuen suurelta osin siitä miten väliajalla ihmiset saavat tarjoilut nautittua. Yleensä tauko on venähtänyt ilmoitetusta. Kesäkeikoilla Jari vetää yhtä soittoa ohjelmiston läpi,mutta konserteissa on väliaika. Joten siis vähän vaihtelee taukojen pituudet.

        olen minäkin jo vuosia lukuisissa konserteissa käynyt, mutta huomasin minäkin sen missä sanottiin konsertin kestävän juuri tuon ilman väliaikaa, se kummastutti, koska ihmettelin miten kukaan jaksaa kahta tuntia vääntää ilman taukoa, ja siksi näiden porilaisten, jotka täällä aktiivisesti konsertin laadusta ovat puhuneet, tietävän ehkä enemmän??


    • huntujen huumaa

      utelias täälläkin, konserttiin menossa pian...ja haluaisin kanssa tietää kauanko kesti ja oliko väliaikaa????????

      • kyseessä olevaan

        konserttipaikkaan ja kysykää järjestäjältä, siellä tietävät varmasti, onko väliaikaa vai ei. Ei ole niin sanottua, että väliaika varmasti on. Olen käynyt myös täyspitkissä konserteissa, joissa ei ole ollut väliaikaa.


      • konsertteja t akana
        kyseessä olevaan kirjoitti:

        konserttipaikkaan ja kysykää järjestäjältä, siellä tietävät varmasti, onko väliaikaa vai ei. Ei ole niin sanottua, että väliaika varmasti on. Olen käynyt myös täyspitkissä konserteissa, joissa ei ole ollut väliaikaa.

        monia täälläkin, kaikissa ollut väliaika ja kesto ollut sen kanssa 2 tuntia. Entäs ne konsertit ilman väliaikaa onko ollut 1.5 tuntia silloin? Vai onko laulanut 2 tuntii putkeen?


      • kun saat
        konsertteja t akana kirjoitti:

        monia täälläkin, kaikissa ollut väliaika ja kesto ollut sen kanssa 2 tuntia. Entäs ne konsertit ilman väliaikaa onko ollut 1.5 tuntia silloin? Vai onko laulanut 2 tuntii putkeen?

        noin paljo vastauksiii...


      • varmaan myös
        kyseessä olevaan kirjoitti:

        konserttipaikkaan ja kysykää järjestäjältä, siellä tietävät varmasti, onko väliaikaa vai ei. Ei ole niin sanottua, että väliaika varmasti on. Olen käynyt myös täyspitkissä konserteissa, joissa ei ole ollut väliaikaa.

        konserttisalit haluaa että on väliaika sillähän ne myyntiään lisää huimasti joka paikassa on yleensä mahdoton tungos tarjoilutiskeille. Niin ja vessajonot! Tuskinpa kukaan vetää koko 2tuntistaan ilman taukoa,ainakaan konserttisaleissa. Enpä ole vielä sattunut sellaiseen konserttiin.


      • klassisia konsertteja,
        konsertteja t akana kirjoitti:

        monia täälläkin, kaikissa ollut väliaika ja kesto ollut sen kanssa 2 tuntia. Entäs ne konsertit ilman väliaikaa onko ollut 1.5 tuntia silloin? Vai onko laulanut 2 tuntii putkeen?

        kestoltaan n. 1,5h. Edelleen kehottaisin ottamaan konsertin järjestäjään yhteyttä, niin saat varmaa tietoa konsertin kestosta ja väliajasta.


    • Tampereella

      Terveiset vaan Tampereen konsertista!
      Oli tosi huimaa menoa! Ihmettelenpä vain niiden ihmisten unenlahjoja, jotka pystyivät moisessa menossa nukkumaan, niinkuin tuossa joskus aikaisemmin joku kirjoitteli.
      Oli toki mukana muutama hidaskin tunnelmapala, mutta enimmäkseen oli vauhdikkaita numeroita.
      Hattukaan ei häirinnyt ainakaan meikäläistä, kun se keikkui takaraivolla vain konsertin alkuosassa.
      Aplodit olivat niin valtaisat, että Jari ei meinannut päästä lavalta millään. Yleisö oli todella hurmoksissaan!
      Suosittelen lämpimästi niille, jotka rakastavat latinorytmejä ja ammattitaitoista esitystä!

      • konsertti

        Makua on montaa sorttia, mutta itse en pitänyt lauantain konsertista. Olihan siellä ihan hyviä kappaleita, mutta jotain kyllä uupui. Muutama tanssija esim. olisi sopinut lavalle ja osaahan se Jarikin hyvin tanssia, mutta niitä taitoja ei nyt nähty, pari tanssiaskelta ja muutama taidokas ranteen pyöritys ei pelastanut tilannetta. Samoin hiukan ihmettelin jatkuvaa veden juomista, hien pyyhkimistä otsalta ja housujen nostelua. Mietiskelin itsekseni, että toivottavasti ei ole niin, että Jari kuvittelee menestyksen olevan taattu juttu, teki mitä tahansa, tai tässä tapauksessa jätti tekemättä. Kyllähän se vakituinen mammalauma tulee uskollisesti hänen perässään, mutta ei pitäisi aliarvioida yleisöä, sitä ei koskaan tiedä koska suosio lopahtaa.
        Olen nähnyt ja kuullut Sillanpäältä huomattavasti parempia esityksiä, nyt oli jotenkin vesittyneen tuntuinen homma.
        Kävin kesällä samassa paikassa katsomassa Paul Ankan konsertin ja se oli loistava! Mies on reippaasti yli 60 v ja veti ohjelmiston läpi yhtä soittoa, ei taukoa, ei jatkuvaa veden latkimista, ei lässyttävää yleisön kosiskelua, vaan kaikki tapahtui tosi tyylikkäästi.
        Buuuu...parempaa konserttia odotellessa.


      • tänne "susirajalle"
        konsertti kirjoitti:

        Makua on montaa sorttia, mutta itse en pitänyt lauantain konsertista. Olihan siellä ihan hyviä kappaleita, mutta jotain kyllä uupui. Muutama tanssija esim. olisi sopinut lavalle ja osaahan se Jarikin hyvin tanssia, mutta niitä taitoja ei nyt nähty, pari tanssiaskelta ja muutama taidokas ranteen pyöritys ei pelastanut tilannetta. Samoin hiukan ihmettelin jatkuvaa veden juomista, hien pyyhkimistä otsalta ja housujen nostelua. Mietiskelin itsekseni, että toivottavasti ei ole niin, että Jari kuvittelee menestyksen olevan taattu juttu, teki mitä tahansa, tai tässä tapauksessa jätti tekemättä. Kyllähän se vakituinen mammalauma tulee uskollisesti hänen perässään, mutta ei pitäisi aliarvioida yleisöä, sitä ei koskaan tiedä koska suosio lopahtaa.
        Olen nähnyt ja kuullut Sillanpäältä huomattavasti parempia esityksiä, nyt oli jotenkin vesittyneen tuntuinen homma.
        Kävin kesällä samassa paikassa katsomassa Paul Ankan konsertin ja se oli loistava! Mies on reippaasti yli 60 v ja veti ohjelmiston läpi yhtä soittoa, ei taukoa, ei jatkuvaa veden latkimista, ei lässyttävää yleisön kosiskelua, vaan kaikki tapahtui tosi tyylikkäästi.
        Buuuu...parempaa konserttia odotellessa.

        ..minkalaisen lattari elämyksen saamme nähdä ja kuulla....saadaanko sitä rahalle vastinetta.. En jaksa uskoa että Jari heitäisi keikkaa pelkän suosion perusteella, hällä väliä tyyliin...


      • Turun konsertista
        tänne "susirajalle" kirjoitti:

        ..minkalaisen lattari elämyksen saamme nähdä ja kuulla....saadaanko sitä rahalle vastinetta.. En jaksa uskoa että Jari heitäisi keikkaa pelkän suosion perusteella, hällä väliä tyyliin...

        Kyllä oli upean hieno konsertti Turussa eikä nukuttanut yhtään! Oli lämmin tunnelma ja Jari oli tosi hyvällä tuulella. Ääni oli todella upea kun pystyi keskittymään ääneenkin kun oli espanjan kielisiä kappaleita ja ei osaa kieltä. Turussakaan ei katsojat meinanneet päästää Jaria lavalta,tuli vielä lopuksi yksin pokkaamaan ja liikuttui saamastaan suosiosta.Kyllä se on omassa itsessä vika eikä Jarissa jos ei tykkää. Jarin ei tartte ketään nuoleskella saadakseen suosiota sen jutut irtoaa ihan tilanteiden mukaan. Taitavasti rakennettu kokonaisuus. Rahat ei mene taatusti hukkaan. Itsellä vielä kolme konserttia edessä ja odotan niitä innolla kun jo tiedän että tulen saamaan huippu hienon esityksen eikä mitään lonkalta heitettyä juttua. Nautitaan susirajalla myös hienoista konserteista.


      • Huippulaatua
        konsertti kirjoitti:

        Makua on montaa sorttia, mutta itse en pitänyt lauantain konsertista. Olihan siellä ihan hyviä kappaleita, mutta jotain kyllä uupui. Muutama tanssija esim. olisi sopinut lavalle ja osaahan se Jarikin hyvin tanssia, mutta niitä taitoja ei nyt nähty, pari tanssiaskelta ja muutama taidokas ranteen pyöritys ei pelastanut tilannetta. Samoin hiukan ihmettelin jatkuvaa veden juomista, hien pyyhkimistä otsalta ja housujen nostelua. Mietiskelin itsekseni, että toivottavasti ei ole niin, että Jari kuvittelee menestyksen olevan taattu juttu, teki mitä tahansa, tai tässä tapauksessa jätti tekemättä. Kyllähän se vakituinen mammalauma tulee uskollisesti hänen perässään, mutta ei pitäisi aliarvioida yleisöä, sitä ei koskaan tiedä koska suosio lopahtaa.
        Olen nähnyt ja kuullut Sillanpäältä huomattavasti parempia esityksiä, nyt oli jotenkin vesittyneen tuntuinen homma.
        Kävin kesällä samassa paikassa katsomassa Paul Ankan konsertin ja se oli loistava! Mies on reippaasti yli 60 v ja veti ohjelmiston läpi yhtä soittoa, ei taukoa, ei jatkuvaa veden latkimista, ei lässyttävää yleisön kosiskelua, vaan kaikki tapahtui tosi tyylikkäästi.
        Buuuu...parempaa konserttia odotellessa.

        Näköjään on monen sorttista makua. Meneppä seuraavaksi konserttiin jossa solisti seisoo hievahtamatta paikoillaa: Ei tule solistilla hiki eikä tartte näin ollen juoda vettä ja housutkin pysyy jalassa. Ja jos olisit ehtinyt yhtään mietiskelysi ja housujen nostelun seuraamisen lomassa katsahtaa ympärillesi niin olisit huomannut että kyllä häviävän pieni määrä niitä mammoja on. Suurin osa on nuorta ja keski-ikäistä porukkaa. Kyllä moni muu tekee paljon hepposimmin eväin konsertit! Tuskin konsertit olis loppuunmyytyjä taas kerran jos ihmiset ei luottais Jarin pystyvän huippusuoritukseen.


      • tässäpä
        konsertti kirjoitti:

        Makua on montaa sorttia, mutta itse en pitänyt lauantain konsertista. Olihan siellä ihan hyviä kappaleita, mutta jotain kyllä uupui. Muutama tanssija esim. olisi sopinut lavalle ja osaahan se Jarikin hyvin tanssia, mutta niitä taitoja ei nyt nähty, pari tanssiaskelta ja muutama taidokas ranteen pyöritys ei pelastanut tilannetta. Samoin hiukan ihmettelin jatkuvaa veden juomista, hien pyyhkimistä otsalta ja housujen nostelua. Mietiskelin itsekseni, että toivottavasti ei ole niin, että Jari kuvittelee menestyksen olevan taattu juttu, teki mitä tahansa, tai tässä tapauksessa jätti tekemättä. Kyllähän se vakituinen mammalauma tulee uskollisesti hänen perässään, mutta ei pitäisi aliarvioida yleisöä, sitä ei koskaan tiedä koska suosio lopahtaa.
        Olen nähnyt ja kuullut Sillanpäältä huomattavasti parempia esityksiä, nyt oli jotenkin vesittyneen tuntuinen homma.
        Kävin kesällä samassa paikassa katsomassa Paul Ankan konsertin ja se oli loistava! Mies on reippaasti yli 60 v ja veti ohjelmiston läpi yhtä soittoa, ei taukoa, ei jatkuvaa veden latkimista, ei lässyttävää yleisön kosiskelua, vaan kaikki tapahtui tosi tyylikkäästi.
        Buuuu...parempaa konserttia odotellessa.

        se tuli taas se kaikenkattava valitusvirsi, jota onkin jo odotettu. Ymmärrän kyllä, että kun on Jarista kyse, niin odotukset ovat pilvissä aina uuden konsertin/levyn kynnyksellä, mutta pientä rajaa silti.
        Olen aktiivinen konserttikävijä ja käyn useiden artistien konserteissä. Tässäpä sinulle muutama neuvo, jotta voisit vastaisuudessa nauttia konsertista täysillä. Älä ikinä sorru vertailemaan artisteja keskenään. Varsinkaan, jos he edustavat täysin eri genreä. Se ei ole reilua artistia kohtaan, vaikka hän olisi tehnyt parhaansa. Ihminen joka musiikista jotain ymmärtää, ei vertailuja tee. Vertailu saman artistin esiintymisien kesken on myös kyseenalaista. Esim. tätä lattarikonserttia ei voi verrata aikaisempiin ns. tavallisiin konserttikiertueisiin, koska Jarin kohdalla lattarikiertua on ainoa luokassaan.
        Jos konserttiin menee kovin odotuksin, vieläpä epärealistisin sellaisin, niin pettyy varmasti. Sama juttu jos jo ennekolta päättää että konsertti on huono, koska kaveri niin sanoi. Tai jos lähtee seuraamaan yleisöä, veden juontia, hattua tms. musiikin kustannuksella.

        Tässä taannoin kuulin keskustelun, jossa verrattiin pienen kaupungin teatterin musikaalia Verdin oopperaan.....kylläpä siinäkin oli musiikin harrastajat hakoteillä pahemman kerran. Onko nyt niin, että tällaisissa tapauksissa kannattaa jo mietiskellä niitä omia motiiveja ja sitä, mitä sieltä konserttisalista loppujen lopuksi hakee.


      • kyllä Turussa
        konsertti kirjoitti:

        Makua on montaa sorttia, mutta itse en pitänyt lauantain konsertista. Olihan siellä ihan hyviä kappaleita, mutta jotain kyllä uupui. Muutama tanssija esim. olisi sopinut lavalle ja osaahan se Jarikin hyvin tanssia, mutta niitä taitoja ei nyt nähty, pari tanssiaskelta ja muutama taidokas ranteen pyöritys ei pelastanut tilannetta. Samoin hiukan ihmettelin jatkuvaa veden juomista, hien pyyhkimistä otsalta ja housujen nostelua. Mietiskelin itsekseni, että toivottavasti ei ole niin, että Jari kuvittelee menestyksen olevan taattu juttu, teki mitä tahansa, tai tässä tapauksessa jätti tekemättä. Kyllähän se vakituinen mammalauma tulee uskollisesti hänen perässään, mutta ei pitäisi aliarvioida yleisöä, sitä ei koskaan tiedä koska suosio lopahtaa.
        Olen nähnyt ja kuullut Sillanpäältä huomattavasti parempia esityksiä, nyt oli jotenkin vesittyneen tuntuinen homma.
        Kävin kesällä samassa paikassa katsomassa Paul Ankan konsertin ja se oli loistava! Mies on reippaasti yli 60 v ja veti ohjelmiston läpi yhtä soittoa, ei taukoa, ei jatkuvaa veden latkimista, ei lässyttävää yleisön kosiskelua, vaan kaikki tapahtui tosi tyylikkäästi.
        Buuuu...parempaa konserttia odotellessa.

        pysyi Jarin housut hyvin jalassa ei tarvinnut nostella kertaakaan olisko ne pudonneet sitte sinne Tampereelle.


      • yksi edessä ja toinen takana
        kyllä Turussa kirjoitti:

        pysyi Jarin housut hyvin jalassa ei tarvinnut nostella kertaakaan olisko ne pudonneet sitte sinne Tampereelle.

        Olin Porissa ja konsertti oli pettymys mulle, odotin menoo myöskin enemmän enkä nuukahtanutta Jaria jakkaralla laulamassa hitaita tuskin toisistaan erottamattomia kappaleita. Hattu oli aivan hirviä! Nyt menen Järvenpäähän ja odotan menoa ja meininkiä ,ketkuntaa hetkuntaa ,lanteita ja muutama hidas sallittaneen, ja että se hattuhirvitys/hirvityksen ovat lentäneet johonkin vihdin tielle. Ainakin Jari on varmaankin ottanut opikseen, kun täällä on menon puutteesta haukuttu ja hattukin oli sitten siellä turuus ja tampereella vain alussa. Jos noin moni kehuu menon olleen mahtavaaa. Joten todella odottavalla kannalla torstaina!!!!


      • provo vai muuten
        yksi edessä ja toinen takana kirjoitti:

        Olin Porissa ja konsertti oli pettymys mulle, odotin menoo myöskin enemmän enkä nuukahtanutta Jaria jakkaralla laulamassa hitaita tuskin toisistaan erottamattomia kappaleita. Hattu oli aivan hirviä! Nyt menen Järvenpäähän ja odotan menoa ja meininkiä ,ketkuntaa hetkuntaa ,lanteita ja muutama hidas sallittaneen, ja että se hattuhirvitys/hirvityksen ovat lentäneet johonkin vihdin tielle. Ainakin Jari on varmaankin ottanut opikseen, kun täällä on menon puutteesta haukuttu ja hattukin oli sitten siellä turuus ja tampereella vain alussa. Jos noin moni kehuu menon olleen mahtavaaa. Joten todella odottavalla kannalla torstaina!!!!

        vain yksinkertainen? Et kai nyt tosissaan luule Jarin lukevan tätä juupas-eipäs palstaa kesken konserttikiertueen. Tajuatko ollenkaan, millaisen taustatyön tuollaisen konserttikiertueen eteen ryhmä on tehnyt? Ei sitä ohjelmistoa kuule ihan vain sormia näpsäyttämällä muuteta. Kun nyt kerran olet menossa arvostelemaan vielä oikein uudemman kerran niin tässäpä muutamia juttuja, mitä voit tarkkailla: valaistus, äänentoisto, konserttisalin istuimien verhoilu, narikka, tarjoilu, vessajonot, ihmisten vaatetus, parkkipaikat........menikö perille. Teet ittes aivan naurunalaiseksi!


      • paikalla
        yksi edessä ja toinen takana kirjoitti:

        Olin Porissa ja konsertti oli pettymys mulle, odotin menoo myöskin enemmän enkä nuukahtanutta Jaria jakkaralla laulamassa hitaita tuskin toisistaan erottamattomia kappaleita. Hattu oli aivan hirviä! Nyt menen Järvenpäähän ja odotan menoa ja meininkiä ,ketkuntaa hetkuntaa ,lanteita ja muutama hidas sallittaneen, ja että se hattuhirvitys/hirvityksen ovat lentäneet johonkin vihdin tielle. Ainakin Jari on varmaankin ottanut opikseen, kun täällä on menon puutteesta haukuttu ja hattukin oli sitten siellä turuus ja tampereella vain alussa. Jos noin moni kehuu menon olleen mahtavaaa. Joten todella odottavalla kannalla torstaina!!!!

        Jarilla ei ollut Porissa mitään päähinettä päässään missään vaiheessa :):):).

        Olitko jossain muualla Porissa kun Promenadikeskuksessa????


      • Lätsästä
        paikalla kirjoitti:

        Jarilla ei ollut Porissa mitään päähinettä päässään missään vaiheessa :):):).

        Olitko jossain muualla Porissa kun Promenadikeskuksessa????

        Turussakin oli vai musta pieni lätsä eka jaksossa takaraivolla. Kauempaa ei varmaa edes erotu mustaa taustaa vasten. Eikä haitannut menoa yhtään. On se kyllä kumma kun sinne täytyy pakkautua arvostelemaan toisarvoisia asioita,minä menen konserttiin musiikin takia enkä arvostelemaan kenenkään pukeutumista ja muuta joka ei vaikuta esitykseen mitenkään. Miksi sinne täytyy sitte vielä toistamiseen mennä jos jo on pettynyt.No saahan siitä lisää tietysti valittamisen aihetta.


      • todellakin
        provo vai muuten kirjoitti:

        vain yksinkertainen? Et kai nyt tosissaan luule Jarin lukevan tätä juupas-eipäs palstaa kesken konserttikiertueen. Tajuatko ollenkaan, millaisen taustatyön tuollaisen konserttikiertueen eteen ryhmä on tehnyt? Ei sitä ohjelmistoa kuule ihan vain sormia näpsäyttämällä muuteta. Kun nyt kerran olet menossa arvostelemaan vielä oikein uudemman kerran niin tässäpä muutamia juttuja, mitä voit tarkkailla: valaistus, äänentoisto, konserttisalin istuimien verhoilu, narikka, tarjoilu, vessajonot, ihmisten vaatetus, parkkipaikat........menikö perille. Teet ittes aivan naurunalaiseksi!

        sairas olet, on kyl ihan normaalii konserttii arvostella. Ja tiedän Jarin tätäkin sivustoa lukevan ,joten kylläkin hienoa hienoa ;oppi on mennyt perille menoo ja meininkii ilman hattuu!!Tulossa siis on kateellisiset "fanit" taas varmaankin vauhdikas show menoa ja latinkii riittää ilman pellehattuja. Laivallakin olin ja siellä Jartzu nimenomanaan hoki lantioo lantioo ja oli vauhdikas show. Pori oli kamala, taisi olla väsynyt sääliä porilaisille, jos artisti nukkuu keikan, mutta come on Järvenpää rulaa taas , ihan niinkuin kaapista tulon jälkeenkin!!!!Kovat odotukset täälläkin, kirjoitellaan sitten kokemukset...


      • :) :) :) :)
        paikalla kirjoitti:

        Jarilla ei ollut Porissa mitään päähinettä päässään missään vaiheessa :):):).

        Olitko jossain muualla Porissa kun Promenadikeskuksessa????

        :) :) :) :) :)


      • kiitollinen
        :) :) :) :) kirjoitti:

        :) :) :) :) :)

        Olen nähnyt Latino -konsertin ja haluan sanoa, kuinka nautin suunnattomasti kokonaisuudesta ja yksityiskohdista!
        Aivan huikeaa menoa ja meininkiä ja kuinka sulavasti ja sujuvasti Jari osasi siirtyä herkkiin kappaleisiin ja palautua taas villiin latinomenoon. Miten upea bändi hoiti hommansa taidokkaasti mukana rytmien keinuttaessa eteenpäin!Siinä konsertissa olisin voinut istua pitkään! Kyllä J.S. Hallitsee estradin laidasta laitaan niin taidokkaasti. Ja lopussahan sitten täysi sallilinen bailasi mukana, heilui ja jorasi sydämen kyllyydestä, niin vanhat kuin nuoret ja keski-ikäiset!!!
        Kiitos Jari Sillanpää, Kiitos suomalais-kuubalainen bändi!Olette loistavia!!
        Ihan varmasti yritän saada lipun vielä uudestaan Latinorytmeihin, vaan toivottavasti onnistuu, kun näyttäis olevan melkein kaikki loppuunmyytyjä...
        Sinä joka nautit taidokkaasta artistista, hyvästä musiikista, ja myönnän kyllä silmänilosta suosittelen konserttia!


      • menossa...
        kiitollinen kirjoitti:

        Olen nähnyt Latino -konsertin ja haluan sanoa, kuinka nautin suunnattomasti kokonaisuudesta ja yksityiskohdista!
        Aivan huikeaa menoa ja meininkiä ja kuinka sulavasti ja sujuvasti Jari osasi siirtyä herkkiin kappaleisiin ja palautua taas villiin latinomenoon. Miten upea bändi hoiti hommansa taidokkaasti mukana rytmien keinuttaessa eteenpäin!Siinä konsertissa olisin voinut istua pitkään! Kyllä J.S. Hallitsee estradin laidasta laitaan niin taidokkaasti. Ja lopussahan sitten täysi sallilinen bailasi mukana, heilui ja jorasi sydämen kyllyydestä, niin vanhat kuin nuoret ja keski-ikäiset!!!
        Kiitos Jari Sillanpää, Kiitos suomalais-kuubalainen bändi!Olette loistavia!!
        Ihan varmasti yritän saada lipun vielä uudestaan Latinorytmeihin, vaan toivottavasti onnistuu, kun näyttäis olevan melkein kaikki loppuunmyytyjä...
        Sinä joka nautit taidokkaasta artistista, hyvästä musiikista, ja myönnän kyllä silmänilosta suosittelen konserttia!

        epäilemättä ensi sunnuntaina....EKA KERTAA tuota latino "ihmettä" nautintoa kokemaan ja kuulemaan... siis Lahteen...enkä aio katsoo onko hattu päässä tai ei. Jaria haluun nähdä ja kuulla hatun kanssa tai ilman...ihan miten vain...Uskon että menoo riittää...tuskin maltan odottaa...


      • meidän duunin likat
        menossa... kirjoitti:

        epäilemättä ensi sunnuntaina....EKA KERTAA tuota latino "ihmettä" nautintoa kokemaan ja kuulemaan... siis Lahteen...enkä aio katsoo onko hattu päässä tai ei. Jaria haluun nähdä ja kuulla hatun kanssa tai ilman...ihan miten vain...Uskon että menoo riittää...tuskin maltan odottaa...

        tulee ja jytää Järvenpäässä. Toivotaan hyvää showta vauhtia ja vipinää, me neljä lyyliä huudetaa sitten isobuu, jos sillä se tai ne kaksi läysää päässään!!Ja vauhdikkaita latinomedleytä eikä missään tuolilla sittailua ja unilauluja!!!


      • tulleet ajatelleeksi
        meidän duunin likat kirjoitti:

        tulee ja jytää Järvenpäässä. Toivotaan hyvää showta vauhtia ja vipinää, me neljä lyyliä huudetaa sitten isobuu, jos sillä se tai ne kaksi läysää päässään!!Ja vauhdikkaita latinomedleytä eikä missään tuolilla sittailua ja unilauluja!!!

        että konserttisalissa on myös sellaisia ihmisiä, jotka ovat tulleet sinne nauttimaan musiikista. He ovat myös maksaneet nautinnostaan. Kyllä pitäisi aikuisen ihmisen jo osata käyttäytyä. Hattu/hatut kuuluvat puvustukseen, yks hailee, mitä lyylit siihen sanoo.
        Tässäpä se taas nähdään se euroopan omistaja asenne, jonka vuoksi tavallinen kuulijakin kärsii. Vieläkö pitää ihmetellä, miksi Jari ei tule moikkaamaan esityksen jälkeen....onkohan lyylit sen ansainneet???? Sitä saa mitä tilaa!


      • kuten myös latinalainen kul...
        tulleet ajatelleeksi kirjoitti:

        että konserttisalissa on myös sellaisia ihmisiä, jotka ovat tulleet sinne nauttimaan musiikista. He ovat myös maksaneet nautinnostaan. Kyllä pitäisi aikuisen ihmisen jo osata käyttäytyä. Hattu/hatut kuuluvat puvustukseen, yks hailee, mitä lyylit siihen sanoo.
        Tässäpä se taas nähdään se euroopan omistaja asenne, jonka vuoksi tavallinen kuulijakin kärsii. Vieläkö pitää ihmetellä, miksi Jari ei tule moikkaamaan esityksen jälkeen....onkohan lyylit sen ansainneet???? Sitä saa mitä tilaa!

        on sellaista , että tunteet näytetään. Ihmiset konserteissa teattereissa etc, ilmaisevat täysin selvästi, jos ei miellytä. Huomaa, ettei osa ole ulkomailla käynyt kulttuuria harrastamassa. SUomalaiset sitten supisevat konsertin jälkeen, kun ei kuulu tunteiden näyttö. Kyllä kuuluu kehut hurjina suosionosoituksina ja abloodeina näyttää ja huono esitys sitten toisin. Sivistystä sinulle hieman!


      • lyylit
        meidän duunin likat kirjoitti:

        tulee ja jytää Järvenpäässä. Toivotaan hyvää showta vauhtia ja vipinää, me neljä lyyliä huudetaa sitten isobuu, jos sillä se tai ne kaksi läysää päässään!!Ja vauhdikkaita latinomedleytä eikä missään tuolilla sittailua ja unilauluja!!!

        toi täytyy muistaa myös seuraavala k.vepsän keikal , kun tulee hitait tai on stetsoni pääs.


      • ja latinokansa
        lyylit kirjoitti:

        toi täytyy muistaa myös seuraavala k.vepsän keikal , kun tulee hitait tai on stetsoni pääs.

        iha muuta, siellä näytetään tunteet! Tosin Kari Vepsä mahtava persoona ja hyvä laulaja, mutta aivan eri sfääreissä ja genree kuin Jari. Jari kuuluu viettely ja karisma ja yleisön kosiskelu, Vepsä vetää omalla vaisulla suomalaisen miehen tyylillä. Vepsä ei ihan ole mikään "veijari" jote tyyli aivan erilainen onneksi. Mutta Jarilta vaaditaan (itseppäs sen aloittanut) veijarii. seksii, menoo lantioo...Kukin tyylillään erinomaisina artisteina. Mutta jos Jari esiintyy pliisusti hattu päässä ja mainostaa lantioo, niin ymmärrän noiden ihmisten pettyneet kommentit. Huomenna myös minä Jäkeen meen ja odotan kuumia vauhdikkaita esityksiå!!!


      • Ei konserttiin
        konsertti kirjoitti:

        Makua on montaa sorttia, mutta itse en pitänyt lauantain konsertista. Olihan siellä ihan hyviä kappaleita, mutta jotain kyllä uupui. Muutama tanssija esim. olisi sopinut lavalle ja osaahan se Jarikin hyvin tanssia, mutta niitä taitoja ei nyt nähty, pari tanssiaskelta ja muutama taidokas ranteen pyöritys ei pelastanut tilannetta. Samoin hiukan ihmettelin jatkuvaa veden juomista, hien pyyhkimistä otsalta ja housujen nostelua. Mietiskelin itsekseni, että toivottavasti ei ole niin, että Jari kuvittelee menestyksen olevan taattu juttu, teki mitä tahansa, tai tässä tapauksessa jätti tekemättä. Kyllähän se vakituinen mammalauma tulee uskollisesti hänen perässään, mutta ei pitäisi aliarvioida yleisöä, sitä ei koskaan tiedä koska suosio lopahtaa.
        Olen nähnyt ja kuullut Sillanpäältä huomattavasti parempia esityksiä, nyt oli jotenkin vesittyneen tuntuinen homma.
        Kävin kesällä samassa paikassa katsomassa Paul Ankan konsertin ja se oli loistava! Mies on reippaasti yli 60 v ja veti ohjelmiston läpi yhtä soittoa, ei taukoa, ei jatkuvaa veden latkimista, ei lässyttävää yleisön kosiskelua, vaan kaikki tapahtui tosi tyylikkäästi.
        Buuuu...parempaa konserttia odotellessa.

        TÄnävuonna jätämme väliin Jarin konsertit niin latino kuin joulukin.
        Ei kiinnosta mennä katselemaan etupenkin mammoja ja heidän pelleilyään.
        Jari tuntuu unohtavan ettei mammat yksin häntä pidä leivässä.
        Jari on hyvä artisti mutta kannattaisiko pitää sapattivuosi ja ladata akkuja ?
        Ei kukaan ole kone joka jaksaa kehtitellä aina vain uutta ja uutta keikkaelämä ei varmasti ole helppoa saatika kaikkien miellyttäminen.
        Siksi jätämmekin nyt konsertit itse väliin jospa sitten ensivuonna nautimme kaksinverroin Jarin esityksestä.


      • tiedetään
        kuten myös latinalainen kul... kirjoitti:

        on sellaista , että tunteet näytetään. Ihmiset konserteissa teattereissa etc, ilmaisevat täysin selvästi, jos ei miellytä. Huomaa, ettei osa ole ulkomailla käynyt kulttuuria harrastamassa. SUomalaiset sitten supisevat konsertin jälkeen, kun ei kuulu tunteiden näyttö. Kyllä kuuluu kehut hurjina suosionosoituksina ja abloodeina näyttää ja huono esitys sitten toisin. Sivistystä sinulle hieman!

        kyseisestä kulttuurista, olen ollut Kuubassa vaihdossa vuoden. Teen myös kaksi ulkomaanmatkaa vuodessa, joten myös moni muu vieras kulttuuri on tuttu. Kulttuuri ja hyvä kaytös eivät silti ole sama asia. Minulle aivan sama vaikka häpäisetkin itsesi, kunhat et häiritse muita kuulijoita. Maassa maan tavalla!


      • tällä kertaa
        Ei konserttiin kirjoitti:

        TÄnävuonna jätämme väliin Jarin konsertit niin latino kuin joulukin.
        Ei kiinnosta mennä katselemaan etupenkin mammoja ja heidän pelleilyään.
        Jari tuntuu unohtavan ettei mammat yksin häntä pidä leivässä.
        Jari on hyvä artisti mutta kannattaisiko pitää sapattivuosi ja ladata akkuja ?
        Ei kukaan ole kone joka jaksaa kehtitellä aina vain uutta ja uutta keikkaelämä ei varmasti ole helppoa saatika kaikkien miellyttäminen.
        Siksi jätämmekin nyt konsertit itse väliin jospa sitten ensivuonna nautimme kaksinverroin Jarin esityksestä.

        hyvin pitkälti näiden kuulijoiden vuoksi, lyylien ja tanttaroiden. Menen katsomaan Tomi Metsäkedon ja Laura Voutilaisen yhteiskonserttia, siellä ihmiset osaavat käyttäytyä.
        Latinolevy oli tosi hyvä ja ammattitaidolla tehty. Upeita hieman vieraampia lattaribiisejä. Huomaa, että levyllä on ihan aitoa kuubalaista verta.


      • myös täällä
        tällä kertaa kirjoitti:

        hyvin pitkälti näiden kuulijoiden vuoksi, lyylien ja tanttaroiden. Menen katsomaan Tomi Metsäkedon ja Laura Voutilaisen yhteiskonserttia, siellä ihmiset osaavat käyttäytyä.
        Latinolevy oli tosi hyvä ja ammattitaidolla tehty. Upeita hieman vieraampia lattaribiisejä. Huomaa, että levyllä on ihan aitoa kuubalaista verta.

        koska levystä en pitänyt ja pidän taukoa senkin vuoksi, katsotaan sitten mitä seuraavaksi. Menen seuraavaksi Lauri Tähkän keikalle!


      • myötähäpeää
        tiedetään kirjoitti:

        kyseisestä kulttuurista, olen ollut Kuubassa vaihdossa vuoden. Teen myös kaksi ulkomaanmatkaa vuodessa, joten myös moni muu vieras kulttuuri on tuttu. Kulttuuri ja hyvä kaytös eivät silti ole sama asia. Minulle aivan sama vaikka häpäisetkin itsesi, kunhat et häiritse muita kuulijoita. Maassa maan tavalla!

        tunnen suomalaisten käytöksestä Virossa. Oletko varma ettei reissusi ollut ruotsinlaivaristeily?


      • ole tavanneet
        myötähäpeää kirjoitti:

        tunnen suomalaisten käytöksestä Virossa. Oletko varma ettei reissusi ollut ruotsinlaivaristeily?

        tallinnan risteilyllä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      744
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe