Seurustelen rapumiehen kanssa ja vkonloppuna meille tuli aika paha riita, kun loukkasin häntä aika pahasti tietyllä asialla. Kerroin hänelle asiasta rehellisesti, niin kuin se meni. Nyt hän on loukkaantunut aika verisesti minuun ja en tiedä meneekö suhde poikki tämän asian takia. Jos teillä on kokemusta rapumiehistä, niin kertokaa vinkkejä kuinka ne saa leppymään. Jos hän ei vastaa mun puheluihin tai tekstiviesteihin, eikä suostu tapaamaan mua, niin luulenpa, että suhde meni poikki nyt lopullisesti. Olemme tunteneet toisemme jo melkein 8 vuotta ja yrittäneet tätä suhdetta saada toimimaan. Nyt hän on yrittänyt kylläkin tosissaan olla mun kanssa, mutta mä onneton mokasin nyt aika pahasti. Mitä hittoa mä teen?
Lepyttämisvinkkejä kaivataan...
8
1977
Vastaukset
Vaikka olen nuori,osaan sanoa, että kun pyydät anteeksi, niin voi auttaa.. Jos et itse pysty (siis jollei hän halua tavata) tee jonkinlainen "jekku" ettei hän itse sitä tajua..
- kukka
pyydetty moneen kertaan, mutta ei ole vielä ainakaan auttanut. edelleen on vastaamatta mun viesteihin ja puheluihin, miehellä on kuitenkin jo ikää päälle 40, että hoh hoh....tosi keskenkasvunen mies on kyseessä.
- inkeri38
kukka kirjoitti:
pyydetty moneen kertaan, mutta ei ole vielä ainakaan auttanut. edelleen on vastaamatta mun viesteihin ja puheluihin, miehellä on kuitenkin jo ikää päälle 40, että hoh hoh....tosi keskenkasvunen mies on kyseessä.
Loukkauksesta on seurauksensa. Luulenpa ettei anteeksipyyntö riitä. Kissa pöydälle ja ole rehellinen,sitä rapu arvostaa vaikkei se välttämättä asiaa heti sulata vaan aikaa siihen menee. Haukkumalla pahennat tilannetta ja rukoilemalla vielä enemmän, valitettavasti :)
Ei varmaa tietoa vaan omakohtaista kokemusta.
Mukavaa syksyä :)
- Moona
Meillä ainakin riitojen jälkeen rapu mies leppyy lopulta kun antaa hänen olla muutamia päiviä ihan rauhassa ja omissa oloissaan. Kumpikin saa silloin aikaa miettiä rauhassa asioita. Eli "jatkuva hiillostaminen ja pommittaminen" ei toimi. Yritä antaa hänelle aikaa olla itsekseen vaikka se varmasti joskus vaikeaa onkin. Toivottavasti saatte sovittua riitanne.
- kukka
viestistä....tähän ratkaisuun olen nyt päätynyt. katsotaan kuinka kauan on ottamatta minuun yhteyttä....
- Kokemusta on
Rapumies ei anna anteeksi. Voi sua
- rapumieskin
Kyllä se vaan rapumieskin osaa anteeksi antaa, eikä kaikki ole edes pitkävihaisia. Itse en ainakaan osaa kuin vähän aikaa mököttää ja sit on taas kaikki hyvin.
- rapu itsekkin
rapumieskin kirjoitti:
Kyllä se vaan rapumieskin osaa anteeksi antaa, eikä kaikki ole edes pitkävihaisia. Itse en ainakaan osaa kuin vähän aikaa mököttää ja sit on taas kaikki hyvin.
Kyllä ravun saa leppymään kun antaa aikaa. Rapu inhoaa elämän muutoksia, joten aika helposti "antaa anteeksi"..tai paremminkin elää eteenpäin MUTTEI KOSKAAN UNOHDA. Eli tiedosta jo nyt, että KAIKKI tulevat riitanne nostavat tämän(kin) asia aina uudelleen esille. Samat aiheet tapellaan vielä kiikkutuolissakin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005308378Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4358224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61975Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1561091Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17746Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57702Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.28653Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?58633En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36607Yllätyspaljastuksia uudesta Maajussille morsian -kaudesta! Vappu Pimiä sometti, myös MTV3:lta infoa
No nyt on uusiakin tuulia Maajussille morsian -ohjelmassa. Kuka mahtaa olla tämä tuttu kasvo, joka jo toistamiseen lähte5579