Lepyttämisvinkkejä kaivataan...

kukka

Seurustelen rapumiehen kanssa ja vkonloppuna meille tuli aika paha riita, kun loukkasin häntä aika pahasti tietyllä asialla. Kerroin hänelle asiasta rehellisesti, niin kuin se meni. Nyt hän on loukkaantunut aika verisesti minuun ja en tiedä meneekö suhde poikki tämän asian takia. Jos teillä on kokemusta rapumiehistä, niin kertokaa vinkkejä kuinka ne saa leppymään. Jos hän ei vastaa mun puheluihin tai tekstiviesteihin, eikä suostu tapaamaan mua, niin luulenpa, että suhde meni poikki nyt lopullisesti. Olemme tunteneet toisemme jo melkein 8 vuotta ja yrittäneet tätä suhdetta saada toimimaan. Nyt hän on yrittänyt kylläkin tosissaan olla mun kanssa, mutta mä onneton mokasin nyt aika pahasti. Mitä hittoa mä teen?

8

2008

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaikka olen nuori,osaan sanoa, että kun pyydät anteeksi, niin voi auttaa.. Jos et itse pysty (siis jollei hän halua tavata) tee jonkinlainen "jekku" ettei hän itse sitä tajua..

• kukka

pyydetty moneen kertaan, mutta ei ole vielä ainakaan auttanut. edelleen on vastaamatta mun viesteihin ja puheluihin, miehellä on kuitenkin jo ikää päälle 40, että hoh hoh....tosi keskenkasvunen mies on kyseessä.

• inkeri38
        kukka kirjoitti:

pyydetty moneen kertaan, mutta ei ole vielä ainakaan auttanut. edelleen on vastaamatta mun viesteihin ja puheluihin, miehellä on kuitenkin jo ikää päälle 40, että hoh hoh....tosi keskenkasvunen mies on kyseessä.

Loukkauksesta on seurauksensa. Luulenpa ettei anteeksipyyntö riitä. Kissa pöydälle ja ole rehellinen,sitä rapu arvostaa vaikkei se välttämättä asiaa heti sulata vaan aikaa siihen menee. Haukkumalla pahennat tilannetta ja rukoilemalla vielä enemmän, valitettavasti :)

Ei varmaa tietoa vaan omakohtaista kokemusta.
        Mukavaa syksyä :)

• Moona

Meillä ainakin riitojen jälkeen rapu mies leppyy lopulta kun antaa hänen olla muutamia päiviä ihan rauhassa ja omissa oloissaan. Kumpikin saa silloin aikaa miettiä rauhassa asioita. Eli "jatkuva hiillostaminen ja pommittaminen" ei toimi. Yritä antaa hänelle aikaa olla itsekseen vaikka se varmasti joskus vaikeaa onkin. Toivottavasti saatte sovittua riitanne.

• kukka

viestistä....tähän ratkaisuun olen nyt päätynyt. katsotaan kuinka kauan on ottamatta minuun yhteyttä....

• Kokemusta on

Rapumies ei anna anteeksi. Voi sua

• rapumieskin

Kyllä se vaan rapumieskin osaa anteeksi antaa, eikä kaikki ole edes pitkävihaisia. Itse en ainakaan osaa kuin vähän aikaa mököttää ja sit on taas kaikki hyvin.

• rapu itsekkin
        rapumieskin kirjoitti:

Kyllä se vaan rapumieskin osaa anteeksi antaa, eikä kaikki ole edes pitkävihaisia. Itse en ainakaan osaa kuin vähän aikaa mököttää ja sit on taas kaikki hyvin.

Kyllä ravun saa leppymään kun antaa aikaa. Rapu inhoaa elämän muutoksia, joten aika helposti "antaa anteeksi"..tai paremminkin elää eteenpäin MUTTEI KOSKAAN UNOHDA. Eli tiedosta jo nyt, että KAIKKI tulevat riitanne nostavat tämän(kin) asia aina uudelleen esille. Samat aiheet tapellaan vielä kiikkutuolissakin..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1339
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      65
      1125
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      204
      1121
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      175
      1079
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1019
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      973
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      886
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      125
      840
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      768
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      745
    Aihe