Värikäs kaunis meidän Syksy!!

LOR

Syksyllä on tosi kaunis ja värikäs,mieti itse ei niin paljon väreä ole talvella ei kevälläki.
Kuka sano,että inhoan syksya,se inhoa siis kaikki
mitä on luonnossa kaunista ja pyhä,voi minulla on säälittävä tota ihmistä,ei siis se ymmärrä mitään,mä uskon,että se kuka niin sano on vissi viellä kakara tai mitä muuta on vika......,sorry.

2

752

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen..

ja ikääkin löytyy jo yli 40. Ei siis lapsi. Puun normaali kasvukauden väri on VIHREÄ. Aina kun puu on vihreä, se kertoo elämästä ja kasvusta.

Kun se ruskettuu ja näivettyy se muuttuu ensin karmean kelta-ruskea-punanen sävyiseksi sekamelskaksi.
      Miten sellainen kuollut mädännyt pahalta haiseva voi olla kaunista??

Ilmeisesti te nykynuoret nyhveröt olette vieraantuneet niin täysin luonnosta, vaikka puut olisivat sinisiä niin ne olis kauniita?

Keltainen, punainen ja ruskea ovat vaatteina kauniita, mutta luonnon väri on VIHREÄ!!
      Syksyn ällöstä pääsee yli näin. Elokuussa mä laitan kaihtimet kiinni ja alan tehdä rästiin jääneitä kotitöitä.
      Nukun myös 12 h sekä päiväunet.
      Illalla on jo onneksi pimeää, joten kaihtimet voi avata ja nauttia pimeästä.

Kevätyöt menevät lintujen perässä juostessa niin on hyvä nukkua se rumin aika ohi.
      Marraskuu on jo kiva, kun on vähän (edes) lunta ja pakkasta ja alkaa talvi.
      Upea, kuulakas pakkastalvi.

Että syksy pitäisi poistaa luonnonkalenterista!

• ???

jos oot tollane luontoihmine ni eiköhän sun varsinki pitäis hyväksyä luonto sellaisenaan, eli syksy myös.

ja miten sä hyväksyt talven mut et syksyä, vaik talvella ei myöskää luonto oo lähellekkää vihreää?

mieti vähä miltä kuulostat.. hieman ristiriitaista tekstiä sulta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2250
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      67
      861
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      825
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      22
      822
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      535
      756
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      80
      677
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe