Syksyllä on tosi kaunis ja värikäs,mieti itse ei niin paljon väreä ole talvella ei kevälläki.
Kuka sano,että inhoan syksya,se inhoa siis kaikki
mitä on luonnossa kaunista ja pyhä,voi minulla on säälittävä tota ihmistä,ei siis se ymmärrä mitään,mä uskon,että se kuka niin sano on vissi viellä kakara tai mitä muuta on vika......,sorry.
Värikäs kaunis meidän Syksy!!
2
664
Vastaukset
- olen..
ja ikääkin löytyy jo yli 40. Ei siis lapsi. Puun normaali kasvukauden väri on VIHREÄ. Aina kun puu on vihreä, se kertoo elämästä ja kasvusta.
Kun se ruskettuu ja näivettyy se muuttuu ensin karmean kelta-ruskea-punanen sävyiseksi sekamelskaksi.
Miten sellainen kuollut mädännyt pahalta haiseva voi olla kaunista??
Ilmeisesti te nykynuoret nyhveröt olette vieraantuneet niin täysin luonnosta, vaikka puut olisivat sinisiä niin ne olis kauniita?
Keltainen, punainen ja ruskea ovat vaatteina kauniita, mutta luonnon väri on VIHREÄ!!
Syksyn ällöstä pääsee yli näin. Elokuussa mä laitan kaihtimet kiinni ja alan tehdä rästiin jääneitä kotitöitä.
Nukun myös 12 h sekä päiväunet.
Illalla on jo onneksi pimeää, joten kaihtimet voi avata ja nauttia pimeästä.
Kevätyöt menevät lintujen perässä juostessa niin on hyvä nukkua se rumin aika ohi.
Marraskuu on jo kiva, kun on vähän (edes) lunta ja pakkasta ja alkaa talvi.
Upea, kuulakas pakkastalvi.
Että syksy pitäisi poistaa luonnonkalenterista!- ???
jos oot tollane luontoihmine ni eiköhän sun varsinki pitäis hyväksyä luonto sellaisenaan, eli syksy myös.
ja miten sä hyväksyt talven mut et syksyä, vaik talvella ei myöskää luonto oo lähellekkää vihreää?
mieti vähä miltä kuulostat.. hieman ristiriitaista tekstiä sulta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875