QOL:än sivulla lukee että lipunmyynnistä palautetta antaneet saivat lahjaksi Queenin Greatest Flix 1&2 dvd:n, eli kuvasuhteeltaan alkuperäiset versiot sekä 4 kpl Innuendon videoita.
En ole aikaisemminkaan pitänyt siitä että Queen-aiheisia uutisia ei enää löydy viralliselta sivulta muualta kuin Queen Paul Rodgers otsikon alta, mutta nyt vielä pitäisi ostaa QPR konserttilippuja että saisi kiinnostavia Queen-tuotteita kaupan päälle!
Seuraavaksi varmaan keksitään että vuonna 2050 ilmestyvää demokokoelmaakaan ei saa ostaa ellei ole näyttää kuittia Cosmos Rocksista.
Viimeinen pisara?
6
445
Vastaukset
- ,.,..
"lipunmyynnistä palautetta antaneet saivat lahjaksi"
eli ne jotka ANTOIVAT PALAUTETTA, jos oikein ymmärsin?- ...
"To all those who provided Feedback to us following the Q PR Priority Booking Period,
The small gift that was promised following your e-mails to me will be dispatched over the next few days. "
- Soul Brother
"Seuraavaksi varmaan keksitään että vuonna 2050 ilmestyvää demokokoelmaakaan ei saa ostaa ellei ole näyttää kuittia Cosmos Rocksista."
Ja minä kun menin jo heittämään kuitin roskikseen. ;)- mieli kyllä tekisi
"Ja minä kun menin jo heittämään kuitin roskikseen. ;)"
Heititkö myös levyn samalla? - olet että
mieli kyllä tekisi kirjoitti:
"Ja minä kun menin jo heittämään kuitin roskikseen. ;)"
Heititkö myös levyn samalla?sitä roskiin pitäisi heittää. tosin ymmärrettävää että Queenin fanit ovat tottuneet toisentyyppiseen...
- ...
Ei jaksa enää kiinnostaa. Tehkööt mitä lystäävät, minä en oikeasti välitä enää.
Sen siitä saa kun tarpeeksi kauan kustaan silmään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559