Teinityttö+Kamun faija

jeseha

Tämä tapahtui minun ollessa 15 vuotias.

Olin menossa ensimmäistä kertaa uuden ystäväni Marin luokse yöksi. Olin käynyt Marin kotona pari kertaa, mutta nyt kohtaisin myös hänen vanhempansa. Äitini ajoi minut Marin pihaan, heilautti kättään heipaksi ja lähti ajamaan Marin pihaan johtavaa metsätietä poispäin. Kävelin kauniille puuovelle ja koputin sitä. Mari aukaisi oven melkein heti ja astuin sisälle tuttuun eteiseen. Marin äiti tervehti minua tuttavallisesti, vaikka emme olleetkaan koskaan tavanneet. "Hauska että pääsit tulemaan. Minäpä laitankin teille heti jotain syömistä."
Vietimme hauskan illan, mutta en voinut olla ihmettelemättä missä Marin isä mahtoi olla. Lopulta puin ihmetykseni sanoiksi ja Mari vastasi minulle nopeaan:"Isä on kokouksessa." "Aha, okei." Sanoin ja mietin mitähän Marin isä mahtoi tehdä työkseen.
Olimme molemmat väsyneitä raskaan kouluviikon jälkeen ja rupesimme nukkumaan pian sen jälkeen kun Marin äiti oli käynyt ilmoittamassa joutuvansa ylitöihin. "Isä tulee varmaan siinnä kahden aikoihin. Hyvää yötä."
Yöllä heräsin Marin isän liikuskeluun keittiössä. Mari kuorsasi sikeästi, mutta minä tiesin etten saisi nukuttua ennenkuin tapaisin Marin isän, älkääkä kysykö miksi.
Kiipesin raput alas eteiseen ja siitä keittiöön.
Keittiössä minua ei kohdannut mikään kovin huono näky. Marin isä oli ehkä noin nelikymppinen erittäin komea mies. Hän näytti hieman humalan alaiselta, mutta se ei heikentänyt kokonaiskuvaa, päinvastoin. Hän hymyili minulle kysyen: "Kukas tytöntyllerö sitä sinä olet?" "Minä olen Marin kaveri Pia." vastasin rohkeasti. "Ahaa, hauska tutustua, minä olen Marin isä Pekka." Mies sanoi nousten soisomaan. Aloin kastua ajatellesani miltä nuo vahvat käsivarret mahtaisivat tuntua ympärilläni. "Etkö saa unta, vai miksi täällä alhaalla hortoilet?" Pekka kysyi virnistäen minuun päin. "No, en..." Vastasin hiljaa tuntien kovaa kuumotusta. "Mitä jos minä peittelisin sinut?" Pekka kysyi virnistäen yhä. "Ehkä se auttaisi." Ajattelin pian tuon jälkeen, että: "Apua mitä minä juuri äsken sanoin. Ajatteleeko Pekka tosiaan samoin kuin minä." Unelmani oli ollut menetää neitsyyteni vanhemmalle ja kokeneemalle miehelle, mutta en koskaan uskonut että se olisi mahdollista.

no jatketaanko

19

26459

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juu

      juu jaka vaaan! :)

      • joo

        pakko sun on jatkaa!


    • jeseha

      Joku ainakin tahtoi jatkoa, joten:

      Pekka siirtyi lähemmäs minua ja en voinut olla ajttelematta: "Luoja tämä on väärin, tämä on väärin." Mutta Pekan olemus kävi yli noiden ajatusten.
      Pekka siirtyi aivan eteeni ja suuteli minua herkästi otsalle. "Jaaha, lähdetäänkös sitä nukkumaan?" hän sanoi heellästi, mutta päättäväisesti. "Okei.." Ynisin vastaukseksi. Pekka otti minua kädestä ja käski seuraamaan. Hän vei minut työhuoneeseensa.
      Pekka nosti minut istumaan korkealle pöydälle, laittoi oven lukkoon ja siirtyi eteeni polvilleen. Pekka nosti pitkää yöpaitaani ja hiveli reisiäni. Värisin ihanuudessa. Pekka nosti käsiään hieman ylemmäksi ja kosketti varovasti haarojani. Hän riisui punaiset pikkuhousuni ja heitti ne huoneen nurkkaan. "Minä en halua loukata sinua mitenkään, sano jos haluat minun lopettavan. Nyt... saanko minä tehdä mitä haluan??" Pekka kysyi minulta. "Anna palaa..." kuiskasin hurmiossa. "Missäs sinä olet näin himokkaaksi oppinut?" Pekka kysyi, enkä minä vastannut. Nopealla liikkellä Pekka levitti haarani avoilleen ja siirsi päänsä haarojeni väliin. Hän kutitti varovasti kielellään häpyhuuliani ja se tuntui jumalaiselta. Hän lipoi hiljakseen ylöspäin kunnes saavutti klitorikseni.

      jatkuuko?

      • ansku!!

        Älä pidä jännityksessä. Tuo oli hyvä joten jatka nyt PLIIIIS... Ihan loppuun asti kitos. =)


      • Tarmoa
        ansku!! kirjoitti:

        Älä pidä jännityksessä. Tuo oli hyvä joten jatka nyt PLIIIIS... Ihan loppuun asti kitos. =)

        Älä kirjoitelko tällaista. Ihan paskaa varmaan joku 40-kymppinen äijä haluu nussii jotain rumilusta 15 vuotiasta äpärää ihan paskaa

        ei enää jatkoa kiitos vaa


      • Ninni

        Joo todella pian..!


      • onnellinen

        jatka hyvä tarina!!! :-)


      • jeseha
        ansku!! kirjoitti:

        Älä pidä jännityksessä. Tuo oli hyvä joten jatka nyt PLIIIIS... Ihan loppuun asti kitos. =)

        en jatka vaikka kuinka pyytäsitte ku tommosta tulloo et kiitos eräitten


      • Doggone it
        jeseha kirjoitti:

        en jatka vaikka kuinka pyytäsitte ku tommosta tulloo et kiitos eräitten

        Joko sitten kirjoittaa jutun tai ei kirjoita juttua mutta ei tällä tavalla.
        Kukaan tuommoista 2 kappaleen välein "jatkanko" -kyselemään pysähtelevää stooria jaksa seurata.

        Onko jotain itsetunto-ongelmia kun pitää koko ajan kysellä "jatkoa" ? Ei tuo nyt yhtään hullummalta kuulostanut kuin muutkaan kirjoitukset täällä.


      • jorkki
        jeseha kirjoitti:

        en jatka vaikka kuinka pyytäsitte ku tommosta tulloo et kiitos eräitten

        kun olet pysynyt päätöksessäsi olla jatkamatta. Huomasit kai itsekkin ettei sinusta ole kirjoittajaksi. Pysy edelleen vahvana.


    • taapero

      Hitto ku osaa ärsyttää tollanen "jatkanko, jatkanko??"...
      Kerro se tarina ny loppuun ja anna olla.Mitä ihmiset yleensäkään luulevat saavuttavansa tollasella jatkanko hömpällä?
      Ei kaikki jaksa odottaa aina sitä seuraavaa osaa.

    • Zenith

      saa näköjään pyytämättäkin. Onneton juoni, nuori tyttö ja alkaa kostua kun näkee vanhan äijän.. en jaksa uskoa...
      Olisi varmaan parempi, että sinäkin lukisit muiden juttuja etkä "kirjailisi" tätä roinaa!! Hyh...

    • selvästi

      tää vaikuttaa kyllä enemmänki kamun faijan kirjottamalta. lapsista erityisesti pitävän kamun faijan.

      • jeseha

        sitten ne nussi kiimasesti ja sen likan äiti ja se kamu tuli ja ne kaikki laukes.. NYT tyytyväisii..


      • Pinjuska
        jeseha kirjoitti:

        sitten ne nussi kiimasesti ja sen likan äiti ja se kamu tuli ja ne kaikki laukes.. NYT tyytyväisii..

        Hei pliis, jatka toi loppu kunnolla.Jotkut on vaan kateellisia, kun ne ei osaa kirjoittaa. ;)


    • Make

      Hmmm... mielenkiintoinen ja todentuntuinen tarina. Itselleni kävi hieman samoin n. 10 vuotta sitten kun olin samanikäinen eli n. 15 ja kun menin kaverini Tomin ja hänen äitinsä kanssa heidän mökilleen viikonlopuksi. Olen unelmoinut ja ja kaivannut noita aikoja lukuisia kertoja sen jälkeen.
      Menimme Tomin ja hänen n. 35-vuotiaan äitinsä kanssa yhdessä saunaan...

      • Make

        Nonni... jatketaan sitten...
        Olin jotain 13-vuotiaasta asti nähnyt kosteita unia Paulasta, parhaan kaverini Tomin n. 35-vuotiaasta äidistä. Olin ihan pienestä pojannassista lähtien tuntenut heidät ja saatoin käydä heillä kylässä melkein kuin kotonani. Samoin Tomi meillä.
        Ensimmäisiin kosteisiin uniini Paula tuli kai siksi, että olin nähnyt hänet silloin tällöin vähissä pukeissa ja tuossa iässähän meillä miehillä alkaa hormoonit hyrräämään. Näin jälkeen päin ajatellen tuntuu, että masturboin parin vuoden ajan lähes joka ilta vuoteessani Paulaa ajatellen. Ei siis ihme, että ne ajatukset nousivat mieleen myös päivällä kun Paulan näin.
        Muistan myös yhden kerran silloin nassikkana, että poikaporukalla Tomin luona piilosilla ollessamme yllätin Paulan masturboimassa itseään. Tai no, enhän minä sitä vielä silloin tajunnut, mutta vuosien kuluttua kylläkin. Ryntäsin piiloon saunan puolelle ja siellä Paula oli suihkussa kyykyssä käden tehdessä nopeaa liikettä jalkojen välissä. Paula ei tainnut huomata minua silloin kun panin oven nopeasti kiinni ja hain itselleni toisen piilon.
        Hitto... nyt tuli keskeytys... jatkan taas jonakin päivänä...


    • Jorge[vitu]

      Jatka ihmeessä, mua ainakin kiinnostais mitä seuraavaks tapahtuis!!!!

      • Jatkas ny...

        Ois kyl ihan kiva kuulla loppuu saakka toi...
        Alku vaikutti ihan hyvältä.. Joten kirjotas loppuun huom. loppuun !! ;);)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2405
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1389
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      56
      1327
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1146
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1126
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1113
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1077
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1063
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1012
    Aihe