Vaimoni alapää lemuaa!

Antti

Hyi että en voi jotenkin sietää enää vaimoani kun hän kapuaa haisevana alapää pesemättömänä viereeni nukkumaan! En ymmärrä mikä uusi trendi tämä on olevinaan kun ei ymmärretä enää putsata alapäätä vaan annetaan sen haista kuin rankkitynnyri!

Seksiä emme ole harrastaneet enää 4 kuukauteen tästä edellämainitusta syystä ja halut on minulla kuin hirvellä, mutta taidanpa bookata lennon espanjaan ja tyydyttää itseni siellä.

Miten saisin vaimoni ymmärtämään miten paljon minua etoo hänen haiseva kehonsa?

22

3217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmm..

      Vihjaa jotenkin.. esim. näin:
      Mä en muuten tajuu niitä naisia kun ei pese koskaan alapäätään..
      luulis tajuavan.. =)

    • aivan...

      menkää yhdessä suihkuun
      ja ehdota saisitko pestä hänet päästä varpaisiin... :)

    • titu

      Mä pesen muutamia kertoja päivässä alapääsuihkulla alapääni ja johtuu siitä, että oma isäni kännipäissään puhu muijakaveristaan joka haisi ja sanoi, että naisen tulisi, vaikka joka vessa käynnillä huuhtasta alapäänsä.

      Mielestäni hän oli oikeassa sillä ei pelkällä paperilla kaikki kusi lähde vaan rupeaa tuoksahtamaan.

      Sun kannattaisi hienovaraisesti, ehkä vihjata vaimollesi, esim. mikä ihanempaa kuin suihkunraikas alapää, se saa heti mut syttymään...

      • killeri

        maalaa se alapää suihku punasella värillä ja muu vessa kokonaa valkosella EIKÖHÄN SE HUOMAA SEN!!??!
        jotenki sun pitää vihjailla sille. esimerkiksi että onkohan se meidän vessansuihku rikki... tai jotai vastaavaa!


    • Pekka

      Hyhy hyh sano sille että pesase se haiseva pillun rohjakkees tai muuten ei tuu munan lätkää.

    • Tytteli

      Sano sä vaimolles, että haluat pestä sen alapään "esileikkinä".

    • A-tyyppi

      Sano Suoraan mitä sä tahdot sano suoraan
      Mitä sä meinaat sano suoraan mitä sä toivot, koska silloin multa kaiken saat.

    • keinottelija

      Jätä viestisi tietokoneen näytölle muijasi näkyville!!!

    • hoitsu

      sanot vain vaimollesi suoraan että mikä vialla kun alapää haisee.Tiedän näet työni vuoksi ettei aina edes pesu, tai suihku riitä jos alapäässä muhii jokin tulehdus, silloin haju on kaamea ja se ei lähe kuin oikeanlaisilla lääkkeillä, ei saippualla. mutta ole rehellinen, sitten voit nauttia taas vaimostasi...toivon mukaan

      • entäs

        Onkos herran oma alapäähygienia hallinnassa? Koska ei se mulkku ainakaan ruusulta tuoksu jos sitä ei pesaise välillä. Ja sitten vielä suuseksiä pitäisi antaa... että jos meidän akkojen alapää löyhkää niin haistelkaapas ukkelit alakertaanne :) Onneksi poikkeuksiakin äijistäkin löytyy. Mäkin hoitoalalla tiedän että vaikka kuinka pesisi niin silti voi haista, kysy että onko onglemia kun haisee ja pitäisikö käydä lääkärissä. Tai sitten vihjaat jotenkin hienovaraisesti.


    • Jäbä

      Mitä pahaa siinä on?

    • Jutta

      On vaa luonnollist jos kundi haisee hielle ja joitain naisii se kiihottaa kuten mua. Sen ymmärrän myös et mies vaatii naiselta täydellistä puhtautta. En tajuu sitä ton vaimoo joka haisee pahalle!!!

      Se on historiassaki ollu nii et mies on se joka sanelee säännöt ja mua se kiihottaa! ottakaa kantaa!

    • satu

      se voi olla tulehdus.
      Tai sitte se ei pese.
      Joitakin se "tuoksu" kiihottaa, joitain oksettaa.
      Tääl on tullu jo aika hyviä vinkkejä, että kokeilemaan vaan...:)
      Tohon löytyy aina ratkasu.

    • Tri. A.S.

      Onko teillä koskaan käynyt mielessä, että asiasta voisi mainita vaimolle. Sanotte vaan rohkeasti että sen tavaran pitää olla puhdas... Mutta jos ei mene perille niin: EL VIIVAAAA ESPANJAAAAAaaaaaa!!!!!;)

      • geocities_2019

        Linkki ei toimi :(


    • pippelinpyörittäjä

      Soita sille Juicen :Eksä pese sitä koskaan?? Biisi.

    • säläpöliisi

      Kuka näitä ikivanhoja juttuja kaivelee esiin?

    • dfvsdf

      No voi äidin silkkinen kyynel. Ooppa 34 v ilman pillua niikummä niin voi hieman karista se hienohelmaisuus

      • Normikauraa

        Puske kakkoseen kuivana.


    • eerertyiio

      ex vaimolla kanssa hieman hajahti pillu aina kun painoin sitä ja sit välillä kääntelin sitä kuin liharuokaa grillivartaassa eri asentoihin niin takaapäin painaessa aina hajahti kusen ja pillun lemu että meinasi lopettaa muunakin seisomasta pelkästä säikähdyksestä hy fan, tosin haju sitten sekoittui kun väliiin tarjoilin kisakovaa kakkoseen eli äkkitiukkaa sohvalla
      sit seuraava ex ei haissut mitenkään, oli ilo laskea mälliä eri asennoista

    • krupsispöö

      Eikös tän palstan vaippapojat haistele pissaa ihan mielellään?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1428
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      962
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      34
      682
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      677
    6. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    7. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      634
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      624
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      598
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe