aattelin ostaa jaguaarin
eli tykkäisin xj mallista vuosimallista 1995 eteenpäin
asun ruosinpuolella ja hinnatkin on kohdallaan
paljon valinnanvaraa 5000e- 10000e luokassakin
voisko joku kertoo mitä eroja niillä on kun on 3.2 ja kaikkee v8 mallia , eli mikä katsis ostaa , sekä varuste tasoja sport , sovegrein ym.....
kuvissa sovergeinissa näyttäs ainakin olevan ikkunalistoissa kromia, mitä muuta eroja löytyy.
jos joku joka tietäs tärkeimmät moottori ja varustetaso erot.
sitten myös löytyy samoista hintaluokista myös daimler mallia, siinä oon huomannut että takapenkillä on puinen drinkki pöytä , onko muuta eroa.
ostetaanko jaggeen varusteita raksi ruutuun tilaamaalla kuin bemuun ja mersuun, vai kutan cadillakissä että kaikki mahollinen löytyy jo heti kättelyssä.
jaguaarin laittoko edessä
ex-cadillac
1
746
Vastaukset
- X300
Mene kissakulmaan, www.kissakulma.jagclub.net ja sieltä löydät tietäjiä ja muutenkin asiasta kiinnostuneita.
XJ-mallit vuodesta -95 eteenpäin ovat joko 6 tai 12-sylinterisiä. Vuodesta -98 eteenpäin tulivat V8-koneet. Itse pidän enemmän näistä 6-sylinterisistä, joskin oma Daimler on Double Six. Todella muhkea niin käynniltään kuin janoltaan. Kissakulmassa sitten tietoa onkin enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818