Eksyin tälle palstalle, koska arvelen hypnoosin tai sen kaltaisen menetelmän voivan auttaa jännitysoireissani.
Voisivatko hypnoosin ammattilaiset kertoa, miten hypnoosilla vaikutetaan esiintymisjännitykseen ja punasteluun sekä täysin tarpeettomaan häpeän tunteeseen, kun tiedän mistä kokemuksista sellainen on alunperin minulle kehittynyt.
Käydäänkö hypnoosissa jotenkin ne aikaisemmat kokemukset läpi?
Voiko hypnoosin avulla niistä yli?
Entä kun tulen varmasti kohtaamaan sekä reaktion laukaisevia tilanteita että myöskin henkilön joka minulle aikaisemmat kokemukset on aiheuttanut, niin pystynkö hypnoosikäsittelyn avulla kestämään sen paremmin?
Uskaltaako kysyä hypnoosista?
2
584
Vastaukset
- aloittaja
Luettuani pari ketjua tän palstan juttuja, päätin vetää kysymykseni pois, koska en halua mitään ryöpytystä.
Mutta kirjoituksia ei sitten voikaan poistaa jos ei ole rekisteröitynyt!!
Pyydän siis ystävällisesti, että älkää vastatko - otan kysymyksessäni suoraan yhteyttä johonkin hypnologian ammattilaiseen tai yhdistykseen.
Kiitos. - kokonaisvaltaista
Hypnoosialan kriisi, jonka syyksi epäillään ns. tajunnanyhteisöllistymistä, on nyt syvä, että tällä palstalla on keskitytty alakulttuuri-, markkina-, valetiede ja uususkonnollisuuskytkyihin ja kultinomaisiin piirteisiin koulutusbisneksessä ja järjestöpolitiikassa. Ja syystäkin!
Asiallinen kirjoitus alan kriisistä.
http://keskustelu.suomi24.fi/terveys_show.fcgi?category=97&conference=4500000000000468&posting=22000000037819600
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532162
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61389- 151379
- 191364
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein151332Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131331Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351285