SUT kusessa..

sensuuri..

Nyt aikuisten ihmisten tonttutappelu on jo siinä vaiheessa, että SUT- foorumilta on jo täytynyt sulkea keskustelualueita yleisön nähtäviltä.

17

1150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varaktori

      Kannattaa rekisteröityä kyseiselle foorumille. Rekisteröityneet käyttäjät näkevät piilotetun osion.

      Luulin tuon kaltaista sensuuria harrastettavan nykyään enään esimerkiksi Kiinassa, ei se oikein taida länsimaiseen demokratiaan kuulua.

      Tietysti foorumin ylläpito voi aivan hyvin sensuroida vaikka kaikki keskustelut. Eihän sitä mikään laki kiellä.

      • vitjamunat

        Kiina kunniaan! :D Mitä ne ufopäät nyt siellä hourii kun pitää oikein sensuroimaan alkaa??


      • Varaktori
        vitjamunat kirjoitti:

        Kiina kunniaan! :D Mitä ne ufopäät nyt siellä hourii kun pitää oikein sensuroimaan alkaa??

        Hyvin yksinkertaistetusti:

        Yhdityksessä on kolme kastia:

        - Kannattajajäsenet.
        - Tutkijajäsenet.
        - Hallituksen ja muutaman muun muodostama sisäpiiri.

        Yhdityksen tutkijajäsenet haluaisivat osallistua yhdistyksen toimintaan tutkimalla ufotapauksia. Tämä vain ei ole mahdollista koska kaikki toiminta on keskittynyt tuon pienen sisäpiirin ympärille. Kaikki muut jäsenet ovat vain eräänlaista rekvisiittaa ja jäsenmaksuautomaatteja.

        Asia on huomattavasti tuota monimutkaisempi, mutta ei tuo minusta kovin huono tiivistys ole yhdistyksen nykytilasta.


      • niin...
        Varaktori kirjoitti:

        Hyvin yksinkertaistetusti:

        Yhdityksessä on kolme kastia:

        - Kannattajajäsenet.
        - Tutkijajäsenet.
        - Hallituksen ja muutaman muun muodostama sisäpiiri.

        Yhdityksen tutkijajäsenet haluaisivat osallistua yhdistyksen toimintaan tutkimalla ufotapauksia. Tämä vain ei ole mahdollista koska kaikki toiminta on keskittynyt tuon pienen sisäpiirin ympärille. Kaikki muut jäsenet ovat vain eräänlaista rekvisiittaa ja jäsenmaksuautomaatteja.

        Asia on huomattavasti tuota monimutkaisempi, mutta ei tuo minusta kovin huono tiivistys ole yhdistyksen nykytilasta.

        ...että tällä "salaisella" jäsenmaksu- sekä salaisella äänestysoikeusrekisterillä ylläpidetään pimeätä sekä Verottajalta salattua pimeätä tuloa?


      • Varaktori
        niin... kirjoitti:

        ...että tällä "salaisella" jäsenmaksu- sekä salaisella äänestysoikeusrekisterillä ylläpidetään pimeätä sekä Verottajalta salattua pimeätä tuloa?

        En usko, että tuollaisesta olisi kysymys. Yhdistyksen jäsenmäärä on melko pieni ja syyskokouksessa näkemäni budjetti sen mukainen.

        Tuskin kenelläkään on halua tuon tapaisiin väärinkäytöksiin. Tosin entisenä kannattajajäsenenä en kovin hyvin voi asiaan ottaa kantaa. Ei minullakaan ole koivin tarkkaa tietoa siitä mitä tuo pieni sisäpiiri tekee. Se kun ei tekemisistään jäsenistölle juurikaan tiedottele...


      • Varaktori
        niin... kirjoitti:

        ...että tällä "salaisella" jäsenmaksu- sekä salaisella äänestysoikeusrekisterillä ylläpidetään pimeätä sekä Verottajalta salattua pimeätä tuloa?

        Yhdistyksellä oli erittäin osaava hallituksen ulkopuolinen taloudenhoitaja joka samalla piti käytännössä kaiken muunkin yhdistyksen toiminnan pyörimässä.

        Kaveri oli liian hyvä ja niinpä yhdistyksen hallitus päätti hänet erottaa. Syyksi kerrottiin se, että hän ei ole luovuttanut jäsenrekisteriä hallituksen käyttöön. Haiskahtaa tosi pahasti tekosyyltä jolla saatiin äänekäs uudistuksia tarmolla eteenpäin ajava kaveri niinsanotusti hiljaiseksi.


    • noone_

      Emme kai mitään? Oli tunkio miten pieni tahansa, aina on joku kukkona?

      • siellä....

        Eipä siellä mitää kummosta tekstiä ole. valitetaan ja haukutaan. sitä normaali lapsen käyttäytymistä.. :D


      • noone_
        siellä.... kirjoitti:

        Eipä siellä mitää kummosta tekstiä ole. valitetaan ja haukutaan. sitä normaali lapsen käyttäytymistä.. :D

        Luin kanssa. Joo... kahden on pakko pärjätä keskenään. Kolmas on ruuhka ja valtapeli pakosta edessä. Ihmisiä.


      • koska...,
        siellä.... kirjoitti:

        Eipä siellä mitää kummosta tekstiä ole. valitetaan ja haukutaan. sitä normaali lapsen käyttäytymistä.. :D

        ..osa koko Foorumista ja "keskusteluista" on jälkikäteen salattu ja sensuroitu pois yleisön silmistä.


      • ongelmia
        koska..., kirjoitti:

        ..osa koko Foorumista ja "keskusteluista" on jälkikäteen salattu ja sensuroitu pois yleisön silmistä.

        Suti on tainnut jäädä kiinni valheellisen tiedon levittämisestä, mitä tulee 14.10.-08 tapahtumiin... Eli vooliohatut ei tulekkaan ja nyt Suti etsii suljetulla keskustelulla syntipukkia ja miljoonan Euron uutta onnellista omistajaa. Vrt Saunasopimus ja Jari Isometsä. Historia toistaa itseään. Ja Paavo M. Petäjä vaan väittää että: "Mitään en ole ottanut"...


    • liemessä.

      On se nyt ihmeellistä,ettei tuon kokoinen yhdistys voi toimia yskimättä..tällä hetkellä
      kakominen on jo tosin tosi vakavaa,sillä jotkut ovat jo lyöneet hanskat tiskiin,ainakin
      toistaiseksi.

      Ei touhulle oiken voi nauraakaan,sillä kyseessä kuitenkin Suomen suurin ufo-yhdistys
      ja mitä jää jos se pirstaloituu..liuta pienempiä yhdistyksiä joittenka toiminta saattaa
      alkuinnostuksen jälkeen hiipua.Ja jos on aidosti kiinnostunut tästä ufo ilmiöstä,niin
      vallitseva tilanne vetää kyllä hiukan apeaksi.

      Jos olette seuranneet foorumia vähänkin tarkempaan,niin olette myöskin huomanneet
      sen,että kritiikki on ollut kovaa ihan syystäkin.Muutoksia joita peräävät ovat sellaisia
      jotka pitäisivät olla jo itsestäänselvyyksiä ja sitten on myöskin ehdotuksia joittenka
      läpimeno olisi plussaksi kaikille.

      -Käpymäki.

      • hurskastelija...

        Siellähän sinä kirjottelet: aika rauhoittua, astua taaksepäin jne.
        Sama suomeksi: kuolaat sen perään että asiat jatkuisivat tasan tarkkaan nykyisellä mallillaan joka on myrkkyä kaikenlaiselle aidolle ja innostuneelle ufotutkimukselle jota tällä hetkellä Suomessa ei käytännössä ole olemassa.

        Surkuteltavaa että Honkasen kaltaiset Persoonat joutuvat tuhlaamaan pätkääkään energiaansa tommoiseen lakeijaan ja opportunistiin, mikä sitten pohjimmiltasi oikein oletkaan...


      • sitten
        hurskastelija... kirjoitti:

        Siellähän sinä kirjottelet: aika rauhoittua, astua taaksepäin jne.
        Sama suomeksi: kuolaat sen perään että asiat jatkuisivat tasan tarkkaan nykyisellä mallillaan joka on myrkkyä kaikenlaiselle aidolle ja innostuneelle ufotutkimukselle jota tällä hetkellä Suomessa ei käytännössä ole olemassa.

        Surkuteltavaa että Honkasen kaltaiset Persoonat joutuvat tuhlaamaan pätkääkään energiaansa tommoiseen lakeijaan ja opportunistiin, mikä sitten pohjimmiltasi oikein oletkaan...

        miten käsitit,ei voi mitään.Lukisit niitä muitakin viestejäni,niin ehkä
        näet jotain muutakin kuin hurskastelijan.En siis tahdo,että jatkuu
        samaan malliin,mutten tahdo myöskään että kaikki revitään maantasalle.

        -Käpymäki.


      • kirjoituksenkin
        sitten kirjoitti:

        miten käsitit,ei voi mitään.Lukisit niitä muitakin viestejäni,niin ehkä
        näet jotain muutakin kuin hurskastelijan.En siis tahdo,että jatkuu
        samaan malliin,mutten tahdo myöskään että kaikki revitään maantasalle.

        -Käpymäki.

        nyt sellaisenaan tänne.

        "Aika rauhoittua hetkeksi,astua askel taaksepäin ja antaa pölyn laskeutua,jotta
        näkyvyys paranee ? Tuohtuneessa tilassa olevilla ihmisillä kun on tapana päästää
        sellaista suustaan jota myöhemmin katuu."

        Selvä kannanotto siihen,ettei mikään muuttua saa,niinkö ?

        -Käpymäki.


      • nice very nice
        kirjoituksenkin kirjoitti:

        nyt sellaisenaan tänne.

        "Aika rauhoittua hetkeksi,astua askel taaksepäin ja antaa pölyn laskeutua,jotta
        näkyvyys paranee ? Tuohtuneessa tilassa olevilla ihmisillä kun on tapana päästää
        sellaista suustaan jota myöhemmin katuu."

        Selvä kannanotto siihen,ettei mikään muuttua saa,niinkö ?

        -Käpymäki.

        extremely nice. Joo.


      • sattui
        kirjoituksenkin kirjoitti:

        nyt sellaisenaan tänne.

        "Aika rauhoittua hetkeksi,astua askel taaksepäin ja antaa pölyn laskeutua,jotta
        näkyvyys paranee ? Tuohtuneessa tilassa olevilla ihmisillä kun on tapana päästää
        sellaista suustaan jota myöhemmin katuu."

        Selvä kannanotto siihen,ettei mikään muuttua saa,niinkö ?

        -Käpymäki.

        ja osa tekstiä jäi pois jostain syystä,kun poistin kysymysmerkit.

        "Aika rauhoittua hetkeksi,astua askel taaksepäin ja antaa pölyn laskeutua,jotta
        näkyvyys paranee ? Tilanne mikä on päällä nyt on sen verran kaoottinen,että vaikka
        kysymyksiä varmaan riittää,niin onko vastaajat sellaisessa mielentilassa että voivat
        perusteellisia harkittuja vastauksia edes antaa ? Tuohtuneessa tilassa olevilla ihmisillä
        kun on tapana päästää sellaista suustaan jota myöhemmin katuu."

        Nyt se vasta on sellaisenaan kuin alunperin pitikin.

        -Käpymäki.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1737
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1298
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      67
      1197
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      196
      952
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      45
      915
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      55
      817
    7. 69
      788
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      38
      738
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      674
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      650
    Aihe