Te olette teuraita...

Pankkien väki palakoon helv...

Ainoa asia jota kaikki 2 vuoden sisällä katsovat on se, kuinka nopeasti ja paljon asunnot putoavat, ja kuinka paljon saa kasvaneen työttömyyden ja pakkomyyntien kautta järkevämpään hintaan jollekin vuokralle asuttavaksi.

Yhtiöiden arvot ovat jo menneet sen näköisiksi, ettei pörssi kohta oikeastaan kiinnosta juuri ketään - siis kun tämä uusi pankkien pelastushype loppuu - ja ainoastaan todellisilla asioilla kuten kiinteistöillä on arvoa.

Niinpä ne joilla on rahaa, ovat jo aloittamassa kiinteistöpelin, eli ensin odotetaan, sitten odotetaan, ja lopuksi vielä odotetaan hieman että jonkun perheen kiinteistö romahtaa pakkohuutokaupassa syliin.

Ja jollette usko, ks viime laman vuosia ja miten kiinteistöjen osto-myynti käyttäytyi. Parhaat esimerkit ovat niitä, joissa pankinjohtajat ostivat asunnon 10 % hinnalla itse järjestämässään pakkohuutokaupassa, ja myivät saman asunnon lähes ajan mukaiseen täyteen hintaan 2 vkon päästä siitä!

Missä on ne pankkien nalle- ja hauva-mainokset! Nyt olisi viimeinen hetki laittaa niitä esille ja oikein urakalla. ):-D

P.S. Näinhän sen on suunniteltu menevän, eikö...

http://www.youtube.com/watch?v=NT-2fenmLnc&feature=related

3

1877

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kissamies 57

      Noin se suurinpiirtein meni.Muistan kuinka vasta vuosien jälkeen syvimmästä lamasta ymmärsin että silloin kun muilta otettiin pois kaikki sekä asunnot että luottotiedot niin oli ihmisiä joille tarjottiin edullista rahaa ja sitten vuokralle ja asuntotuet määrättiin veronmaksajien maksettavaksi.näin syntyi suomen lähiöproletariaatti joka muodostui osin työttömistä ja suurelta osalta opiskelijoista joille verorahoilla maksettiin vuokrat ja nuo vuokrat kilahtivat valtion tai kaupungin kassasta sijoittajien taskuun.näin syntyi laillinen rikos jota ei maallinen oikeus pysty tuomitsemaan petoksesta tai ryöstösta mutta sydämmen laki on julma ja armoton eikä anna anteeksi niille jotka käyttävät laillista oikeutta ryöstääkseen kansalaisia ja lähimmäisiään.Nyt on ehkä suunnitteilla jotain samanlaista mutta meneekö tuo suunnitelmien mukaisesti jää nähtäväksi.Ihmisiä ajetaan pelloilta ympäri maailmaa kasvukeskuksiin kuten he niitä kutsuvat vaikka noilla keskuksilla voidaan laittaa muitakin termejä kuten keskitysleirit tai slummit .maailman yhtälö on kuitenkin niin monimutkainen että vaikka sitä yrittää ratkaista ensimmäisen tai kolmannen asteen yhtälön mukaan siihen ei tiedä vielä kukaan oikeaa tulosta.Entäs jos ihmiset kyllästyvät kaupunkielämään ja oksentavat nuo kiiltävääkin puhtoisemmat sentterit suustaan ja suuntaavat kulkunsa luontoon etsimään turvaa.vaihtoehtoja on vaikka kuinka paljon eri kolkkia maanpäällä jos suuret kansainvaellukset alkavat.se joka elää näkee.

    • Jeesus-lapsi

      ilman Mariaa, mä olen aikojen työ, mä olen Raamattu uus, laulan yöhön kuutta uutta aariaa. En pelkää historiaa, mä olen hautausmaa...Hector

    • 2 asunnon loukku

      Muistan hyvin, kun itse 2 v:n jälkeen 2 asunnon loukussa olleena, työttömäksi jääneenä ja terveyteni menettäneenä, pääsin sitten pitkän odottelun jälkeen velkasaneeraukseen 3 lapsen yksinhuoltajana. Kämpät meni, velka jäi ja ongelmia riitti. Viimeisen ja suurimman laskun tästä kaikesta maksoin vasta alkuvuodesta 2008, kun silloin murkkuikäinen tyttäreni teki lopulta itsemuhan. Olen niin HELVETIN katkera... JA NYT SITTEN TÄMÄ UUSI KRIISI NIITTÄÄ JO UUDEN SUKUPOLVEN HYVÄUSKOISUUDEN TAKIA UUTTA SATOA - KUTEN OULUSSA KÄVI!

      Ei oo helppoo köyhän elämä, eikä lapsillakaan eväitä elämään.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      219
      1733
    2. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      33
      1654
    3. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      322
      1301
    4. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      138
      1219
    5. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      126
      1207
    6. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      94
      1155
    7. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1115
    8. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      244
      1039
    9. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      94
      1016
    10. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      63
      1003
    Aihe