Ainoa asia jota kaikki 2 vuoden sisällä katsovat on se, kuinka nopeasti ja paljon asunnot putoavat, ja kuinka paljon saa kasvaneen työttömyyden ja pakkomyyntien kautta järkevämpään hintaan jollekin vuokralle asuttavaksi.
Yhtiöiden arvot ovat jo menneet sen näköisiksi, ettei pörssi kohta oikeastaan kiinnosta juuri ketään - siis kun tämä uusi pankkien pelastushype loppuu - ja ainoastaan todellisilla asioilla kuten kiinteistöillä on arvoa.
Niinpä ne joilla on rahaa, ovat jo aloittamassa kiinteistöpelin, eli ensin odotetaan, sitten odotetaan, ja lopuksi vielä odotetaan hieman että jonkun perheen kiinteistö romahtaa pakkohuutokaupassa syliin.
Ja jollette usko, ks viime laman vuosia ja miten kiinteistöjen osto-myynti käyttäytyi. Parhaat esimerkit ovat niitä, joissa pankinjohtajat ostivat asunnon 10 % hinnalla itse järjestämässään pakkohuutokaupassa, ja myivät saman asunnon lähes ajan mukaiseen täyteen hintaan 2 vkon päästä siitä!
Missä on ne pankkien nalle- ja hauva-mainokset! Nyt olisi viimeinen hetki laittaa niitä esille ja oikein urakalla. ):-D
P.S. Näinhän sen on suunniteltu menevän, eikö...
http://www.youtube.com/watch?v=NT-2fenmLnc&feature=related
Te olette teuraita...
3
1894
Vastaukset
- kissamies 57
Noin se suurinpiirtein meni.Muistan kuinka vasta vuosien jälkeen syvimmästä lamasta ymmärsin että silloin kun muilta otettiin pois kaikki sekä asunnot että luottotiedot niin oli ihmisiä joille tarjottiin edullista rahaa ja sitten vuokralle ja asuntotuet määrättiin veronmaksajien maksettavaksi.näin syntyi suomen lähiöproletariaatti joka muodostui osin työttömistä ja suurelta osalta opiskelijoista joille verorahoilla maksettiin vuokrat ja nuo vuokrat kilahtivat valtion tai kaupungin kassasta sijoittajien taskuun.näin syntyi laillinen rikos jota ei maallinen oikeus pysty tuomitsemaan petoksesta tai ryöstösta mutta sydämmen laki on julma ja armoton eikä anna anteeksi niille jotka käyttävät laillista oikeutta ryöstääkseen kansalaisia ja lähimmäisiään.Nyt on ehkä suunnitteilla jotain samanlaista mutta meneekö tuo suunnitelmien mukaisesti jää nähtäväksi.Ihmisiä ajetaan pelloilta ympäri maailmaa kasvukeskuksiin kuten he niitä kutsuvat vaikka noilla keskuksilla voidaan laittaa muitakin termejä kuten keskitysleirit tai slummit .maailman yhtälö on kuitenkin niin monimutkainen että vaikka sitä yrittää ratkaista ensimmäisen tai kolmannen asteen yhtälön mukaan siihen ei tiedä vielä kukaan oikeaa tulosta.Entäs jos ihmiset kyllästyvät kaupunkielämään ja oksentavat nuo kiiltävääkin puhtoisemmat sentterit suustaan ja suuntaavat kulkunsa luontoon etsimään turvaa.vaihtoehtoja on vaikka kuinka paljon eri kolkkia maanpäällä jos suuret kansainvaellukset alkavat.se joka elää näkee.
- Jeesus-lapsi
ilman Mariaa, mä olen aikojen työ, mä olen Raamattu uus, laulan yöhön kuutta uutta aariaa. En pelkää historiaa, mä olen hautausmaa...Hector
- 2 asunnon loukku
Muistan hyvin, kun itse 2 v:n jälkeen 2 asunnon loukussa olleena, työttömäksi jääneenä ja terveyteni menettäneenä, pääsin sitten pitkän odottelun jälkeen velkasaneeraukseen 3 lapsen yksinhuoltajana. Kämpät meni, velka jäi ja ongelmia riitti. Viimeisen ja suurimman laskun tästä kaikesta maksoin vasta alkuvuodesta 2008, kun silloin murkkuikäinen tyttäreni teki lopulta itsemuhan. Olen niin HELVETIN katkera... JA NYT SITTEN TÄMÄ UUSI KRIISI NIITTÄÄ JO UUDEN SUKUPOLVEN HYVÄUSKOISUUDEN TAKIA UUTTA SATOA - KUTEN OULUSSA KÄVI!
Ei oo helppoo köyhän elämä, eikä lapsillakaan eväitä elämään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446