opettaja+oppilas?

~Rakastunut~

Mitä mieltä olette siitä, kun oppilas on ihastunut opettajaan? itselläni on kyseinen tilanne. En uskalla tulla kouluun, koska menen ihan sekaisin kun näen hänet. Mitä teidän mielestänne tässä tilanteessa pitäisi tehdä? Pelkään numeroideni tippumista tämän takia. Ja sitä paitsi olen jo yläasteella, joten koulu on tärkeää tulevaisuuteni kannalta. Koulussa olen aina ollut kympin oppilas. Jos nyt mokaan, vanhemmat pettyvät suuresti minuun.. mutta en mahda itselleni mitään, koska luulen että hän on se oikea minulle, ikäerosta huolimatta.

11

1534

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aivot

      Tää on hyvin yksinkertaista! Se opettaja on auktoriteettiasemassa...joten teillä ei voi olla mitään juttua ikinä, sen kieltää kopa Suomen laki. Yritä ajatella jotain muuta. Siis voisit kokeilla puhua asiasta jollekin ystävällesi tai terveydenhoitajalle ns. luotettavalle henkilölle joka osaa pitää salaisuutesi. Toisaalta, jos haluat kokeilla rajojasi, niin mene kertomaan asiasta tälle opettajalle...ei ole välttämättä ihan huono vaihtoehto...hän varmasti antaa myötätuntoa ongelmaasi.

    • tyttö

      oon ite kans kiinnostunu meijän koulun maikasta ja oon tyytyny vaa siihen kaukaa ihailuun. Haluisin sanoo sen sille et oon kiinnostunu siitä mut en sano. Koska se on naimisissa ja sillä on lapsia ja toiseks..tuskin se on oppilaistansa kiinnostunu muutenku oppilaana. Ja jos esim teille tulis jotai säpinää ja siitä sais joku aikuinen tietää ni aika varmasti se maikka potkittais koulusta pellolle eikä ikinä sais enää opettaa.. Tiedän pari tollasta tapausta :(.

      Onhan noita maikkoja kiva ihailla ja vilkuilla niitä aina ku vaa tulee mahollisuus ;). Mut pitää kai pitää järki päässä..ainki joissaki kohissa :).

    • Easy

      Voi, sua...
      Älä missään tapauksessa paljasta sille tykkääväs siitä...!!!
      OIsko mitenkään maholist, et vaihtaisit kouluu?
      Tai jos tyytyisit katteleen kaempaa?
      Jos maikkas on naimisissa, ja sillä on lapsia ni se on aika huono homma...
      Ajattele ite omalle kantilles..
      Miehesi olisi opettamassa, ja sitten pum! joku oppilas veisi hänet... Aika paha..
      Ja jos hän ei ole naimisissa, voisit harkita häntä sitten kun koulun käynti olisi ohi...? Pystyisitkö odottamaan niin kauan?

      • 100v poika

        niin mikset viä ehdottanu että vaihda maata ja sukupuolta ja henkilöllisyyttä jne...
        ei sun neuvojas ainakaa voi tosissaa ottaa....voi lapsi parka ku oot sekasi...toista oli mun nuoruudes...essot virtas ja kaikilla oli yli hauskaa...n!


      • Easy
        100v poika kirjoitti:

        niin mikset viä ehdottanu että vaihda maata ja sukupuolta ja henkilöllisyyttä jne...
        ei sun neuvojas ainakaa voi tosissaa ottaa....voi lapsi parka ku oot sekasi...toista oli mun nuoruudes...essot virtas ja kaikilla oli yli hauskaa...n!

        Mä ainakin tekisin noin...
        En ehkä vaihtais koulua, mut olis se vaihtoehto, jos en pystyis pitää siitä näppejäni erossa..


    • ade

      Mulla on kans tollanen tilanne, oikeestaa ollu ja puoltoista vuotta...;o)
      Mut mä tyydyn vaan katselemaan... koska hänellä on vaimo ja lapsiakin... ajattelen hänenkin kannalta asiaa... Vaikka onhan hän komea ja muutenkin ihana ihminen, upein mies mitä olen koskaan (tähän mennessä) tavannut, mutta se ei tulisi koskaan onnistumaan...
      Mutta aina saa unelmoida!

    • ...

      ota ny järki kätee...kiitos

    • Fantasia

      lukiossa.
      Opettaja oli noin 25v,pitkät punaiset hiukset,
      kiinteät rinnat,iso peppu,pienikokoinen.Tunnilla
      now and then näin aika riettaita ajatuksia hänestä
      ja minusta yhdessä.Oli now and then keskittymis-
      vaikeuksia.Tajusin kuitenkin etten voi saada hän-
      tä ja tuskin hän oli muutenkaan kiinnostunut sillä
      tavalla oppilaistaan,mutta saa pojalla aina fan-
      tasiansa olla.Toisaalta hänen luonteensa ei aina
      miellyttänyt minua.
      Kannattaisi puhua kenties jollekin koulupsykolo-
      gille/terveydenhoitajalla noissa asioissa.Tilanne
      voisi kyllä olla aika nolo.Jos se tosiaan vaivaa,
      sua niin yritä hieman sumplia tilannetta miellyt-
      tävämmäksi.PERKELE kun on vaikea lähteä tuohon
      tilanteeseen etsimään jotain ratkaisu.Kai se on
      puhuminen asiasta jollekin.Voisit kyllä pyytää
      tyttöystävääsi esittämään ja pukeutumaan nais-
      opettajaksi ja toteuttamaan täten "kiellettyjä"
      himojasi...mopo tais aika pahasti lähteä nyt
      käsistä...

    • Onnellinen

      Niin! Mikähän siinä on, että yleensä sielä koulussa tahotaan rakastumaan ja varsinkin tytöt niihin opeihin. Ite rakastuin lukiossa. Omista töppäyksistä johtuen Hän sai tietää sen ja sitä sitten oltiin puhuttelussa ja sillai. Pelkäsin, että mut varmasti erotetaan, mutta onneksi Hän oli niin armollinen, että sovittiin, että asia unohdetaan. Välttelin koko loppu lukio ajan Häntä, mutta sitten koulun loputtua rohkaistuin itse kirjoittamaan Hänelle kirjeen ja selitin kaiken tapahtuman, miksi kaikkea oli joskus silloin tapahtunut. Kaikki johti toiseen ja toiset toiseen, joten olen onnellisessa avioliitossa Hänen kanssaan ja Hän on se oikea minulle ja minä Hänelle. Hän ei ollut avioliitossa ja toki en olisi Häntä halunnutkaan, jos näin olisi ollut. En pidä siitä, että toisten avioliittoon sekaannutaan. Olemme olleet nyt kaiken kaikkiaan yhdessä neljävuotta. Ikäeroa löytyy ja se oli monelle shokki, mutta kun se ei ollut meille niin sekin katosi nopeasti. Mutta tärkeintä kuitenkin oli se, että olin täysi-ikäinen ja itse vastuussa teoistani.
      Kylällähän kuitenkin puhutaan, meidän aloittaneen jo seurustelun ollessani koulussa, mutta koska niin ei ole, ei tarvinnut pelätä mieheni viran puolesta. Mieheni ilmoitti ajoissa johtoportaalle, miten oli käynyt. Avoimesti kun olemme kertoneet kaikille suhteemme alun olemme välttyneet monesta väärin käsityksistä.
      Sinulle neuvo. Kaikista lämpimistä tunteista huolimatta, sinun olisi syytä kerryttää ikää täysi-ikäisyyteen, tällöin vanhempasi eivät ole vastuussa teoistasi. Eikä niitä tunteita tarvitse piilottaa....kirjoita päiväkirjaa tunteistasi ja unelmistasi...vaikka tarinaa sinusta ja Hänestä. Niitä ihana lukea myöhemmin. Ne on niitä aitoja oikeita tunteita.

    • girl_90

      mul on sama tilanne ku sul, eli oon ihastunu yhtee meiän koulun miesopeen.mut sil on kyl vaimo ja lapsiakii...en mä ainakaa sen takii vaihtais kouluu!mut jos on ihastunu johonkii opeen nii ei siit ainakaa kannata kertoo sille!!!

    • Anonyymi

      Asiasta voi kertoa myös nuorten netissä, he osaavat auttaa, ja neuvoa. Sinne voi myös soittaa 116111
      Puhelu on täysin ilmainen, eikä näy puhelilaskussa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5778
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3535
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe