Minä päivänä Halloween juhlat olisi hyvä pitää? Ajattelin 1.11, olisiko se hyvä päivä? Anteeksi kun kysyn..
Vastaukset 4
- päivä on
Lokakuun viimeinen eli perjantai 31.10. mutta ei siinä ole mitään pahaa jos lauantaina vasta juhlii
- juhlitaan
vasta la 1.11. Paljon parempi päivä niillekki jotka joutuu vähän kauempaa tulemaan. :)
- Mursuhh
juhlitaan kirjoitti:
vasta la 1.11. Paljon parempi päivä niillekki jotka joutuu vähän kauempaa tulemaan. :)
Juu kiitos, pidän ne siis 1.11 :)
- Bilettäjä vaan!
juhlitaan kirjoitti:
Halloween on kyllä 31.10. Sori kun mä vastaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2731096Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49890Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "236880- 98841
- 73758
- 90752
- 107649
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2541Nyt kyllä nainen otetaan tosissaan
ja tutustutaan kunnolla toisiimme. Ei silleen luulojen tai juorujen perusteella, vaan kuunnellen toisiamme kiirehtimättä25429