Ajattelin ostaa silmälasit tulevalta Thaimaan matkalta, josta Samuilla on tarkoitus viipyä viikko. Onko kokemuksia/ tietoa samuin optikkoliikkeiden tajonnasta? Toki lasit voisin ostaa BKK:stakin, mutta siellä olemme vain kolmisen päivää, joten aikataulu voi mennä tiukoille sen suhteen.
Optikkoliikkeitä
3
812
Vastaukset
- jepjephep
Pari vuotta sitten tuli ostettua itselle ja vaimolle aurinkolasit tehoilla. Palvelu oli hyvää, hinta puolet suomen tasosta ja toimitus 2-3 pvää. Lasit ovat käytössä edelleen, joten laatukin ok. Tämä liike oli Lamailla, Chawengilla liikkeitä on enemmänkin...
- teetätin tyttärelleni
myös lasit paikan päällä. Palvelu loistavaa; hinta n. 1/3 osa suomi hinnoista. Nyt tapauksessani aurinkolasit minulla oli varalasit himassa ; n. samanlaiset, siksi en viitsinyt uusia teetättää.
Hienoa illan jatkoa Sinulle t. 28 x....
- Kattis
optikon silmätarkastuslappu mukana? Vai tekevätkö tarkastuksen siellä paikanpäällä? Mulla on kylläkin tarkoitus lätkäistä yötä-päivää linssit silmiin ennen matkaan lähtöä, mutta pitää vissiin ottaa mukaan säilytysrasiat linsseille, että saan ne pois hetkeksi silmistä...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hermanni taitaa hyötyä oikein isot rahat
https://letco.fi/finnish/ https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010933843.html Tällainen suomalaismulkeroko edustaa noita1683805Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä163751Syvästi levoton
Muistat varmaan sinäkin. Ei sitä olisi koskaan toivonut omalle kohdalle tämmöistä. Mutta kyllä minä selviän kuten ennenk152848Vuosi vaihtuu!
Hyvvää Uutta Vuotta! Toevottavasti tulleepi kaekille parempi tuleva vuosi 2025! Olokaahan kilttejä ihanat, rakkaat palst211381Oletko koskaan törmännyt ihmiseen.....
Jota haluat niin paljon että järki lähtee? Toinen näyttääkin niin stanan hyvältä että tekisi mieli syödä se kokonaan. Yk421040- 811033
- 1141023
- 162959
- 63930
Uudenvuoden toivotukset
Listataan tähän kivoja uudenvuoden toivotuksia 🙂👇 Aloitan: "Toivon sinulle ensi vuodeksi 12 kuukautta iloa, 52 viikk5875