Ens talven kisakalenteri

Kävin silmäilemässä ens talven kisojen ajankohtia tuolta hiihtoliiton sivuilta ja huomasin, että aikamoista haipakkaa tulee olemaan tammikuussa. Ensinnäkin on maakuntaviesti 6.1. sitten on 9.-11.1. SM yleinen Jämijärvi ja vielä 17.–18.1. SM-nuoret Rokua. Saapi sitä taas istua autossa ja matkustella varmaan pari tuhatta kilometriä.

Niin ja 27. – 29..3. on SM yleinen Kontiolahti.
Kyllä menee yhellä jos toisella nuo ylesten sarjojen SM-kisat perseelleen, kun toiset on Jämillä tammikuussa ja Kontiolahella maalis-huhtikuun vaiheilla. Epäilen vahvasti ettei Jämille saada silloin kuin korkeintaan joku 2,5 km:n rata. Ja Kontiolahella hiihetään varmaan loskassa.

7

822

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiihtäjä tyttö

Sm hiihtojen ajankohdat on täysin väärät. Olen itse etelä-suomesta (30km helsinkiin) ja halu olisi kova noihin tammikuun sm-kisoihin, mutta vähän into lopahtaa kun täällä ei varmaan ole päässyt metriäkään sitä ennen hiihtämään. pakko pakata sukset pussiin ja lähteä lappiin jos meinaa noihin kisoihin mennessä keretä vähän hiihtämäänkin.

• Se kun on niin että muiden kisojen ajankohdat määrää näiden kotimaisten mestaruuskisojen sijoittumisen kalenteriin, kuten aina. On maailman cup, aikuisten mm-kisat ja nuorten mm-kisat, piirinmestaruuskisat ja maakuntaviestit.

• tulossa lunta..

Hei nuoret! Nyt vain positiivisia ajatuksia kehiin, keskittykää laadukkaaseen harjoitteluun ja pysykää terveinä niin kyllä se suksi sitten ajallaan kulkee.
        Lumi tulee sitten aikanaan, jos tulee.
        Varasuunnitelma on hyvä tehdä, että pystytte keskittyyn rahallisin mielin harjoitteluun.
        Turhaa energianhukkaa tressata moisia asioita joihin ei pystytä itse vaikuttamaan.

Rullasuksiin vain hitaimmat rullat niin rullaharjoittelu vastaa lähes täysin lumella hiihtoa.
        Tulosta syntyy kun jaksatte tehdä ahkerasti ja positiivisella mielellä töitä, sitäkautta pystytte sitten aikanaan hyviin suorituksiin.
        Tsemppiä vaan kaikille!

• maapallo on pyöreä
        tulossa lunta.. kirjoitti:

Hei nuoret! Nyt vain positiivisia ajatuksia kehiin, keskittykää laadukkaaseen harjoitteluun ja pysykää terveinä niin kyllä se suksi sitten ajallaan kulkee.
        Varasuunnitelma on hyvä tehdä, että pystytte keskittyyn rahallisin mielin harjoitteluun.
        Turhaa energianhukkaa tressata moisia asioita joihin ei pystytä itse vaikuttamaan.

Rullasuksiin vain hitaimmat rullat niin rullaharjoittelu vastaa lähes täysin lumella hiihtoa.
        Tulosta syntyy kun jaksatte tehdä ahkerasti ja positiivisella mielellä töitä, sitäkautta pystytte sitten aikanaan hyviin suorituksiin.
        Tsemppiä vaan kaikille!

vähän,mutta viisasti.

• tulossa lunta.. kirjoitti:

Tsemppiä vaan kaikille!

rullasukseilut näiltä sulilta. En oo käyny rullilla ainakaan kuukauteen, en sitten Ramsaun. Näillä keleillä ei saa rullilla kun sauvat poikki eikä siihen tosiaankaan tarvittais mitään tihkaampia rullia. Se olis näillä leveyksillä ja keleillä tarpeeksi vaikeata jo muutenkin.

• Hessu Hopo

Juuri silloin kun toiset valittavat kelejä ja maanisesti metsästävät lunta, on iskun paikka.

Huolellista perustreeniä tekemällä ja välttämällä juuri älyttömästä reissaamisesta johtuvat haitat pärjää parhaiten.

Jos se maakuntaviesti haittaa, jätä väliin.

• jts-1

tossa oon samaa mieltä että kaikenlaiset turhat reissaamiset vain on rasite..jos KESÄLLÄ on harjotellu hyvin niin ei tarvii tai pitää lähteä pitkien matkojen taakse..huiput on sitte aivan toinen juttu..ja täällä ei niitä paljon kuulu!
        ja keleistä ei pidä suuremmin valittaa koska aina löytyy jokin "korvaava" reeni..omalla kohalla lepo on tärkein kunnon kohottaja..oma keho kannattaa opetella tuntemaan..se on puoli voittoa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      101
      6133
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      212
      3396
    3. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      18
      3315
    4. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      66
      3298
    5. Niin voimakkaat tunteet

Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi
      Ikävä
      16
      2515
    6. Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen

sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk
      Ikävä
      24
      2494
    7. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      28
      2353
    8. Onko 172cm lyhyt?

Pitääkö miehen olla pidempi kuin 172cm?
      Sinkut
      265
      2052
    9. Puhe on halpaa

Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.
      Ikävä
      44
      1636
    10. 6
      1398
    Aihe