Haluaisin kommentteja ja kokemuksia Voyagerin 2.5 crd-moottorista. näitten omistajia ei ainakaan palstalla oo näkyny, joten taitaa olla kelpo pelejä ku ei tartte tulla palstalta kyseleen korjausneuvoja yms... :)
kiikaris olis 2001 puoltoistasataa ajettu peli.
Ostaisitko CRD-
17
4897
Vastaukset
- ihan heti
makaroonidiisseli pellin alla, ei hyvä...
- spekulaatiota
Aina voi haukkua valmistusmaata mutta se ei oo peruste sille, että se olis jotenkin huono.
- kun se
spekulaatiota kirjoitti:
Aina voi haukkua valmistusmaata mutta se ei oo peruste sille, että se olis jotenkin huono.
nyt vaan sattuu olemaan p...a mylly.
VM-motorin tekele. Kysy vaikka keneltä asentajalta. - crd:tä käytetään
kun se kirjoitti:
nyt vaan sattuu olemaan p...a mylly.
VM-motorin tekele. Kysy vaikka keneltä asentajalta.vieläkin uusissa vojissa ja dodgessa ja jeepissä. En usko että mitään sekundaa käytettäisiin ton luokan autoissa!
ja eikös se ferrarikin oo italialainen... :) - tuossa
crd:tä käytetään kirjoitti:
vieläkin uusissa vojissa ja dodgessa ja jeepissä. En usko että mitään sekundaa käytettäisiin ton luokan autoissa!
ja eikös se ferrarikin oo italialainen... :)jo nokka-akseli kannen yläpuolella, vai onko työntötankomylly?
- hyvä kone
Hyvä kone on ja yllättävän vähän vie dieseliä.
Ja pienellä ohjelmamuutoksella tulee tehoa lisää kummasti jos sitä kaipaa.- taloudellinen on
Kiva kuulla eka positiivinenkin kommentti! Näin mäkin oon asian ymmärtänyt. Onko tuo joku softan päivitys vai miten saa tehoja lisää? Voiko tehä itse vai pitääkö käyttää merkkiliikkees tms.? Paljonko saa tehoa lisää ja onko jotain haittapuolia (kuluuko moottori nopeammin, kulutus tietysti vähän kasvaa)?
- roope121
taloudellinen on kirjoitti:
Kiva kuulla eka positiivinenkin kommentti! Näin mäkin oon asian ymmärtänyt. Onko tuo joku softan päivitys vai miten saa tehoja lisää? Voiko tehä itse vai pitääkö käyttää merkkiliikkees tms.? Paljonko saa tehoa lisää ja onko jotain haittapuolia (kuluuko moottori nopeammin, kulutus tietysti vähän kasvaa)?
Se on...Vääntöä löytyy ihan mukavasti , ei tosin ihan tyhjäkäynnillä mutta kun turpo ehtii mukaan niin johan vääntää. Kaiken maailman veturin hommiin ihan hyvä(1000kg tulee perässä aika huomaamattomasti) Muistaa vaan öljyt ja suodattimet vaihtaa säännöllisesti ja vaikka vähän useamminkin =) . Ja ainakin mun CRD on manuaali niin ei tarvii noitten automaattiöljyjen kanssa pelata.Ja tykkään moottorin äänestä...siinä on sellaista voimakasta murinaa sekoitettuna äkäiseen rähinään =)
- heksat
Tähän iltaliaanoon saa vain merkkiosia,,kysy hintoja ja MIETI!
- Saksasta
Saksasta ja UK:sta saa tilattua n. puoleen..1/3 hintaan merkkiosia merkkiliikkeen hintoihin verrattuna. Kun tietää alkuperäisen osanumeron, Google hoitaa loput.
Itselläni ainut varsinaisesti hajonnut osa oli yksi(!) Boschin diesel-suutin. Sen sai "halvalla" konekorjaamon kautta. Menee kuulemma aika paljon Mersuihin ja Bemareihin myös.
Jakohihnan ja kilkkeet löytää eBaysta ja jos merkkiliike ei kiinnosta, löytyy myös määräaikaishuollon suodattimet n. 50 EUR hintaan kun vähän kaivelee.
Eli jos osaa edes auttavasti jotain germaanista kieltä ja viitsii etsiä muualtakin kuin merkkiliikkeestä, osia kyllä löytyy kohtuuhintaan.
Se kyllä pitää myöntää että helpommin ja halvempia osia löytää esim. Audiin tai Bemariin, sen verran harvinainen VM:n 2.5 CRD on. - tiedosta!
Saksasta kirjoitti:
Saksasta ja UK:sta saa tilattua n. puoleen..1/3 hintaan merkkiosia merkkiliikkeen hintoihin verrattuna. Kun tietää alkuperäisen osanumeron, Google hoitaa loput.
Itselläni ainut varsinaisesti hajonnut osa oli yksi(!) Boschin diesel-suutin. Sen sai "halvalla" konekorjaamon kautta. Menee kuulemma aika paljon Mersuihin ja Bemareihin myös.
Jakohihnan ja kilkkeet löytää eBaysta ja jos merkkiliike ei kiinnosta, löytyy myös määräaikaishuollon suodattimet n. 50 EUR hintaan kun vähän kaivelee.
Eli jos osaa edes auttavasti jotain germaanista kieltä ja viitsii etsiä muualtakin kuin merkkiliikkeestä, osia kyllä löytyy kohtuuhintaan.
Se kyllä pitää myöntää että helpommin ja halvempia osia löytää esim. Audiin tai Bemariin, sen verran harvinainen VM:n 2.5 CRD on.Onko sulla antaa valmiiksi jo muutamia osotteita, mistä löytyy noita varaosia? Perjantaina oon tekemässä kaupat. Innolla jo odottelen uutta kärryä alle!!!
- Saksasta
tiedosta! kirjoitti:
Onko sulla antaa valmiiksi jo muutamia osotteita, mistä löytyy noita varaosia? Perjantaina oon tekemässä kaupat. Innolla jo odottelen uutta kärryä alle!!!
Täältä saa moottorin kuluvia osia:
http://www.asamservice.de/sodcms_chrysler_voyager_vm_crd_01_05.htm
Jarru, tukivarsi, suodatin yms. kuluvia osia:
http://stores.ebay.de/Kilan-Shop_Chrysler_Voyager-Grand-Voyager_W0QQcolZ4QQdirZ1QQfsubZ7935659QQftidZ2QQtZkm
Täystuhon kohdatessa koko moottori :-)
http://shop.ebay.de/merchant/crazy-radi
Täältä saa referenssin USA:n hintoihin ja usein myös vanhoihin osanumeroihin:
http://www.trademotion.com/partlocator/index.cfm?siteid=214727
- varmasti!
Mulla oli edellinen 2.5 CRD vm 2001
TÄYSIN HUOLETON PELI!
Nykyinen vm 2006 2.8 CRD kuluttaa 4l/100km enemmän vaikkei kulje yhtään enempää....- Vojakeristi
Meillä on 2.5 CRD '03 ja nyt 100tkm mittarissa (itse ajettu siitä 80 tkm). Huoleton peli, ei ole ollut vikoja. Nyt eka isompi huolto edessä eli nokkahihnan vaihto - se maksaa aika paljon kuten monessa muussakin vehkeessä. Itsekin tykkään koneen ominaisuuksista eli heti kun turbo tulee mukaan (jossain 1.500 RPM nurkilla) niin vääntöä riittää ja koneen ääni on tosiaan sellainen "voimaa uhkuva". Makuasia toki mutta itse tykkään. 10 l / 100 km en ole saanut menemään millään tankkausvälillä eli sen alle pyörii koko ajan lukemat.
- Toinen vojakkeristi
Vojakeristi kirjoitti:
Meillä on 2.5 CRD '03 ja nyt 100tkm mittarissa (itse ajettu siitä 80 tkm). Huoleton peli, ei ole ollut vikoja. Nyt eka isompi huolto edessä eli nokkahihnan vaihto - se maksaa aika paljon kuten monessa muussakin vehkeessä. Itsekin tykkään koneen ominaisuuksista eli heti kun turbo tulee mukaan (jossain 1.500 RPM nurkilla) niin vääntöä riittää ja koneen ääni on tosiaan sellainen "voimaa uhkuva". Makuasia toki mutta itse tykkään. 10 l / 100 km en ole saanut menemään millään tankkausvälillä eli sen alle pyörii koko ajan lukemat.
Minulla on vm 2002 2,5 CRD, manuaali laatikolla. Ajettu nyt 215t. Oli 120t kun ostin. Normaalien kuluvien osien lisäksi olen joutuntu vaihtamaan sähköisen kaasupolkimen, eteen vakaajatangon kumit ja koiranluut. Ei kovin kalliita osia. Olen seurannut kulutusta melko tarkkaan, eikä ole kertaakaan noussut yli 8,6 litran. Jopa täydellä 7h boksin kourmalla talviloma reissun kulutus maantiellä oli 7,6. Auto on mielestäni erittäin mukava ajaa. Laitan varmasti toisenkin aikanaan, jos sopivan hintainen/ikäinen osuu kohdalle.
- Jms086
Itsellä on CRD voyakki. Tällä hetkellä ajettu 604300km ja koneen puolesta ei ole valittamista.
- luottorassi
2.5 crd manuaali voyakki 425tkm moottori ja laatikko toimii ku junan vessa!! etupään puslia ja norm huollot. itse ajanut 250tkm ja eikös nämä 2.5crd:t ole vm moottoreita joka on 2000 vuodesta toiminut detroit dieselin alaisuudessa??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112563- 1751735
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601602- 1241470
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761252
- 35996