Onko kokemusta Saris-perävaunusta?
Näyttävät tosi jämäköiltä. Aikomuksenani on hankkia ylesikäyttöinen peräkärry, jolla on kantavuutta (min. 1800 kg) tarpeeksi myös auton kuljetukseen.
Saris
3
4528
Vastaukset
- Martti Alander
Saris perävaunut ovat juuri niin hyviä miltä näyttävätkin. Todella jämäköitä ja ei hulju
eikä tulju perässä vaikka hiukan olis ylikuormaakin. Saris vaunuja valmistetaan Hollannissa yli 20 000 kpl vuodessa ja ne on suunniteltu ammattikäyttöön joka päivä 8h. Ne kestävät senkin. Olen tuonut maahan ja myynyt 3 vuoden aikana yli 120 kpl SARIS vaunuja ja esim. yhtään takuukorjausta ei ole tarvinnut tehdä. Lisätietoja Saris vaunuista saat Martti Alanderilta puh. 050-300 2950. Weppisivut ovat
www.malander.fi/saris tai www.saris.net
Ystävällisin Terveisin
Alberni Oy
Martti Alander
Saris Aanhangers Agent in Finland - Anonyymi
Terve! Miten ton akun saa vaihdettua kun ei ole käsipumppua?
- Anonyymi
Terve vaan.mitä akkua mahdat tarkoittaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli642618Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.272594Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151694- 1021407
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1271406- 1011359
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241173Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411106Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141083Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest59995