Älä ikinä osta ACER roskakoneita..

acer huolto on käsittämättö...

Nyt yli 1000 eur läppäri 4 kertaa käynyt huollossa, aina palautettu tehdasasetukset. Joka kerta kone hajonnut tämän jälkeen uudelleen.. Toimii hetken huollosta palauduttua ei enää sen jälkeen. Käsittämätöntä. Kysesessä kone jota käytetty yht varmaan 20 tuntia.. Kone lyö bluescreenia ja bootaa, aja chkdsk välillä käynnistyessä, lokit antaa system erroria ja huollosta aina palautetaan tehdasasetukset. Mun mielestä jo rikollista toimintaa. En olisi ikinä uskonut että näin heikkoa tai sikamaista huoltoa on olemassa. Huoltopäällikkö ilmoittaa että ei oikeen voi tehdä muuta.. Kuluttajansuojaviranomaisille menee. Kyselemällä vastaavia tapauksia on tullut tod paljon vastaan, en kyllä tätä merkkiä kenellekään suosittele. En oikeastaan löytänyt tuttavapiiristäni yhtäkään aceria joka olisi toiminut 2 vuoden jälkeen

110

12100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • linjoilla ollaan

      Joo syvältä on koko ACER.

      • jps

        Huolto on ylimielinen. Ei asiakaspalvelua. Jos (kun ) tulee vikaa ei Acer pelitä. Vältä ostamista!


      • Anonyymi

        Mahtokohan siinäkin olla vika Windowsissa eikä raudassa.


      • Anonyymi

        Ettei nyt olis JAKKARAONGELMA AVAAJALLA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettei nyt olis JAKKARAONGELMA AVAAJALLA!

        Putositko jakkaralta -08 ja pääsit vasta nyt ylös?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettei nyt olis JAKKARAONGELMA AVAAJALLA!

        Joo! Näkymä. W10 on helvetin moinen BSOD! W itun W intows.


      • Anonyymi

        Ölö ikinä osta surface roskaa joka on liimattu kiinni ilman ruuveja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ölö ikinä osta surface roskaa joka on liimattu kiinni ilman ruuveja!

        Ruuveissakin säästetty ! Ylihintaisessa halpakoneessa!


      • Anonyymi

        Acer on ihan normaali kone! Windows on se ongelma!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettei nyt olis JAKKARAONGELMA AVAAJALLA!

        Vapustelijoille varmaan joo!


      • Anonyymi

        Älä ikinä osta Surface koneita! Ne on sontaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettei nyt olis JAKKARAONGELMA AVAAJALLA!

        Se on saimaan hihhulilla!


    • samaa mieltä

      mutta ihmettelen kyllä mikä saa porukan ostamaan
      kotinsa pöydälle kiinteästi kököttämään kannettavan?
      Muoti-ilmiö?

      Sillehän huolto ei oikein voi muuta kuin sanoa:
      "ei oikeen voi tehdä muuta".
      Kallista.

      Pöytäkoneeseen voi kaikki osat vaihtaa vaikka itse.
      Halpaa.

      • kannettava

        Kannettava on paljon parempi käyttää. Liikuttelen konetta jatkuvasti ja surffailen missä sattuu. Minä taas ihmettelen kuka enää ostaa kiinteän pöytäkoneen..

        Mutta tämä on offtopikkia, acerit ovat täyttä paskaa, pysykää ihmiset niistä kaukana.


      • säästyy

        Tornikoneet kuluttavat viisi kertaa enemmän sähköä kuin läppärit...


      • vaihtanut osia...

        tornikoneeseen ja läppäriin


      • samaa mieltä
        kannettava kirjoitti:

        Kannettava on paljon parempi käyttää. Liikuttelen konetta jatkuvasti ja surffailen missä sattuu. Minä taas ihmettelen kuka enää ostaa kiinteän pöytäkoneen..

        Mutta tämä on offtopikkia, acerit ovat täyttä paskaa, pysykää ihmiset niistä kaukana.

        "Minä taas ihmettelen kuka enää ostaa kiinteän pöytäkoneen.."

        mm minä.
        Pöytäkoneita on saanut ja saa kolme
        yhden läppärin hinnalla.
        Juuri tuli taas tarjous, DTK:n pöytäkone,
        tuplaydinprossa,500 Gigan kovalevy ja
        keskumuistia 2 gigaa.
        199€. Nam.

        Minulla on tämä pääasunto maalla, kaupunkikämppä
        ja mökki saaressa.
        Joka paikassa pöytäkone, 8 Gigan tikulla kuljetan
        dataa, kevyempi (5 grammaa) ja halvempi (19€) kuin
        läppäri ja toimii varmistuksenakin.

        Ei ikinä mitään ongelmaa.


      • How to spare some money?

        On ihmeellinen juttu kuinka ihmiset ovat hurahtaneet näihin läppäreihin kun samalla havaitsee, että tämä läppäri on aina samassa paikassa meni käymään kylässä milloin tahansa. Siis miksi hankkia läppäriä jota kuitenkin käytetään kuin pöytäkonetta? Linus Torvalds totesikin taannoin että vasta miniläppäri on laitteena sellainen jollaiseksi läppäreitä aluksi suunniteltiin - siis riittävän pieni jotta sitä voi missä tahansa käyttää (vaikka paskalla istuessa).

        Unohtakaa läppärit - tehkää valinta PÖYTÄKONEEN JA MINILÄPPÄRIN VÄLILLÄ TEIDÄN TARPEISTANNE RIIPPUEN.

        Sitäpaitsi läppäreiden elinkaari on tutkimuksissa todettu huomattavasti pöytäkonetta lyhyemmäksi. Kuitenkin hintaero ei ole pöytäkoneen ja läppärin välillä kovin kummoinen.


      • XP rules
        kannettava kirjoitti:

        Kannettava on paljon parempi käyttää. Liikuttelen konetta jatkuvasti ja surffailen missä sattuu. Minä taas ihmettelen kuka enää ostaa kiinteän pöytäkoneen..

        Mutta tämä on offtopikkia, acerit ovat täyttä paskaa, pysykää ihmiset niistä kaukana.

        No lol, pitänyt nimimerkiksikin ottaa "kannettava" PEEELO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • combuter alkeellinen
        samaa mieltä kirjoitti:

        "Minä taas ihmettelen kuka enää ostaa kiinteän pöytäkoneen.."

        mm minä.
        Pöytäkoneita on saanut ja saa kolme
        yhden läppärin hinnalla.
        Juuri tuli taas tarjous, DTK:n pöytäkone,
        tuplaydinprossa,500 Gigan kovalevy ja
        keskumuistia 2 gigaa.
        199€. Nam.

        Minulla on tämä pääasunto maalla, kaupunkikämppä
        ja mökki saaressa.
        Joka paikassa pöytäkone, 8 Gigan tikulla kuljetan
        dataa, kevyempi (5 grammaa) ja halvempi (19€) kuin
        läppäri ja toimii varmistuksenakin.

        Ei ikinä mitään ongelmaa.

        ...no joo gigaa koneessa ja mitä vidoota kuvaa-aatteppa jos saisi troijan ja menettäs kaiken tallennetun-eikö parepi ulkoiselle kovalevylle tallentaa ohjemnda tähh-jaa ei sun mielet.hei sitten. kyy minä ainskk taletan ja hvyin skulaa Acer terväpiirto kuvaamanin editoinnit pinnakle 12 ja muuta hei vaan, se on sille että joku ei vaan ossaa käyttää tähhh-jaa ettei osaa no niin selkis ;)


      • jepulisjeij
        säästyy kirjoitti:

        Tornikoneet kuluttavat viisi kertaa enemmän sähköä kuin läppärit...

        pöytäkoneet todella kuluttavat enemmän sähköä kuin läppärit, tosin ei "viisi kertaa enemmän". tämä ero johtuu pöytäkoneiden suuremmasta tehosta, esim prosessorin. keskusmuistin ja näytönohjaimien kellotaajuudet ovat eri luokkaa kuin läppäreissä.


      • Stroganov
        kannettava kirjoitti:

        Kannettava on paljon parempi käyttää. Liikuttelen konetta jatkuvasti ja surffailen missä sattuu. Minä taas ihmettelen kuka enää ostaa kiinteän pöytäkoneen..

        Mutta tämä on offtopikkia, acerit ovat täyttä paskaa, pysykää ihmiset niistä kaukana.

        "Minä taas ihmettelen kuka enää ostaa kiinteän pöytäkoneen.. "

        Sellainen joka ei halua kärsiä siitä, että uuden läppärin saa olla ostamassa joka toinen tai kolmas vuosi. Itselläni 6 vuotta vanha pöytäkone ja toimii loistavasti. En ole viitsinyt edes muistia lisätä, sillä sitä en itseasiassa tarvitse. Koneessa useita Linux-distroja.

        Hämmästelen kun useimmissa perheissä joissa on läppäri se jököttää aina siinä samassa paikassa, siis tosiasiassa pöytäkoneena. Mutta kun osat ei kestä, pöly ym lika tukkii tuuletuksen ja sen puhdistaminen on myös todella työlästä ja jopa osittain mahdotonta, niin tuloshan tiedetään.

        Mutta muoti-ilmiöistähän on aina saanut maksaa.


      • Jikki

        Kylläpä osaat olla oikeassa. Mitä noilla läppäreillä tekee. Vaihdoin läppärin pöytäkoneeseen ja ero on kuin niinikuin tiedätte.


      • Jikki52
        How to spare some money? kirjoitti:

        On ihmeellinen juttu kuinka ihmiset ovat hurahtaneet näihin läppäreihin kun samalla havaitsee, että tämä läppäri on aina samassa paikassa meni käymään kylässä milloin tahansa. Siis miksi hankkia läppäriä jota kuitenkin käytetään kuin pöytäkonetta? Linus Torvalds totesikin taannoin että vasta miniläppäri on laitteena sellainen jollaiseksi läppäreitä aluksi suunniteltiin - siis riittävän pieni jotta sitä voi missä tahansa käyttää (vaikka paskalla istuessa).

        Unohtakaa läppärit - tehkää valinta PÖYTÄKONEEN JA MINILÄPPÄRIN VÄLILLÄ TEIDÄN TARPEISTANNE RIIPPUEN.

        Sitäpaitsi läppäreiden elinkaari on tutkimuksissa todettu huomattavasti pöytäkonetta lyhyemmäksi. Kuitenkin hintaero ei ole pöytäkoneen ja läppärin välillä kovin kummoinen.

        Sain samalla hinnalla kun läppäri poksahti (ei kannata korjata) pöytäkoneen ACER x1935 6 G muistia, 1T levy, 21,5 tuumaa näyttö. Ei tarttenut paljon miettiä.


      • Anonyymi

        Niin, Mahtokohan siinäkin olla vika Windowsissa eikä raudassa!


      • Anonyymi

        MS Syrfaface on pc mailaman paisnta paskaa!

        - Akut ei kestä
        - Akkuja ei voi vaihtaa koska kone on liimattu kiinni!
        - MS puolitti akun keston ja latauksen tason puoleen oston jälkeen!
        - Helvetin hidas hintaisekseen!


    • running_with_scissors

      ensin ne mussuttaa vastaan mutta siihen taas auttaa määrätietoinen ja jämtti käytös.

      • acer täyttä paskaa

        Joo purkaisin jos voisi. Tuossa takuu mennyt jo umpeen, tässä huoltorumbassa kestänyt jo yli vuosi. Oli sukulaisen kone, hän ei tajunnut koneista mitään niin minä auttelin asian kanssa. Vittu että syö miestä tää saatanan roska acerin kanssa leikki. Tekisi mieleni mennä ja heittää kivellä päähän tota acerin "huoltopäällikköä" joka ei näköjään osaa ottaa yhtään vastuuta huollon toimivuudesta.
        Tosiaan kyselly nyt enemmänkin ja ei yhtäkään konetta ystäväpiirissä joka ei olisi hajonnut... Mun mielestä tollasen paskamerkin myynti pitäisi kieltää suomessa.


      • Acer pöytäkone
        acer täyttä paskaa kirjoitti:

        Joo purkaisin jos voisi. Tuossa takuu mennyt jo umpeen, tässä huoltorumbassa kestänyt jo yli vuosi. Oli sukulaisen kone, hän ei tajunnut koneista mitään niin minä auttelin asian kanssa. Vittu että syö miestä tää saatanan roska acerin kanssa leikki. Tekisi mieleni mennä ja heittää kivellä päähän tota acerin "huoltopäällikköä" joka ei näköjään osaa ottaa yhtään vastuuta huollon toimivuudesta.
        Tosiaan kyselly nyt enemmänkin ja ei yhtäkään konetta ystäväpiirissä joka ei olisi hajonnut... Mun mielestä tollasen paskamerkin myynti pitäisi kieltää suomessa.

        viimeisen päälle hyvä. Ostin pojalle 5 vuotta sitten ekan, toiselle pojalle 4 vuotta sitten ja itelleni 3 vuotta sitten. Kaikki koneet ovat toimineet ilman vikoja kaikki nämä vuodet. Näyttöna 1 x 17" ja 2 x 19" laajanäyttö tft Acer ilman pikselivikaa. Tosi hyvä merkki.


      • nerd1
        Acer pöytäkone kirjoitti:

        viimeisen päälle hyvä. Ostin pojalle 5 vuotta sitten ekan, toiselle pojalle 4 vuotta sitten ja itelleni 3 vuotta sitten. Kaikki koneet ovat toimineet ilman vikoja kaikki nämä vuodet. Näyttöna 1 x 17" ja 2 x 19" laajanäyttö tft Acer ilman pikselivikaa. Tosi hyvä merkki.

        Noi toimivat ovat joskus ihan hyviä mutta jos sattuu joku paska malli kohdalle niin ei sitä auta korjata vaikka mikä olisi. olihan meilla semmonen 5v vanha läppäri. makso uutena 700e (kuulema specsit ei olleet sitä luokkaa) toimi ihan hyvin mut sitt alko bsod ja koneen prossu posahti. saatana jos ois syttynyt viel palaa oli syliss läppäri


      • Anonyymi

        Todennäköisesti siinäkin olla vika Windowsissa eikä raudassa.


    • toisinajattelija351

      hmm, mielestäni acer on aivan loistava merkki. ferrari 4000 on palvellut loistavasti kaikki nämä vuodet.

      • Anonyymi

        No mutta siinäkin oli vika Windowsissa eikä raudassa.


    • etten ostanu

      kallista aceria. Oli niin komiakin läppäri että, mutta nyt pysyn acerin läppäreistä kyllä kaukana. Compag presario vissiin parempi ja halvempi ?

      • acer täyttä..

        Joo hieno tuo on tämäkin läppäri. Ainoo että vaan ei toimi. Joku tässä kehui acer ferraria. Kaverilla tämä acerin kallis malli toimi 1,5 vuotta jonka jälkeen emolevy paskana ja uuden vaihto muistaakseni olisi ollut noin 800 euroa.
        Terve vaan ja kannattaa hankkia. Köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa paskaa.


      • henenn

        Aika tyhmää haukkua Acer merkkinä lelumarkettikannettavan takia. Ne ei ole tehtykään kestämään mitään, ei HP:tkään juuri kummempia ole. Oikeasti jotain kestävät koneet löytyy yrityskannettavista. Ehkä kuitenkin sen HP:n ottaisin lelukoneista ennen aceria. (Minulla itse asiassa onkin lelu-hp toiminut ilman huoltokeikkoja jo vuoden) Kuluttajakannettavista Acer on tosiaan muovisimman tuntuinen. Toshibaa jotkut sanovat leluista parhaaksi. Sonyä pitäisin mutu-tuntumalla vielä parempana


      • Kellox64
        henenn kirjoitti:

        Aika tyhmää haukkua Acer merkkinä lelumarkettikannettavan takia. Ne ei ole tehtykään kestämään mitään, ei HP:tkään juuri kummempia ole. Oikeasti jotain kestävät koneet löytyy yrityskannettavista. Ehkä kuitenkin sen HP:n ottaisin lelukoneista ennen aceria. (Minulla itse asiassa onkin lelu-hp toiminut ilman huoltokeikkoja jo vuoden) Kuluttajakannettavista Acer on tosiaan muovisimman tuntuinen. Toshibaa jotkut sanovat leluista parhaaksi. Sonyä pitäisin mutu-tuntumalla vielä parempana

        Tuo on totta. Kun kaikenmaailman "Anttilasta" ja "Mustastä Pörssistä" ostaa koneen, niin saa varautua todellakin, että kone voi olla "sitä ihtiään". Ja kun suorituskyvyltään alamittaiseen koneeseen tungetaan uusi Windows niin siinähän sitä sitten ollaan. Nämä halpahalliläppärit ja pöytäkoneet on usein koottu jakojäännös sekalaisista komponenteista ja siksi niissä pyörivä softa ei ole edes optimoitu kunnolla.


      • söpöliini12
        henenn kirjoitti:

        Aika tyhmää haukkua Acer merkkinä lelumarkettikannettavan takia. Ne ei ole tehtykään kestämään mitään, ei HP:tkään juuri kummempia ole. Oikeasti jotain kestävät koneet löytyy yrityskannettavista. Ehkä kuitenkin sen HP:n ottaisin lelukoneista ennen aceria. (Minulla itse asiassa onkin lelu-hp toiminut ilman huoltokeikkoja jo vuoden) Kuluttajakannettavista Acer on tosiaan muovisimman tuntuinen. Toshibaa jotkut sanovat leluista parhaaksi. Sonyä pitäisin mutu-tuntumalla vielä parempana

        Itselläni oli Vaio, eikä sen huonompaa voi olla. Takuuaikana emolevy vaihdettiin neljä kertaa. takuun jälkeen olisi ollut vaihtaminen mielettömän kallista. Ostin Acerin ja hyvin on toiminut kohta kolme vuotta. kop,kop


      • Anonyymi

        Windowsin ongelmista typerää syyttää rautaa.


    • goaihgoöhiof

      Itsellä on Acer Aspire 3690 halpisläppäri ollut noin 2,5 vuotta. Jos vielä läppärin ostan niin se on Acer. On ollut vikaa kun näytöstä hävisi kontakti ja kuva katoili: huolto haki ovelta ja palautti ovelle(niinkuin pitääkin). Flekti alkoi ääntämään kun konetta alkuaikoina pidettiin sylissä paljon ja tietenkin veti kissankarvoja tuulettimeen. Tämäkin vaihdettiin takuuseen... pari viikkoa takuuajan umpeutumisen jälkeen. Laitan tämän viestin vaan vastapainoksi että ei ne nyt aivan täyttä paskaa ole. Hyvät liitännät halvaksi koneeksi ja todella tyytyväinen olen ollut! Ja jos haette käyttöikää niin kuka silloin ostaa läppärin? Ja sen lisään vielä että läppäri kuin läppäri vistalla on kyseenalainen juttu kun niitä vähä hankala on xp:llä saada, mut jos vista on seuraavaksi otettava niin silloin en varmasti osta läppäriä!

      • Anonyymi

        Poista se vintoosa nii hyvin toimii.


      • jooalat

        Konalan "Teknikot" korjaa ja sen jälkeen koneesta ei ole vaaraa enää käyttäjälle.


      • heh heh heh !
        jooalat kirjoitti:

        Konalan "Teknikot" korjaa ja sen jälkeen koneesta ei ole vaaraa enää käyttäjälle.

        sieltä ei taida löytyä TEKNIKKOA yhtään koko puljusta!


      • Anonyymi

        Halkasko windows biioksen?


    • heh heh heh !

      kun huoltoon palkataan joka paikaan pelkkiä tonoja!
      milläs vitulla ne nyt koneet saisi kuntoon!

      samaa onelmaa kaikilla!

      Huollon johdossa on mätää! kun ei yhtään katso, osaako ne hommansa vain pelkkiä papereita tuijotetaan tai tutuntuttuja palkataan!

      Niillä ei koneen korjaannu!

      acerin perusvika taitaa olla niiden kovalevytoimittaja!
      halvalla paskaa!
      Muuten acerit ei poikkea muista juuriraan!

      • Jikki52

        Acerin levyt on WD:n käsialaa.


      • Anonyymi

        Windows jatkuvalla kirjoittamisella hajoitaa levyt.


    • koojoopa
      • koneista

        Acer kannettavani oli huollossa Acerilla. Vika oli näytönohjaimessa ja se korjattiin. Koneessani oli 3 gigaan keskusmuista eli yksi 2 gigan ja yksi gigan palikka, kun se meni huoltoon.
        Takasin tullessa muista oli enää 2,5 gigaan ja gigan palikka oli vaihdettu 512 megaan.
        Kun reklamoin Acerilla asiasta, he selittävät asiaa, sillä että Windows hukkaa muista.
        No ei todellakaan hukka fyysista muistia eli vaihda muistipalikka. Annoin palautetta, jonka jälkeen he ievät enää viitsi vastata minulla. Joten todellakin viimeinen Acer minulla ja kenelläkään,jonka tunne.
        Laitteeni ei ole mikään 399e Acer vaan lähto hinta kaupassa puolitoista vuotta sitten oli 1700 euroa.


      • Asusrock
        koneista kirjoitti:

        Acer kannettavani oli huollossa Acerilla. Vika oli näytönohjaimessa ja se korjattiin. Koneessani oli 3 gigaan keskusmuista eli yksi 2 gigan ja yksi gigan palikka, kun se meni huoltoon.
        Takasin tullessa muista oli enää 2,5 gigaan ja gigan palikka oli vaihdettu 512 megaan.
        Kun reklamoin Acerilla asiasta, he selittävät asiaa, sillä että Windows hukkaa muista.
        No ei todellakaan hukka fyysista muistia eli vaihda muistipalikka. Annoin palautetta, jonka jälkeen he ievät enää viitsi vastata minulla. Joten todellakin viimeinen Acer minulla ja kenelläkään,jonka tunne.
        Laitteeni ei ole mikään 399e Acer vaan lähto hinta kaupassa puolitoista vuotta sitten oli 1700 euroa.

        Kyllä kaikissa merkeissä on yhtälailla vikoja.
        Pahin kaikista on kylläkin Fujitsu.
        Alalla vuosia työskennelleenä ja tuhansia koneita huoltaneena tiedän.


      • ovat...
        Asusrock kirjoitti:

        Kyllä kaikissa merkeissä on yhtälailla vikoja.
        Pahin kaikista on kylläkin Fujitsu.
        Alalla vuosia työskennelleenä ja tuhansia koneita huoltaneena tiedän.

        ...ainoita joista olen saanut noin huonoa palvelua.
        Koneina on ollut kannettavia. HP, IBM, Compaq, Toshiba ja ACER. Pöytäkoneen on vieläkin Fujitsu. Ainoat joiden kanssa on ollut huoltoon asiaa ovat HP ja ACER. Komemusta kotikoneista on vuodesta 1987 alkaen.
        HP hoiti ongelman kuntoon tyylillä 12 vuotta sitten. Nyt ACER menee tosisyvältä ja "varastaa"osia.
        En ole näin alaarvoiseen palveluun ja sen laatuun vielä törmännyt missään muualla, valitettavasti.


      • Anonyymi

        Mitä sinne, MS sitä pitäs kysyä miksi winkura tuhoaa koneen.


    • nimimerkki24

      on kaksi kerta lyöty pöydalta mahaan - tyttö raivostui minulle ei läppäriin.
      Mutta mitä ihmeta toimi jopa 3 vuosi....

      On noilla ferari läppareilla varmasti joku "michel schumahrin" suoja pääälä;)

      • Anonyymi

        Windows tuhoo kotona ja puutarhassa!


    • Tosi tyytyväinen

      Hei!

      Minun Acerini on ollut uskollinen ja hyvin toimiva 7 vuotta! Vasta viime viikkoina toiminta alkoi pätkiä, ja vein sen korjattavaksi. 7 vuotta on pitkä aika nykyisille läppäreille!

      • neveracer

        varsin hyvälaatunen versio, ite en oo koskaan aceria omistanu mut kuulemma niiden laatu on vähintäänki helvetin perseestä, ja takuuasioiden hoito on semmosta sekoilua et huh huh

        lueskelemalla olen huomannut, et vika olis kait paskalaatusissa kovalevyissä ja komponenttien kiinnitysten laatu on kans vähän niin ja näin...


    • fghfghcf

      itellä ollu acerin pöytäkone 3 vuotta ja hyvin palvellut.. nyt jouluna ois hankinnassa vähän tehokkaampikin ACER.. vika ei ole koneessa vaan sinussa

      • veriton

        Itsellänikin ACERin Veriton 7700G vuodelta 2003, 2004 olisikohan ? Toiminut hyvin! :)


      • JonnePonne
        veriton kirjoitti:

        Itsellänikin ACERin Veriton 7700G vuodelta 2003, 2004 olisikohan ? Toiminut hyvin! :)

        Ostin uutena jo vuosia sitten, vajaa 2000€.
        Kone toimii edelleen täydellisesti, olen vaihtanut isomman muistipalikan sekä kiintolevyn. Akku alkaa olemaan lähes kuollut, mikä on täysin normaalia. Uusi akku ja tämä kone ruksutta vielä kauan!
        Nykyään Windows/Linux dualbootilla, saa valita kumpaa haluaa käyttää.

        Suosittelen ACERIA KAIKILLE. Surkeat halpamallit ovat sitä mitä pitääkin, halpamalleja, ilman et saa laatua.


      • Apem0
        JonnePonne kirjoitti:

        Ostin uutena jo vuosia sitten, vajaa 2000€.
        Kone toimii edelleen täydellisesti, olen vaihtanut isomman muistipalikan sekä kiintolevyn. Akku alkaa olemaan lähes kuollut, mikä on täysin normaalia. Uusi akku ja tämä kone ruksutta vielä kauan!
        Nykyään Windows/Linux dualbootilla, saa valita kumpaa haluaa käyttää.

        Suosittelen ACERIA KAIKILLE. Surkeat halpamallit ovat sitä mitä pitääkin, halpamalleja, ilman et saa laatua.

        ostakaa niitä pöytä koneita tai sitten se miniläppäri, ja jos virran kulutus on ongelma niin aika köyhää porukkaa täällä. Harkitkaa vaikka kämmentietokonetta jos virran kulutus vaivaa. Pöytätietokoneilla voi tehdä paljon enenmän ja Vaikka Kone on ACERin niin montako Acerin osaa löydätte sieltä sisältä.
        Prosessorit ja kova levyt ja suorittimet ja näyttikset tulee ihan muualta Kotelo on vain acerin koneet vaan kootaan tehtalla. (pöytätietokoneet) myös kannettavat...


      • jikki52

        Mikä ihme noissa läppäreissä oikein on ? Jos sulla menee näpppis tai näyttö, niin kone on entinen. Olen taatusti pöytäkoneiden kannalla. Tehokkuus/laajennettavuus/varmuus. Alalalla isojen koneiden kanssa ollut.


      • Anonyymi

        Windows on kova sekoamaan.


    • reiska666

      acer aspire 3692wlmi.toiminut täydellisesti ostopäivästä lähtien.ostopäivä oli 04.12.2006. edelleenkin käytössä.

      • Jeesustelija

        Ei nykyään saa edes rahalla, prkl. Kiintolevyt kilahtelee yleisimmin noissa läppäreissä, toisena näytönohjaimet.
        Halvalla ne kaikki koitetaan tehdä, laadusta tinkien, jostain se hinta pitää saada, mielestäni ihan normaalia business ajattelua.


      • maijakkkkkaa
        Jeesustelija kirjoitti:

        Ei nykyään saa edes rahalla, prkl. Kiintolevyt kilahtelee yleisimmin noissa läppäreissä, toisena näytönohjaimet.
        Halvalla ne kaikki koitetaan tehdä, laadusta tinkien, jostain se hinta pitää saada, mielestäni ihan normaalia business ajattelua.

        ostin acerin normi läppärin helmikuun 18 ja 6.5 meni huoltoon. pimeni vaan eikä sanonu enää mitään. (kun soitin huoltoon yritti mies neuvoo että pistä johto seinään. voi vittu, eipä tullu mieleen!!!!!) pidetäänkö meitä naisia noin tyhminä? kuinkahan kauan noi huollot yleensä kestää? ja minkälaiseen kulutukseen noi läppärit sit tehään?? pöytäkone toiminu varmaan 7 vuotta mutta läppäri lahos heti. käytin kyl monta tuntia päivässä mut täytyyhän niitten kestääkkin vai onko se nykyään että tunti per päivä ja toimii kaks vuotta. vai eikö nää läppärit kestäkkään siirtelyä paikasta toiseen vaan niiden paikka on muodikkaasti siinä pöydällä?


        joo ei aceria mullekkaan enään!!!


      • Anonyymi

        Windows halkoo piioksia!


    • ghfhj

      Acer Aspire 3690 ostettu joskus 2006. vista toimi vajaan 6kk. Linuxin asentamisen jälkeen toiminut moitteetta tähän päivään asti. Wlan ei toimi enää muuten kuin että koneen kääntää kyljelleen tai ylösalaisin :) Piuhan pääs toimii vielä hyvin.

      • Anonyymi

        Ubuntulla koneet toimiikin!


    • jepulisjeij

      nyt on ihmisillä noussu päähän tämä acerin mollaaminen. itselläni on Acerin pöytäkone, oon vaihtanu näytönohjaimen, ylikellottanu, asentanu Ubuntun, Windows 7:n ja Windows Vistan multi-boottina ja HYVIN TOIMII. 3 vuotta on tämä kone ollut minulla. kavereilta on kokemuksia acerin hyvistä läppäreistä, parilla kaverilla sattuu olee tommosia Acerin Aspire -koneita alle tonnin luokasta ja on hyvin toiminu noin 2 vuoden ajan. toisella niistä hajosi joku 7 vuotta vanha Acerin läppäri, otti yhteyttä takuuseen, pyysi eri mallia "jos kaikissa sen mallisissa saattaa olla valmistusvika" ja noin viikon päästä kaverini olohuoneessa komeili Acerin 3D-läppäri.

      jos kone "hajoaa", kannattaisi ensin käydä kysymässä vaikka täältä Suomi24:sesta apua, ja sitten vasta miettiä, että onko ongelma niin paha että huoltoon tarvitsisi ottaa yhteyttä. ite autan mielelläni. kaiken huippu on se, että jotkut ihmiset luokittelee "hajoamisen" että Internet Explorer ei aukea :D

      • fedori

        7 vuotta vanhan mäsän Acerin kannettavan tilalle sai ilmaiseksi/takuulla uuden tilalle? Mikäs takuu se tuommonen on? Acerilla on ollut max. 3 vuoden takuu mikä maksoi n. 50 e laitteen lisäksi vuonna -08, näin ainakin ihan tosimaailmassa.


      • fedori
        fedori kirjoitti:

        7 vuotta vanhan mäsän Acerin kannettavan tilalle sai ilmaiseksi/takuulla uuden tilalle? Mikäs takuu se tuommonen on? Acerilla on ollut max. 3 vuoden takuu mikä maksoi n. 50 e laitteen lisäksi vuonna -08, näin ainakin ihan tosimaailmassa.

        Oma Acer kannettava oireili eka kovalevyn suhteen (vaihdoin) ja sitten meni näytönohjain (integroitu emolevyyn eli ei voi vaihtaa). Takuu meni umpeen n. nelisen kuukautta sitten.


      • Anonyymi

        Windows sastuu aina ja menee solmuun!


    • gööliloveee

      etten IKINÄ osta acerin roskakoneit, tietokoneita kylläkin! :D

      • haistakaa paska kaik

        Itse ostan ainostaan acereita, koska ne ovat parhaimpia, mitä itsellä on koskaan ollut ja niitä muista roskia on ihan riittämiin nurkissa, fujitsu, hp ja muita. Niistä ei ole ollut yhtään mihenkään kovaleyt rikki, tuulettimet räjähtää ja muuta. AINOASTAA aceri on ollut täydellinen. Mä en kyllä ymmärrä miten te saatte niitä rikki


      • Anonyymi

        Älä ikinä pistä windoosaa koneeseen! jos haluat että kone toimii.


    • Suosittelen aceria

      Ei minun acerissani ole mitäään vikaa, vaikka jo 6kk ollut käytössä. Ostin tämän anttilasta, hintaan 299€, ja silti on hyvin toiminut puoli vuotta. Acer kyllä on paras kone, joka minulla on ollut. On mulla myös tollanen HP:n vista, joka on aivan paska, ja lagaa koko ajan. Acerissa on hyvä ilmanvaihto, toisin kuin HP:n koneissa. Suosittelen Acerin Emachines - tietokonetta!

    • -JohannaR-

      Täällä monikin ihmettelee, miten joku voi ostaa läppärin jota kuitenkin pidetään aina siinä samalla pöydällä. No minä ainakin ostin juuri sen vuoksi, että pääsen siitä johtohelvetistä eroon. Eikä se pöytäkone nyt kovin esteettinen osa sisustusta ole, joten läppäri vie siinäkin voiton.

      Kukin taaplaa tyylillään.

      • Anonyymi

        Paras poesttaaa vintoosa!


    • Jalaa

      Ainoa kannettava, minkä saattaisin ostaa, niin voisi olla HP ProBook tai EliteBook. Pöytäkoneita on kotona kaksin kappalein, toinen isossa serveritornissa ja toinen htpc-kotelossa olohuoneessa. Eli se siitä sisustuksen pilaantumisesta tai muusta. Molemmat itse kasattuja. Kannettavaa en tarvitse, töissä koneena on kannettava ja se riittää.

    • City-Kani

      Vaihda poveri..

      Kuulostaa poweri vialta!

    • Acerinomistaja

      Acer Aspire M3201 - kun takuuaika täyttyi, niin alkoi temppuilla - ja nyt, kun koneella on ikää 2,5 vuotta, on rikki. Ei aukea ja muitakin ongelmia on.

      • karkiii

        Joo minulla oli Lenovon 1000€ kone joka kesti 2v ja hajosi emo eli ei niilläkään tee mittäää ja emännän Hp kesti 8kk ja hajosi eli kaikki koneet ovat romuja heh....


    • huöopå

      Acer ja muissa koneissakin (kannettavissa vika löytyy yleenä käyttäjästä), koska kannettavan alta kannattaa pölyt poistaa viikottain tai jopa useammin asunnon likaisuudesta riippuen, olen nääs niin monen tomppelin acer,hp,lenovo koneita puhdistanut pölystä kun ei ilma kierrä ja kova levy tai näytönokjain jo palanut. Suosittelen pöytäkoneen ostoa ja ikää on varmasti vuosia enempi kuin kannettavilla eikä tarvitse niin tarkka olla pölyjen kanssa vaan kerran vuossa imuroi sisustan puhtaaksi:)

      • kaaapoot

        Näin on olen nähnyt paljon käyttäjiä jotka käyttää lattialla kannettavaa, äly hoi pölyllä tukkoon menee! Ja sängyn peiton päällä ja ilma aukot tukossa koska kannettavan ilman ottoaukot ovat pohjassa ja sivulta ulos puhaltaa:( öly hoi käyttäjät!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi

        Windoosa = Toimimattomuus!


    • Trolololololooooooo

      Mitä ne köyhät täällä ruikuttaa? Menkää expertille ja ostakaa uus ja parempi kone!

    • smai81

      Täällä n.1000e maksanut Travelmate ainakin toiminut alun pikku takkuamisen (johtui Vistasta) jälkeen moitteetta jo 4 vuotta.

      Nyt konetta olen taas päivittämässä ja valitettavasti näyttäis siltä että ainoat järkevät vaihtoehdot on HP:n Elitebookkeja.. ovat vaan aikamoisissa hinnankiroissa tällaisen tavallisen palkansaajan kukkarolle.

    • Kalle

      Acer Aspire 5520. Mikä vika kun näyttöön tulee 4 cm leveä pystypalkki? Ei reagoi mihinkään. Ei takuuta.

    • huohgs

      Kuumuus ja liikuttelu ne läppärin tappaa... Kun lämpöä tuottavat osat pakataan pieneen tilaan jossa esteitä ja ilma ei kierrä vakiona tuulettimissa ei ole pölysuodattimia niin tottakai se kone kosahtaa. Vielä jos kantelet sitä läppäriä ympäriinsä niin sen muovirunko taipuu ja runkoon ne osat on kiinnitetty=osat taipuu jolloin kone sanoo poks.

      Vertauksena voisi käyttää sitä että läppäri on kuin sammunut humalainen saunassa ja päytäkone sammunut humalainen sängyssä. Ei se 2min lämpöä sitä humalaista tapa vaan se jatkuva kuumuus.

    • Asus fani

      Kyllä huollot toimii kaikilla läppärimerkeillä.
      Jos tarvetta on.
      Pahimmat viat löytyy näytön/näppiksen ja tuolin välistä.

    • Aceri sen olla pitää

      Kaikilla merkeillä ja tekijöillä on susikappaleita, valitettavasti. Itsellä ollut nyt viimesen kuuden vuoden aikana kaksi aceria (toinen edelleen aktiivikäytössä), enkä kyllä ikinä tuu vaihtaan merkkiä mihikään muuhun. Koneet on kestäny huomattavasti enemmän mitä tarttis tai vois edes olettaa. Tiputtelua, eläinten karvoja ja hilsettä, jatkuvaa raahailua ja epäinhimillisä ja epäkonemaisia käyttöolosuhteita. Voi elämä ku tästäkin talosta löytyis edes yksi toinen tekninen laite joka kestää saman rääkin ja toimii siltl :D Ei vedä edes Volvo vertoja, vaikken kyllä sitäkään vaihtaisi.

      • Anonyymi

        Windows on yleisin syy koneen huoltoon joutumisessa.


    • acer is da best

      Mitä järkee mennä haukkuun acerin koneita...

      itelläni on ollut acer aspire e360 ja pelittänyt 4 vuotta ilman huoltoo

    • ASUS samaa kategoria

      Itselläni ollut Acer läppäri jo 4 vuotta ja toiminut hyvin.
      Mutta kun ostin ASUS pöytäkoneen, se kilahti jo 5 kuukauden jälkeen ja oli takuuhuollossa 3 kuukautta eivätkä silti saaneet sitä enää toimimaan. Myyjäliikkeestä sanottiin että viime aikoinan Asuksella ollut ongelmia ja takuuhuolto on tökkinyt. Se oli ensimmäinen ja viimeinen Asus-merkkinen tietokoneeni.
      'ATK-tukuhenkilöni* suositteli tilalle HP:n konetta, katsotaan nyt onko se sen parenpi.

    • pöytäviina

      Hiiih on ihan pakko osallistua tähän krapulapäivä kirjoitteluun itsellä kuuluisa emachiness 1330 lempinimi lastenkone.No alko se mulla ujeltaan kun pieni hyeena no meisselisarja käteen ja töihin purkuharjoitus yksi sivua-auki perustarkistus pyöriikö tuuletin ok entä kovalevy ei ulkoisia merkkejä kevyt putsaus kansi kiinni ujelus jatkui,toisto nyt asemat irti muutama ruuvi sitten kiini ujellus loppui sitten ennätys yritykseen kovalevynvaihto cd asemaman vaihti sekä tuulettimen tavoiteaika 5min loppuaika 3min 55 sekuntia huolossa kustannusarvio töille 180-200e laskekaa tuntipalkka ei sisällä osia ajon parantaa ennätystä siihen kuuluu vielä virtalähteen uusiminen.Huom työn saa tehdä vain ammattilainen ....

      • Anonyymi

        No kyllä Windows on yleisin syy koneen huoltoon joutumisessa.


    • osta ACER

      Suosittelen, osta Aser!
      Tyttäreni ja hänen miehensä ostivat olemmat Aser läppärit. Molemmat koneet hajosi takuuaikana! Eipä siinä mitään takuukorjaus kesti vain 6 viikkoa ja toiseen oli vielä asennettu Ruosinkielinen käyttöjärjestelmä, joten hienoa toimintaa!!!

      Suosittelen läpimästi Aserin ostoa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • minä

      Kaikkien vastausten äiti hankkikaa apllen läpärit luulis niiden kestävän ketrta hintakin on 1000 luokkaa

      • Tiedotonkone

        Ei hinta aina laatua katso.


    • Windows 7

      Riippuu vähän käytöstä... Meillä on 500e acerin läppäri ja kestäny ihan moitteettomasti vaikka kuika kauan...

      (Acer aspire 5750)

    • old´s computer

      Itseasiassa tietokoneharrastajana voin sanoa, etttä lähes kaikki uudet pakettikoneet on ihan perseestä!

      ittellä on vain vanhojakoneita...

      Compaq presario 6000 (vuodelta 2003 toimii edelleen) (win xp)
      Tärkeimmät specsit:
      2.13ghz amd athlon xp, 40 ja 20gb kovalevyt, 2gb ddr muistia, 64mt näytönohjain yms....... Ainut ongelma on ollut, että yhden ainoan kondensaattorin on joutunut vaihtamaan :D

      hp brio BA410 Vuodelta 98 (win 98)

      800mhz intel celeron (socket 370)
      20gb kovalevy, 512mt sdram muistia
      64mt intektroitu näytönohjain...Yms

      Ongelmia: Kovalevy ollut alunperin pystyasennossa joten pitää vähän meteliä mutta nyt se on vaakatasossa :) Ja useita kondensaattoreita pullahtanut. Muuten toiminut todeolla hyvin (toimii edelleen)

    • Tiedotonkone

      Itelläni ei mitään vikaa ole ollut vaikka on yli vuoden vanha acerin kone. kertaakaan ei huollossa ole kaynyt ja toimii muutenkin vaivattomasti.

    • Anonyymi

      Ei saa Widows 11 aspireE17

      • Anonyymi

        Onko sulla vielä Vappusimaa päässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla vielä Vappusimaa päässä?

        Se laittaa vapustelemaan!


    • Anonyymi

      Mä ostin toista vuotta sitten pari asuksen läppäriä a 199:- kpl. Kumpikin toimii moitteetta edelleen. Ei paras ole kalleinta eikä halvin huonointa ihan välttämättä kuitenkaan ja siltikin.

    • Anonyymi

      ASUS on hieman parempi.

    • Anonyymi

      Avaus sulkuuuta hulluutta!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe