Päivää! Haluaisin kysyä että mistä saisin ladattua photoshop cs 3 ohjelmiston suomenkielisenä? yritin hakea googlella mut en löytänyt mistään varmaa tietoa et minkä pitää lataa et saisi suomeksi.
Mistä saan ladattua photoshop cs 3 suomeksi?
huhhuhhhhh
3
3084
Vastaukset
- 1stMacFinn
Tuoltahan sen saa.
http://www.adobe.com/fi/downloads/ - huuuhhhuuhh
Ei tuolta saa ladattua sitä, kun valitsee sieltä cs3 ohjelmiston niin se siirtää automaattisesti cs4 lataus osioon jossa pitää laittaa sähköposti tiedot et ne lähettää sinne tiedon kun ohjelmisto on saatavilla, eli en voi ladata cs3 tai cs4 tuolta. Adobella taas välähtänyt -.-
No siis CS3 on vanha versio ja CS4 nykyinen, ja tarvitsee lähettää se sähköpostiosoite että saat ladattua sen trialin. Jos tämä ei käy niin mene kauppaan ostamaan se Photoshop, jos sekään ei käy niin lataa vaikka GIMP.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842053
- 1321752
- 1741380
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161241- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16987- 78983
- 52956
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940