miksi nainen luopuu

sormuksesta

Olen ihastunut noin 30-v naispuoliseen työkaveriini. Hän on avoliitossa ja käytti ennen kesää sormusta, ilmeisesti useamman vuoden ajan, mutta viime kesän jälkeen en ole hänellä sormusta nähnyt. Ei hän ole miehensä luota pois muuttanut enkä ole ihastumisestani vielä puhunut. Mitä sormuksen poisjääminen tarkoittaa?

10

2981

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se hukkui

se hukkui

• oli sormus

pois sormesta ihan vain sen takia, että oltu "kihloissa" viisi vuotta ja mies ei tiedä haluaako naimisiin vai. Tuntui vaan niin helvetin turhalta pitää sitä kerran naimisiin menon ajankohdasta mies ei suostu puhumaan, kuin sitten joskus. Johan tässä on 8 vuotta yhdessä asteltu elämää ja kyllä nyt jo olisi aika!

• sinä täältä

oikeaa vastausta löydä. Hän itse tietää miksi sormus pois sormesta, ei kukaan muu.

• Nimetön...

Jos se on raskaana ja sen sormet on siihen liittyen turvoksissa...

• .....asiaa!

joudun ottaan sormukset pois,,,kerää bakteereja sormuksien alle.Muutoin kyllä vapaalla pidän sormessa vaikkakin joskus viikoiksi unhottuu,mutta mitäpä noista kun itte sisimmässä tietää olevansa naimisissa.

• huollossa
        .....asiaa! kirjoitti:

joudun ottaan sormukset pois,,,kerää bakteereja sormuksien alle.Muutoin kyllä vapaalla pidän sormessa vaikkakin joskus viikoiksi unhottuu,mutta mitäpä noista kun itte sisimmässä tietää olevansa naimisissa.

Tai ehkä sormusta ollaan pienennyttämässä tai hiomassa tai korjaamassa tai pinnoittamssa tai kaivertamassa tai mitä vaan.

• syistä

Syitä voi olla monia. Isäni ei käytä sormusta, koska on laihtunut ja sormus on liian iso. Äiti on lihonnut ja sormus ei mahdu. Kaverini hukkasi sormuksensa. Työkaverini otti sen kerran pois kun teki jotain hommia missä se oli tiellä. Ja unohti laittaa sen sormeensa ja sen jälkeen ei laittanut enää uudestaan. Tottu kuulemma siihen, että ei ole sormessa. Yksi erosi ja siksi luopui sormuksesta.

• syynä?

Syynä voi olla myös allergia. Itse en kestä ainakaan kulta tai hopeakoruja ollenkaan, saati rihkamaa.

• Sitä se tarkoittaa

Kultasormuksellehan ei voi olla allerginen jollei seosaineena ole käytetty Suomessa laitonta nikkeliä.

• syynä.

Tai luulotautisuus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      275
      3514
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      142
      1941
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      304
      1681
    4. 86
      1548
    5. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      90
      1536
    6. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      53
      1202
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1170
    8. Uudessa testamentissa on kaksi ristiriidassa olevaa kastekäskyä

Uusi testamentti käskee kastamaan kahdella eri tavalla. Näinhän ei voi olla. Ilmiselvään ristiriitaan on löytynyt selity
      Kaste
      267
      1156
    9. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      73
      1123
    10. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      1041
    Aihe