Kiinnostusta

"turvarinkiin"?

Moi!

Olen 23-vee syömisen kanssa taisteleva opiskelijatyttö. Päädyin tänne sivustolle, kun ahmimiskohtaus oli jälleen iskemässä (vaikka toissapäivänä taas päätinkin, että ei enää koskaan...) - olin jo päässyt alkuun maitorahkan ja muromyslin kanssa, kun päätin pysäyttää itseni edes hetkeksi ja miettiä, että mitäs tässä oikein tapahtuukaan. Nyt olen melkein kaksi tuntia lueskellut ihmisten kokemuksia ja tuntuu tavallaan helpommalta tietää niin monen muunkin taistelevan saman helvetin kanssa, vaikka se toki kamalaa onkin - en uskalla silti vielä nousta koneelta, sillä jääkaappi kutsuu.
Heräsi ajatus, että olisiko täällä ihmisiä, jotka haluaisivat muodostaa keskenään jonkinlaisen ringin (vaihtaa sähköposteja/messengeriä) ? Näin voisi sitten jakaa omia ajatuksia, saada vertaistukea ja pyytää vaikka apua silloin, kun tuntuu, että kohtaus on alkamassa - muut voisivat yrittää tsempata pysymään "kuivilla".
Mitä tuumitte?

-Marie

2

572

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiinnostaa kyllä!!

Hei Marie! Sulla on tosi hyvä idea tuo sähköpostin vaihtaminen, koska olen myös miettinyt että jospa voisin jonkun kanssa vaihtaa kokemuksia ja jos vois tsempata toinen toistaan niin voisi pysyä kuivilla! Itse olen myös opiskelijatyttönen.. Laita vaikka tänne viestiä takaisin mikäli vielä kiinnostaa!:)

• sumppali

Moi!
      Mäkin oon 22-vuotias opiskelija, ja alkanut ahmimaan ihan sairaita määriä yksin ollessani! Se on oikeesti ihan hirveetä ku vatsa räjähtää mutta silti vaan syä, oikeesti aika pelottavan sairasta. haluaisin niin kovin olla onnellisempi ja hankkia muutakin elämää ku pelkkä ruoka!itsetuntokin todella maassa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      323
      9011
    2. Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita

Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat
      Maailman menoa
      83
      5568
    3. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      329
      5067
    4. SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"

Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden
      Maailman menoa
      70
      3520
    5. Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä

Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä
      Suomalaiset julkkikset
      3
      2962
    6. Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?

Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal
      Maailman menoa
      57
      2349
    7. Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä

Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,
      Elokuva
      4
      2322
    8. Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!

Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr
      Maailman menoa
      7
      2248
    9. Ajattelin silloin

että jos olet kiinnostunut, ihan oikeasti, niin kuulen sinusta vielä.
      Ikävä
      113
      2206
    10. TTP avajaiset

Tuhannen Taalan Paikka avautuu 1.3-26. Onpa tosi mukavaa! Kiitos Jaanalle kun olet niin aktiivinen ja jaksat yrittää ja
      Haapavesi
      40
      2103
    Aihe