Mistä sen tietää jos koneella on palomuuri? Koneellani on F-secure-virustorjuntaohjelma, tuleeko siinä automaattisesti mukana palomuuri? Voiko sen olemassaolon nähdä jostain?
Mistä tiedän onko minulla palomuuri?
3
1370
Vastaukset
- näkee
Näet onko palomuuri kun klikkaat kellon vieressä olevaa sinistä F-kuvaketta oikealla korvalla ja sitten valitset vasemmalla klikaten Asetukset, jos siellä lukee F-secure distributed firewall ja numerot perässä, niin sinulla on myös F-securen palomuuri koneessasi.
- tahvo
ei taida olla palomuuria, sieltä löytyi vain F-secure Antivirus ja F-secure Management Agent. Kiitos sinulle.
- näin
Tuotteen asennusvaiheessa kysytään seuraavaa: Haluatteko asentaa tuoteen
virusturvapalve/tietoturva ja tässä kohtaa
pitää valita tietoturvapalvelu, koska virusturvapalvelussa tulee vain virustorjunta.
Ohjelma pitää poistaa ja asentaa uudestaan, jos haluat palomuurin myös mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841656Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691561Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2711298Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691272- 56887
- 66854
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em65853- 41836
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40831Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44791