SuperSea Cat

KONKURSSIIN !!!

KUKA ON SEURAAVA ............
Onko sinulla muuten tallinkin osakkeita ?

38

1264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on vaikka

      menee enemmänkin konkurssiin? Minun elämään se ei vaikuta mitenkään ei sitten mitenkään. Riittää jos yksi laiva jää millä kotiin pääsee.
      Mutta sinulle on siitä varmaan jotain vaikutusta. Ehkä voi tämän päivän pillerit jättää ottamatta mutta kuitenkin muista ne heti huomenna!

    • alkoi siitä kun

      superseacatin alamäki alkoi siitä, kun yhtiö virolaistin henkilökuntansa. aika nopeasti siljan hyvä maine oli mennyt, kun seacatilla matkustajat joutuivat kokemaan virolaisten ammattitaidotonta toimintaa ja ynseää käytöstä.

      • upakile

        Aga võibolla hakkab allamägi hoopis sellest kuna loodetakse et eestlane teeb oma 16-17 tunniste tööpäevadega ära mitme inimese töö?

        Kala hakkab mädanema peast, aga roogitakse sabast.:)


    • mistä töitä?

      Työttömäksi jää suuri joukko ihmisiä.

    • ajetaan

      Tallinkin asiakkaiksi.

    • eiks tää

      superseacat ole italialaisomistuksessa?

    • tallink

      Seacatia ei omista Tallink.
      Asiantuntijat veikkaavat myös et Ruotsalainen EckeröLine menee seuraavaksi.

      • ekkeröö on ruotsalaisille myyty, kuka nykyisin siis omistaa sen?


      • Laivanupotuksen seuraava uhri
        xv-750 kirjoitti:

        ekkeröö on ruotsalaisille myyty, kuka nykyisin siis omistaa sen?

        Tallinnan liikenteen matkustajamäärät kasvoivat viime kesänä vajaat kymmenen prosenttia. Kapasiteetti kasvoi kuitenkin nopeammin, koska Tallink ja Viking Line ottivat käyttöönsä uusia isoja ja nopeita aluksia.

        Kilpailu on pysynyt kireänä. Itämeren suurin autolauttavarustamo Tallink Grupp kertonee kuukauden kuluttua karmaisevia lukuja yhtiön tilasta, koska finanssikriisi on kallistanut myös Tallink Gruppin rahoituskuluja merkittävästi.

        Viime osavuosikatsauksen mukaan Tallink Gruppin käyttökate parani maalis-toukokuussa 7 prosenttia, mutta korkokulut ja alaskirjaukset tuottivat nettotappiota 2,2 miljoonaa euroa. Syys-toukokuun nettotappio nousi reiluun 9 miljoonaan euroon.

        Kesällä polttoaineen hinta ja korkokulut vain nousivat, ja vaikka polttoaineen hinta on viime päivinä laskenut, hinta on yhä vuoden takaista kalliimpi.

        Toukokuun lopussa Tallink Gruppin omavaraisuus oli 36 prosenttia, mutta Tallinkilla on korollisia velkoja liki miljardi euroa. Velat ylittävät liikevaihdon noin kolmanneksella.

        Yhdeksän kuukauden aikana yhtiön korkokulut kasvoivat 8 miljoonalla eurolla 45 miljoonaan euroon. Korkokulujen kallistuminen on vain pahentunut tämän jälkeen.

        Huonosti Gruppissa on mennyt myös Ruotsin-reitillä Silja Linella, joka kadotti yhdeksässä kuukaudessa 12 prosenttia liikevaihdostaan edellisvuoteen verrattuna.

        Tallinkin pääkilpailija on Viking Line, joka hyötyy nykyisessä tilanteessa vahvasta omavaraisuudestaan.


      • osakkeenomistaja
        xv-750 kirjoitti:

        ekkeröö on ruotsalaisille myyty, kuka nykyisin siis omistaa sen?

        Minäkin omistan muutaman osakkeen. :)


      • ilmeisesti
        xv-750 kirjoitti:

        ekkeröö on ruotsalaisille myyty, kuka nykyisin siis omistaa sen?

        myyty ruotsiin kun xpressin perässä on ruotsin lippu?
        Eckerö ei ole periaatteessa ruotsalainen mutta affenanmaalainen ja sehän nyt on periaatteessa yhtä kuin ruotsi.


      • eiköstä vaan
        Laivanupotuksen seuraava uhri kirjoitti:

        Tallinnan liikenteen matkustajamäärät kasvoivat viime kesänä vajaat kymmenen prosenttia. Kapasiteetti kasvoi kuitenkin nopeammin, koska Tallink ja Viking Line ottivat käyttöönsä uusia isoja ja nopeita aluksia.

        Kilpailu on pysynyt kireänä. Itämeren suurin autolauttavarustamo Tallink Grupp kertonee kuukauden kuluttua karmaisevia lukuja yhtiön tilasta, koska finanssikriisi on kallistanut myös Tallink Gruppin rahoituskuluja merkittävästi.

        Viime osavuosikatsauksen mukaan Tallink Gruppin käyttökate parani maalis-toukokuussa 7 prosenttia, mutta korkokulut ja alaskirjaukset tuottivat nettotappiota 2,2 miljoonaa euroa. Syys-toukokuun nettotappio nousi reiluun 9 miljoonaan euroon.

        Kesällä polttoaineen hinta ja korkokulut vain nousivat, ja vaikka polttoaineen hinta on viime päivinä laskenut, hinta on yhä vuoden takaista kalliimpi.

        Toukokuun lopussa Tallink Gruppin omavaraisuus oli 36 prosenttia, mutta Tallinkilla on korollisia velkoja liki miljardi euroa. Velat ylittävät liikevaihdon noin kolmanneksella.

        Yhdeksän kuukauden aikana yhtiön korkokulut kasvoivat 8 miljoonalla eurolla 45 miljoonaan euroon. Korkokulujen kallistuminen on vain pahentunut tämän jälkeen.

        Huonosti Gruppissa on mennyt myös Ruotsin-reitillä Silja Linella, joka kadotti yhdeksässä kuukaudessa 12 prosenttia liikevaihdostaan edellisvuoteen verrattuna.

        Tallinkin pääkilpailija on Viking Line, joka hyötyy nykyisessä tilanteessa vahvasta omavaraisuudestaan.

        Kilpailija poistuu markkinoilta = Tallinkille lisää matkustajia.


      • rekisterissä
        ilmeisesti kirjoitti:

        myyty ruotsiin kun xpressin perässä on ruotsin lippu?
        Eckerö ei ole periaatteessa ruotsalainen mutta affenanmaalainen ja sehän nyt on periaatteessa yhtä kuin ruotsi.

        Viking Line on edelleenkin suomalainen yritys, vaikka osa sen laivoista onkin rekisterissä esim. ruotsissa. sinnehän ne mpnet muutkin yhtiöt aikoo, suomen älyttömän varustamoverotuksen vuoksi.


      • §§§§§
        Laivanupotuksen seuraava uhri kirjoitti:

        Tallinnan liikenteen matkustajamäärät kasvoivat viime kesänä vajaat kymmenen prosenttia. Kapasiteetti kasvoi kuitenkin nopeammin, koska Tallink ja Viking Line ottivat käyttöönsä uusia isoja ja nopeita aluksia.

        Kilpailu on pysynyt kireänä. Itämeren suurin autolauttavarustamo Tallink Grupp kertonee kuukauden kuluttua karmaisevia lukuja yhtiön tilasta, koska finanssikriisi on kallistanut myös Tallink Gruppin rahoituskuluja merkittävästi.

        Viime osavuosikatsauksen mukaan Tallink Gruppin käyttökate parani maalis-toukokuussa 7 prosenttia, mutta korkokulut ja alaskirjaukset tuottivat nettotappiota 2,2 miljoonaa euroa. Syys-toukokuun nettotappio nousi reiluun 9 miljoonaan euroon.

        Kesällä polttoaineen hinta ja korkokulut vain nousivat, ja vaikka polttoaineen hinta on viime päivinä laskenut, hinta on yhä vuoden takaista kalliimpi.

        Toukokuun lopussa Tallink Gruppin omavaraisuus oli 36 prosenttia, mutta Tallinkilla on korollisia velkoja liki miljardi euroa. Velat ylittävät liikevaihdon noin kolmanneksella.

        Yhdeksän kuukauden aikana yhtiön korkokulut kasvoivat 8 miljoonalla eurolla 45 miljoonaan euroon. Korkokulujen kallistuminen on vain pahentunut tämän jälkeen.

        Huonosti Gruppissa on mennyt myös Ruotsin-reitillä Silja Linella, joka kadotti yhdeksässä kuukaudessa 12 prosenttia liikevaihdostaan edellisvuoteen verrattuna.

        Tallinkin pääkilpailija on Viking Line, joka hyötyy nykyisessä tilanteessa vahvasta omavaraisuudestaan.

        ole! Johan se menny jo nurin ja se himpatin Princes myyty jo Kariabialle.


    • Tallink nurin?
      • sea cat.......

        voi voi


      • työttömäksi
        sea cat....... kirjoitti:

        voi voi

        voi, voi, voi


      • §§§§

        Laittaa Baltick Princes Tallillan liikenteeseen ja siirtää Super fast Saksan liikenteeseen.


    • §§§

      laivojen syytä. Tallinkin ja Viking line isojen laivojen syytä kuulemma pikalaivojen tappio.
      Ihmettyttää silti koska suurin osa virolaisista reissaajista suosi pikalaivoja.

      • rahtikuljetusten?

        Mitä tapahtuu rahtikuljetuksille? Talouden heikot näkymät Suomenlahden molemmilla rannoilla vähentää niitä varmasti. Nähdäänkö Itämeren komein konkurssi?


      • §§§§
        rahtikuljetusten? kirjoitti:

        Mitä tapahtuu rahtikuljetuksille? Talouden heikot näkymät Suomenlahden molemmilla rannoilla vähentää niitä varmasti. Nähdäänkö Itämeren komein konkurssi?

        erillinen rahti ovat "porot" ja tällä hetkellä suurin "rahtilaiva" kapasiteetiltaan on Baltick Princes. Toisena on Viking Xpres.
        Eköro Line on erikoistunut "vanhojen porojen" kuskaamiseen.


    • §§§§§

      loppu rahoitus. Eestiläisiä olisi pitänyt olla töissä Suomessa moninkertainen määrä, samoin muita nopeita yhteyksiä haluavia.

    • §§§§§

      oleville yhtiöille löytyy oma vankka matkustaja kuntansa. Suurin uhka Tallinkille olisi suomalaisten yht`äkkinen raitistuminen ja bilehalujen väheneminen.
      Nopeinmillekkin aluksille löytyy matkustajia vaikka rakennusmiesten määrä vähenee.
      Aina on kuitenkin niitä jotka haluavat nopeasti Tallinnaan tai Helsinkiin.

      • on rahoituskriisi

        suurin uhka tallinkille on rahoituskriisi. velkainen yhtiö on nopeasti konkurssissa, jos rahoituksen kanssa tulee ongelmia. viking line porskuttaa suurella omalla pääomalla (yli 60%), kun taas tallinkin velkojen määärä ylittää jo koko konsernin vuotuisen liikevaihdon.

        toinen uhka on rahtiliikenteen vähentyminen, joka todellisuudessa muodostaa suuren osan helsinki-tallinna välillä liikennöivien laivayhtiöiden tuloista.


      • §§§§
        on rahoituskriisi kirjoitti:

        suurin uhka tallinkille on rahoituskriisi. velkainen yhtiö on nopeasti konkurssissa, jos rahoituksen kanssa tulee ongelmia. viking line porskuttaa suurella omalla pääomalla (yli 60%), kun taas tallinkin velkojen määärä ylittää jo koko konsernin vuotuisen liikevaihdon.

        toinen uhka on rahtiliikenteen vähentyminen, joka todellisuudessa muodostaa suuren osan helsinki-tallinna välillä liikennöivien laivayhtiöiden tuloista.

        on yht`äkkinen raitistuminen, bilehalujen väheneminen.


      • itsestäsi
        §§§§ kirjoitti:

        on yht`äkkinen raitistuminen, bilehalujen väheneminen.

        aloita itsestäsi. nämä sinun humalassa kirjoitetut hölmöydet ei täällä ketään kiinnosta. :)


      • ALUKSIA

        Elä tätä päivää.


      • Hölmö olet
        ALUKSIA kirjoitti:

        Elä tätä päivää.

        Uudet isot sukkulat ovat lähes yhtä nopeita kuin Seacatit olivat. siis niille ei enää löytynyt tarvetta, sillä suuriin nopeisiin aluksiin mahtuu monenkertainen määrä matkustajia ja autoja. Elä tätä päivää. Et varmaan paljon kostu jos uusien aluksien suomenlahden ylitysaika on vain vartin pitempi....


      • tiedät
        itsestäsi kirjoitti:

        aloita itsestäsi. nämä sinun humalassa kirjoitetut hölmöydet ei täällä ketään kiinnosta. :)

        että joku humalassa? Alkoholi on uskontoni vastaista. ja ota pari tölkkiä kaljaa ja höllää sitä pipoa. Aiomme sitäpaitsi vuokrata jonkun ison Suomenlahden yli kulkevan laivan keväällä -09.


      • aivan totta
        Hölmö olet kirjoitti:

        Uudet isot sukkulat ovat lähes yhtä nopeita kuin Seacatit olivat. siis niille ei enää löytynyt tarvetta, sillä suuriin nopeisiin aluksiin mahtuu monenkertainen määrä matkustajia ja autoja. Elä tätä päivää. Et varmaan paljon kostu jos uusien aluksien suomenlahden ylitysaika on vain vartin pitempi....

        mm. Tallink Star oli paljon SeaCattia nopeampi. Vaikka se lähti paljon myöhempään se kiri kuitenkin kiinni ja meni ohi.


      • valot sammutettu jo?
        aivan totta kirjoitti:

        mm. Tallink Star oli paljon SeaCattia nopeampi. Vaikka se lähti paljon myöhempään se kiri kuitenkin kiinni ja meni ohi.

        Todellinen on melkein tupla-aika maihinnousuineen. No, luulihan jopa viron älymystö puhumattakaan rahvaasta maansa kuuluvan WOLRD TOP 5:seen.


      • Virolainen-
        valot sammutettu jo? kirjoitti:

        Todellinen on melkein tupla-aika maihinnousuineen. No, luulihan jopa viron älymystö puhumattakaan rahvaasta maansa kuuluvan WOLRD TOP 5:seen.

        typerä poro


      • minulla
        Virolainen- kirjoitti:

        typerä poro

        on sarvet joilla pökkäsen sinut takaisin Eestiin.


      • SUOMALAISET
        Virolainen- kirjoitti:

        typerä poro

        OMISTAVAT LAIVAYHTIÖT JA MAKSAVAT MYÖS SINUN JA SINUN MAANMIESTEN JA NAISTEN PALKAT. JOTEN TURPA VAAN KIINNI URPO TAI TULEE POTKUT.


      • karjud siin
        SUOMALAISET kirjoitti:

        OMISTAVAT LAIVAYHTIÖT JA MAKSAVAT MYÖS SINUN JA SINUN MAANMIESTEN JA NAISTEN PALKAT. JOTEN TURPA VAAN KIINNI URPO TAI TULEE POTKUT.

        ala arenenud mölakas.


      • ****
        karjud siin kirjoitti:

        ala arenenud mölakas.

        alada solvata soomalane poro. Ise eestlane möläkäs. Eestalane ori pida pea kinni soomalane härre ees. Kes maks teie palk Tallink? SOOMALANE!


      • ja ära
        **** kirjoitti:

        alada solvata soomalane poro. Ise eestlane möläkäs. Eestalane ori pida pea kinni soomalane härre ees. Kes maks teie palk Tallink? SOOMALANE!

        räuska siin.


      • mut eestalene
        ja ära kirjoitti:

        räuska siin.

        on soomalene ori. kes raha maks teia palkka. Ehistaja, koristaja, ettekantaja(laev).soomalane.
        Poro vöi ei.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

      Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      222
      1925
    2. Kuhmo tekisi perässä

      Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1748
    3. Miehille kysymys

      Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      54
      1206
    4. Onko telepatia totta

      Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1035
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

      Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      988
    6. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

      Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      940
    7. Miksi kaivattusi on

      erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      845
    8. Nainen, olen niin pettynyt

      Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      834
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

      Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      792
    10. Haluaisin jo

      Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      774
    Aihe