SuperSea Cat

KONKURSSIIN !!!

KUKA ON SEURAAVA ............
Onko sinulla muuten tallinkin osakkeita ?

38

1290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on vaikka

      menee enemmänkin konkurssiin? Minun elämään se ei vaikuta mitenkään ei sitten mitenkään. Riittää jos yksi laiva jää millä kotiin pääsee.
      Mutta sinulle on siitä varmaan jotain vaikutusta. Ehkä voi tämän päivän pillerit jättää ottamatta mutta kuitenkin muista ne heti huomenna!

    • alkoi siitä kun

      superseacatin alamäki alkoi siitä, kun yhtiö virolaistin henkilökuntansa. aika nopeasti siljan hyvä maine oli mennyt, kun seacatilla matkustajat joutuivat kokemaan virolaisten ammattitaidotonta toimintaa ja ynseää käytöstä.

      • upakile

        Aga võibolla hakkab allamägi hoopis sellest kuna loodetakse et eestlane teeb oma 16-17 tunniste tööpäevadega ära mitme inimese töö?

        Kala hakkab mädanema peast, aga roogitakse sabast.:)


    • mistä töitä?

      Työttömäksi jää suuri joukko ihmisiä.

    • ajetaan

      Tallinkin asiakkaiksi.

    • eiks tää

      superseacat ole italialaisomistuksessa?

    • tallink

      Seacatia ei omista Tallink.
      Asiantuntijat veikkaavat myös et Ruotsalainen EckeröLine menee seuraavaksi.

      • ekkeröö on ruotsalaisille myyty, kuka nykyisin siis omistaa sen?


      • Laivanupotuksen seuraava uhri
        xv-750 kirjoitti:

        ekkeröö on ruotsalaisille myyty, kuka nykyisin siis omistaa sen?

        Tallinnan liikenteen matkustajamäärät kasvoivat viime kesänä vajaat kymmenen prosenttia. Kapasiteetti kasvoi kuitenkin nopeammin, koska Tallink ja Viking Line ottivat käyttöönsä uusia isoja ja nopeita aluksia.

        Kilpailu on pysynyt kireänä. Itämeren suurin autolauttavarustamo Tallink Grupp kertonee kuukauden kuluttua karmaisevia lukuja yhtiön tilasta, koska finanssikriisi on kallistanut myös Tallink Gruppin rahoituskuluja merkittävästi.

        Viime osavuosikatsauksen mukaan Tallink Gruppin käyttökate parani maalis-toukokuussa 7 prosenttia, mutta korkokulut ja alaskirjaukset tuottivat nettotappiota 2,2 miljoonaa euroa. Syys-toukokuun nettotappio nousi reiluun 9 miljoonaan euroon.

        Kesällä polttoaineen hinta ja korkokulut vain nousivat, ja vaikka polttoaineen hinta on viime päivinä laskenut, hinta on yhä vuoden takaista kalliimpi.

        Toukokuun lopussa Tallink Gruppin omavaraisuus oli 36 prosenttia, mutta Tallinkilla on korollisia velkoja liki miljardi euroa. Velat ylittävät liikevaihdon noin kolmanneksella.

        Yhdeksän kuukauden aikana yhtiön korkokulut kasvoivat 8 miljoonalla eurolla 45 miljoonaan euroon. Korkokulujen kallistuminen on vain pahentunut tämän jälkeen.

        Huonosti Gruppissa on mennyt myös Ruotsin-reitillä Silja Linella, joka kadotti yhdeksässä kuukaudessa 12 prosenttia liikevaihdostaan edellisvuoteen verrattuna.

        Tallinkin pääkilpailija on Viking Line, joka hyötyy nykyisessä tilanteessa vahvasta omavaraisuudestaan.


      • osakkeenomistaja
        xv-750 kirjoitti:

        ekkeröö on ruotsalaisille myyty, kuka nykyisin siis omistaa sen?

        Minäkin omistan muutaman osakkeen. :)


      • ilmeisesti
        xv-750 kirjoitti:

        ekkeröö on ruotsalaisille myyty, kuka nykyisin siis omistaa sen?

        myyty ruotsiin kun xpressin perässä on ruotsin lippu?
        Eckerö ei ole periaatteessa ruotsalainen mutta affenanmaalainen ja sehän nyt on periaatteessa yhtä kuin ruotsi.


      • eiköstä vaan
        Laivanupotuksen seuraava uhri kirjoitti:

        Tallinnan liikenteen matkustajamäärät kasvoivat viime kesänä vajaat kymmenen prosenttia. Kapasiteetti kasvoi kuitenkin nopeammin, koska Tallink ja Viking Line ottivat käyttöönsä uusia isoja ja nopeita aluksia.

        Kilpailu on pysynyt kireänä. Itämeren suurin autolauttavarustamo Tallink Grupp kertonee kuukauden kuluttua karmaisevia lukuja yhtiön tilasta, koska finanssikriisi on kallistanut myös Tallink Gruppin rahoituskuluja merkittävästi.

        Viime osavuosikatsauksen mukaan Tallink Gruppin käyttökate parani maalis-toukokuussa 7 prosenttia, mutta korkokulut ja alaskirjaukset tuottivat nettotappiota 2,2 miljoonaa euroa. Syys-toukokuun nettotappio nousi reiluun 9 miljoonaan euroon.

        Kesällä polttoaineen hinta ja korkokulut vain nousivat, ja vaikka polttoaineen hinta on viime päivinä laskenut, hinta on yhä vuoden takaista kalliimpi.

        Toukokuun lopussa Tallink Gruppin omavaraisuus oli 36 prosenttia, mutta Tallinkilla on korollisia velkoja liki miljardi euroa. Velat ylittävät liikevaihdon noin kolmanneksella.

        Yhdeksän kuukauden aikana yhtiön korkokulut kasvoivat 8 miljoonalla eurolla 45 miljoonaan euroon. Korkokulujen kallistuminen on vain pahentunut tämän jälkeen.

        Huonosti Gruppissa on mennyt myös Ruotsin-reitillä Silja Linella, joka kadotti yhdeksässä kuukaudessa 12 prosenttia liikevaihdostaan edellisvuoteen verrattuna.

        Tallinkin pääkilpailija on Viking Line, joka hyötyy nykyisessä tilanteessa vahvasta omavaraisuudestaan.

        Kilpailija poistuu markkinoilta = Tallinkille lisää matkustajia.


      • rekisterissä
        ilmeisesti kirjoitti:

        myyty ruotsiin kun xpressin perässä on ruotsin lippu?
        Eckerö ei ole periaatteessa ruotsalainen mutta affenanmaalainen ja sehän nyt on periaatteessa yhtä kuin ruotsi.

        Viking Line on edelleenkin suomalainen yritys, vaikka osa sen laivoista onkin rekisterissä esim. ruotsissa. sinnehän ne mpnet muutkin yhtiöt aikoo, suomen älyttömän varustamoverotuksen vuoksi.


      • §§§§§
        Laivanupotuksen seuraava uhri kirjoitti:

        Tallinnan liikenteen matkustajamäärät kasvoivat viime kesänä vajaat kymmenen prosenttia. Kapasiteetti kasvoi kuitenkin nopeammin, koska Tallink ja Viking Line ottivat käyttöönsä uusia isoja ja nopeita aluksia.

        Kilpailu on pysynyt kireänä. Itämeren suurin autolauttavarustamo Tallink Grupp kertonee kuukauden kuluttua karmaisevia lukuja yhtiön tilasta, koska finanssikriisi on kallistanut myös Tallink Gruppin rahoituskuluja merkittävästi.

        Viime osavuosikatsauksen mukaan Tallink Gruppin käyttökate parani maalis-toukokuussa 7 prosenttia, mutta korkokulut ja alaskirjaukset tuottivat nettotappiota 2,2 miljoonaa euroa. Syys-toukokuun nettotappio nousi reiluun 9 miljoonaan euroon.

        Kesällä polttoaineen hinta ja korkokulut vain nousivat, ja vaikka polttoaineen hinta on viime päivinä laskenut, hinta on yhä vuoden takaista kalliimpi.

        Toukokuun lopussa Tallink Gruppin omavaraisuus oli 36 prosenttia, mutta Tallinkilla on korollisia velkoja liki miljardi euroa. Velat ylittävät liikevaihdon noin kolmanneksella.

        Yhdeksän kuukauden aikana yhtiön korkokulut kasvoivat 8 miljoonalla eurolla 45 miljoonaan euroon. Korkokulujen kallistuminen on vain pahentunut tämän jälkeen.

        Huonosti Gruppissa on mennyt myös Ruotsin-reitillä Silja Linella, joka kadotti yhdeksässä kuukaudessa 12 prosenttia liikevaihdostaan edellisvuoteen verrattuna.

        Tallinkin pääkilpailija on Viking Line, joka hyötyy nykyisessä tilanteessa vahvasta omavaraisuudestaan.

        ole! Johan se menny jo nurin ja se himpatin Princes myyty jo Kariabialle.


    • Tallink nurin?
      • sea cat.......

        voi voi


      • työttömäksi
        sea cat....... kirjoitti:

        voi voi

        voi, voi, voi


      • §§§§

        Laittaa Baltick Princes Tallillan liikenteeseen ja siirtää Super fast Saksan liikenteeseen.


    • §§§

      laivojen syytä. Tallinkin ja Viking line isojen laivojen syytä kuulemma pikalaivojen tappio.
      Ihmettyttää silti koska suurin osa virolaisista reissaajista suosi pikalaivoja.

      • rahtikuljetusten?

        Mitä tapahtuu rahtikuljetuksille? Talouden heikot näkymät Suomenlahden molemmilla rannoilla vähentää niitä varmasti. Nähdäänkö Itämeren komein konkurssi?


      • §§§§
        rahtikuljetusten? kirjoitti:

        Mitä tapahtuu rahtikuljetuksille? Talouden heikot näkymät Suomenlahden molemmilla rannoilla vähentää niitä varmasti. Nähdäänkö Itämeren komein konkurssi?

        erillinen rahti ovat "porot" ja tällä hetkellä suurin "rahtilaiva" kapasiteetiltaan on Baltick Princes. Toisena on Viking Xpres.
        Eköro Line on erikoistunut "vanhojen porojen" kuskaamiseen.


    • §§§§§

      loppu rahoitus. Eestiläisiä olisi pitänyt olla töissä Suomessa moninkertainen määrä, samoin muita nopeita yhteyksiä haluavia.

    • §§§§§

      oleville yhtiöille löytyy oma vankka matkustaja kuntansa. Suurin uhka Tallinkille olisi suomalaisten yht`äkkinen raitistuminen ja bilehalujen väheneminen.
      Nopeinmillekkin aluksille löytyy matkustajia vaikka rakennusmiesten määrä vähenee.
      Aina on kuitenkin niitä jotka haluavat nopeasti Tallinnaan tai Helsinkiin.

      • on rahoituskriisi

        suurin uhka tallinkille on rahoituskriisi. velkainen yhtiö on nopeasti konkurssissa, jos rahoituksen kanssa tulee ongelmia. viking line porskuttaa suurella omalla pääomalla (yli 60%), kun taas tallinkin velkojen määärä ylittää jo koko konsernin vuotuisen liikevaihdon.

        toinen uhka on rahtiliikenteen vähentyminen, joka todellisuudessa muodostaa suuren osan helsinki-tallinna välillä liikennöivien laivayhtiöiden tuloista.


      • §§§§
        on rahoituskriisi kirjoitti:

        suurin uhka tallinkille on rahoituskriisi. velkainen yhtiö on nopeasti konkurssissa, jos rahoituksen kanssa tulee ongelmia. viking line porskuttaa suurella omalla pääomalla (yli 60%), kun taas tallinkin velkojen määärä ylittää jo koko konsernin vuotuisen liikevaihdon.

        toinen uhka on rahtiliikenteen vähentyminen, joka todellisuudessa muodostaa suuren osan helsinki-tallinna välillä liikennöivien laivayhtiöiden tuloista.

        on yht`äkkinen raitistuminen, bilehalujen väheneminen.


      • itsestäsi
        §§§§ kirjoitti:

        on yht`äkkinen raitistuminen, bilehalujen väheneminen.

        aloita itsestäsi. nämä sinun humalassa kirjoitetut hölmöydet ei täällä ketään kiinnosta. :)


      • ALUKSIA

        Elä tätä päivää.


      • Hölmö olet
        ALUKSIA kirjoitti:

        Elä tätä päivää.

        Uudet isot sukkulat ovat lähes yhtä nopeita kuin Seacatit olivat. siis niille ei enää löytynyt tarvetta, sillä suuriin nopeisiin aluksiin mahtuu monenkertainen määrä matkustajia ja autoja. Elä tätä päivää. Et varmaan paljon kostu jos uusien aluksien suomenlahden ylitysaika on vain vartin pitempi....


      • tiedät
        itsestäsi kirjoitti:

        aloita itsestäsi. nämä sinun humalassa kirjoitetut hölmöydet ei täällä ketään kiinnosta. :)

        että joku humalassa? Alkoholi on uskontoni vastaista. ja ota pari tölkkiä kaljaa ja höllää sitä pipoa. Aiomme sitäpaitsi vuokrata jonkun ison Suomenlahden yli kulkevan laivan keväällä -09.


      • aivan totta
        Hölmö olet kirjoitti:

        Uudet isot sukkulat ovat lähes yhtä nopeita kuin Seacatit olivat. siis niille ei enää löytynyt tarvetta, sillä suuriin nopeisiin aluksiin mahtuu monenkertainen määrä matkustajia ja autoja. Elä tätä päivää. Et varmaan paljon kostu jos uusien aluksien suomenlahden ylitysaika on vain vartin pitempi....

        mm. Tallink Star oli paljon SeaCattia nopeampi. Vaikka se lähti paljon myöhempään se kiri kuitenkin kiinni ja meni ohi.


      • valot sammutettu jo?
        aivan totta kirjoitti:

        mm. Tallink Star oli paljon SeaCattia nopeampi. Vaikka se lähti paljon myöhempään se kiri kuitenkin kiinni ja meni ohi.

        Todellinen on melkein tupla-aika maihinnousuineen. No, luulihan jopa viron älymystö puhumattakaan rahvaasta maansa kuuluvan WOLRD TOP 5:seen.


      • Virolainen-
        valot sammutettu jo? kirjoitti:

        Todellinen on melkein tupla-aika maihinnousuineen. No, luulihan jopa viron älymystö puhumattakaan rahvaasta maansa kuuluvan WOLRD TOP 5:seen.

        typerä poro


      • minulla
        Virolainen- kirjoitti:

        typerä poro

        on sarvet joilla pökkäsen sinut takaisin Eestiin.


      • SUOMALAISET
        Virolainen- kirjoitti:

        typerä poro

        OMISTAVAT LAIVAYHTIÖT JA MAKSAVAT MYÖS SINUN JA SINUN MAANMIESTEN JA NAISTEN PALKAT. JOTEN TURPA VAAN KIINNI URPO TAI TULEE POTKUT.


      • karjud siin
        SUOMALAISET kirjoitti:

        OMISTAVAT LAIVAYHTIÖT JA MAKSAVAT MYÖS SINUN JA SINUN MAANMIESTEN JA NAISTEN PALKAT. JOTEN TURPA VAAN KIINNI URPO TAI TULEE POTKUT.

        ala arenenud mölakas.


      • ****
        karjud siin kirjoitti:

        ala arenenud mölakas.

        alada solvata soomalane poro. Ise eestlane möläkäs. Eestalane ori pida pea kinni soomalane härre ees. Kes maks teie palk Tallink? SOOMALANE!


      • ja ära
        **** kirjoitti:

        alada solvata soomalane poro. Ise eestlane möläkäs. Eestalane ori pida pea kinni soomalane härre ees. Kes maks teie palk Tallink? SOOMALANE!

        räuska siin.


      • mut eestalene
        ja ära kirjoitti:

        räuska siin.

        on soomalene ori. kes raha maks teia palkka. Ehistaja, koristaja, ettekantaja(laev).soomalane.
        Poro vöi ei.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Persujen mukaan rasismi on huumoria

      Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀
      Maailman menoa
      292
      6787
    2. Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä

      ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis
      Maailman menoa
      246
      6328
    3. Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia

      Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai
      Maailman menoa
      43
      5691
    4. Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)

      No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j
      Maailman menoa
      159
      5037
    5. Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen

      Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi
      Maailman menoa
      42
      3858
    6. Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava

      Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main
      Maailman menoa
      219
      3794
    7. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

      Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      136
      3491
    8. HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi

      Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok
      Maailman menoa
      46
      3177
    9. Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä

      ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan
      Maailman menoa
      5
      3175
    10. Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa

      Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja
      Maailman menoa
      353
      2876
    Aihe