Apua!!!!!!!!

Kumma kissa

Pidän halloweenbileet ja haluaisin kertoa kummitustarinoita mutta en keksi mitään. Auttakaa Pliiis!!

3

837

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 555666

      luuranko käveli torilla ja kysyi mitäs tykkäät? vamppyyri vastasi olet kamala.luuranko kiitti. se ei ollut kohteliaisuus.apua

    • Bööö!!!

      Olipakerran tyttö joka tykkäsi katsoa kauhuelokvia. Yhtenä iltana tyttö jäi yksin kotiin. Hän katsoi kauhuelokuvan ja meni sen jälkeen vessaan. Hän katsoi peiliin ja huomasi siellä kasvot.Ne katsoivat tyttöä vihaisesti.Yhtäkkiä peilistä tuli käsi joka
      liikkui tyttöä kohti.Se alkoi kuristamaan tyttöä ja halusi tappaa hänet. Yhtäkkiä tyttö huomasi toisen käden joka piteli veistä. Veitsi viilsi tytön kaulan auki. Sitten tyttö havahtui. Hän oli vain nukahtanut. Tyttö meni vessaan ja huomasi peiliin kirjoitetun lauseen. Siinä luki "MINÄ PALAAN VIELÄ". Se oli kirjoitettu verellä.Tyttö juoksi kauhuissaan pois talosta. Tyttö juoksi suoraan takapihan metsään. Sitten tytön vanhemmat tulivat kotiin.He eivät nähneet tyttöä missään. Ainoa asia mitä he näkivät oli veriset jalanjäljet.Ne johtivat metsään. Lisäksi myös peilin edessä oli verta. Sitten he kuulivat metsästä karjuntaa ja lähtivät sinne. He löysivät tytön maasta. Tytön kaula oli viilletty auki.Äiti pyörtyi. Hän näki että hän seisoi peilin edessä ja kummitus hirtti hänet. Sitten äiti heräsi ja juoksi vessaan. peiliin oli kirjoitettu "PALAAN VIELÄ"

    • Omppu

      Monilta sivustoilta saa kummitustarinoita haettua. Kannattaa etsiä googlesta hakusanalla kummitustarinoita jos ei miellytä, en voi auttaa. Onnea etsintään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      448
      4795
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1712
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1448
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1349
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1306
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1181
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      990
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      875
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe