Abilar pihkavoide

Bibsa

55

49560

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Linkitysjeesaus
      • vaan

        kauhee kutina, muuta merkittävää en huomannu


      • joni821

      • lukekaa ohjeet
        vaan kirjoitti:

        kauhee kutina, muuta merkittävää en huomannu

        ei abilaria saa käyttää jos vaikka yliherkkä hartsille !


    • Tiitu

      Hei ! Tilasin Abilaria nettiapteekista Pedersorenapteekki.fi palvelusta. Maksoi 19 €. Uusi tuote kai markkinoilla. Hyvältä vaikuttaa
      ja on riittoisaa. Tuoksuu lääkkeelle. Olen käyttänyt vasta pari päivää ja varpaat jo paremmassa kunnossa.

      • aa.

        Olkaa tarkkana kun ostatte pihkavoidetta. Abilar pihkavoide on lääke eikä sen tehoa tarvi epäillä, tutkittu lääke. Varokaa sen sijaan luontaistuotteita joita ei ole tutkittu.


      • pihkispihkis
        aa. kirjoitti:

        Olkaa tarkkana kun ostatte pihkavoidetta. Abilar pihkavoide on lääke eikä sen tehoa tarvi epäillä, tutkittu lääke. Varokaa sen sijaan luontaistuotteita joita ei ole tutkittu.

        Pihkavoide on luontaistuote, jota suomalaiset ovat osanneet käyttää jo ennen apteekkilaitosta-
        voit tehdä sitä vaikka itse. Hae puhdas raaka-aine metsästä - taatusti tehoaa- halpaa, eikä tartte laittaa mitään keinotekoisia juttuja mukaan. Reseptejä löydät netistäkin


      • eh
        aa. kirjoitti:

        Olkaa tarkkana kun ostatte pihkavoidetta. Abilar pihkavoide on lääke eikä sen tehoa tarvi epäillä, tutkittu lääke. Varokaa sen sijaan luontaistuotteita joita ei ole tutkittu.

        Lääkelaitos on hyväksynyt ko. tuotteen myytäväksi lääkehuollon tarvikkeena, ei lääkkeenä. Näin ymmärrän Lääkelaitoksen sivuilta. Jos joku tuote on myynnissä apteekissa, ei se välttämättä ole lääke eikä välttämättä paraskaan vaihtoehto.


      • Jyvällä
        aa. kirjoitti:

        Olkaa tarkkana kun ostatte pihkavoidetta. Abilar pihkavoide on lääke eikä sen tehoa tarvi epäillä, tutkittu lääke. Varokaa sen sijaan luontaistuotteita joita ei ole tutkittu.

        Tuota tuota: Abilar pihkavoide ei ole tarkkaan ottaen lääke!!! Se on kuitenkin saanut Lääkelaitoselta luvan pihkavoiteen valmistukseen. Lääkkeenä sitä ei ole Lääkelaitoksen luettelossakaan. Miksi muuten varoitat luontaistuotteena valmistettuja pihkavoiteita? Kyllä niitä on tutkittu. Juuri tuo lääkäriryhmä, joka Abilaariakin valmistuttaa, tutkimuksissaan käytti nimenomaan luontaistuotteeksi tehtyä pihkavoidetta. Ainoa, mikä Abilaarissa on poikkeavaa luontaistuotteeseen verrattuna on se, että kun se valmistetaan teollisesti, tiedetään, että jokaisessa purkissa on saman verran vaikuttavaa ainetta. Ja toinen ero on siinä, että se on muuta,man lääkärin ikioma bisnes.


      • oi kuusipuu
        aa. kirjoitti:

        Olkaa tarkkana kun ostatte pihkavoidetta. Abilar pihkavoide on lääke eikä sen tehoa tarvi epäillä, tutkittu lääke. Varokaa sen sijaan luontaistuotteita joita ei ole tutkittu.

        Tarkkaan ottaen Abillar ei ole lääke, vaikka sitä saa lääkinnälliseen käyttöön myydäkin.


    • ageno

      pihkasalva ei saanut aikaan mitään muutosta.
      Toivottavasti muilla auttaa, aika kallis voide muuten.

      • Anonyymi

        Pihkavoiteella saa luomet ja maksaläidt pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pihkavoiteella saa luomet ja maksaläidt pois.

        Mutta kokemusta vain itsetehdystä voiteesta jolla luomi irtosi ja maksaläidkät lähti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pihkavoiteella saa luomet ja maksaläidt pois.

        Omavalmisteella kyllä, mutta ei apteekin.


    • minäkin psori

      Vaikutti hyvältä,ja toimikin.mutta,kallista.pikku tuubi 10-20e ja se on erittäin tahmaista.kannattaa katsoa kuin sitä levittää,myös muistaen että se loppuu nopeammin kuin siitä on hyötyä.eli en tiedä,yhden pikkutuubin kokemuksella.

      • santzes

        Eihän se apteekin pihkavoide voi mitään vaikuttaa ku pihkaa huikeat 10 prosenttia ja hinta aivan järkyttävä.Itse valmistan pihka voidetta 150v vanhalla reseptillä mihin eivät kuulu teolliset rasvat ja muut mitä apteekista saatavassa on.Ja pihkan osuus on noin 40-50 prosenttia ja täysin luonnon tuotteista tehtyä.Perin rereptin mummoltani joka on myynyt voidettaan ympäri suomea ja jota on myös tutkittu oulun yliopistollisessa sairaalassa hyvin tuloksin säärihaavojen hoidossa ja muutenkin. Jos jotakuta kiinnosta niin ota yhteyttä [email protected]


      • kaantunut

      • Pihkassa
        santzes kirjoitti:

        Eihän se apteekin pihkavoide voi mitään vaikuttaa ku pihkaa huikeat 10 prosenttia ja hinta aivan järkyttävä.Itse valmistan pihka voidetta 150v vanhalla reseptillä mihin eivät kuulu teolliset rasvat ja muut mitä apteekista saatavassa on.Ja pihkan osuus on noin 40-50 prosenttia ja täysin luonnon tuotteista tehtyä.Perin rereptin mummoltani joka on myynyt voidettaan ympäri suomea ja jota on myös tutkittu oulun yliopistollisessa sairaalassa hyvin tuloksin säärihaavojen hoidossa ja muutenkin. Jos jotakuta kiinnosta niin ota yhteyttä [email protected]

        Juuri noin! Minäkin valmistan pihkavoideta vanhalla reseptillä, jossa pihkaa on juuri tuo 40-50%, mitä sinäkin sanoit voiteessasi olevan. Voiteellani on parannettu mm. Pietarissa sairaalassa lääkärien toimesta 9 cm:n halkaisiijaltaan ollut painehaava, jota ei millään lääkevalmisteella saatu paranemaan. Minulla on siitä lääkärin antama hoitokertomuskin.


      • monni
        Pihkassa kirjoitti:

        Juuri noin! Minäkin valmistan pihkavoideta vanhalla reseptillä, jossa pihkaa on juuri tuo 40-50%, mitä sinäkin sanoit voiteessasi olevan. Voiteellani on parannettu mm. Pietarissa sairaalassa lääkärien toimesta 9 cm:n halkaisiijaltaan ollut painehaava, jota ei millään lääkevalmisteella saatu paranemaan. Minulla on siitä lääkärin antama hoitokertomuskin.

        onko mahdollista ostaa tätä pihkavoidetta teiltä?

        laita tietoa osoitteeseen [email protected]


    • Pihkavoidetta

      Mulla on sellaista aknemaista ihottumaa ja kokeilen auttaako.

    • prian

      jos haluat vaikuttava pihkavoiden soitta puh 0400359152,,sisältä,,,mehilaisvaha,hunaja,pellavaölju ja kuusenpihka,,on ollut rehellinen tekija,, minä olen hyvän kokemuksen saanut asiakkas vain,,,,,

    • Skywalker 1

      Minulta leikattiin avoleikkauksena olkapää ja pitkä ja kivulias haava siitä tuli. Pääsin kotiin samana päivänä kun oli leikattu ja revin heti haava suojat pois ja levitin suoraan leikkaus haavalle puhtaalla sormella Apilaria rautatikkien väliin. 2 viikkoa meni otin itse pois tikit sivuleikkurilla kun on pitkä matka terveyskeskukseen ja poltoaine autossa vähissä. Oikein sievä ja puhdas arpi jäljellä näin 8 viikkoa myöhemmin. laitoin salvaa aamuin ja illoin. toimi ainakin mulla. ikäni on 55v

      • Äidin apu

        Samat kokemukset. Ostin vanhalle äidilleni apteekista Abilaria kun leikkaushaava lonkkaleikkauksen jälkeen tulehtui eikä mennyt millään kiinni ja parantunut. Toimi parissa viikossa ja haavat upeassa kunnossa.
        Itse ainakin luotan ennemmin kansanperinteestä tutkittuun tietoon ja valmistukseen kuin jossakin saunatuvassa pankolla tehtyihin yksittäisten metsämiesten ihmeellisiin keitoksiin joiden puhtaudesta ja laadusta ei ole mitään takeita. Jotain hyvää on tieteessä ja tutkimuksessakin oltava ja tämä sen ainakin meillä todisti.


    • sambala

      ei ainakaan mulle auttan ut

      • Oma apt

        apteekin voide on niin laimeaa. Lieneekö siinä pihkaa kuin hajuksi .
        Itse teen valkovaseliiniin ja siinä on 50% pihkaa. Käytän sitä jos huuliherpes on tulossa, eipä mene huuli edes rupivaiheeseen, tietysti pitää muistaa laittaa monta kertaa päivässä. Kerran keskivarvas meni mustaksi alapuolelta ja niin siitä lähti pala iso pois, se oli tosi kipeä ei pystynyt kävelemään, tein sitä voidetta ja laitoin kolme kertaa päivässä, se vie kivunkin pois. parani tosi nopeasti.
        Tikun sormesta, jota en muuten saanut pois laitoin köntin sitä voidetta laastariin ja sen sormeen yöksi , seuraavana aamuna tikku oli tullu esiin ja otin sen pois.
        En ymmärrä miksi jotkut laittaa siihen voiteeseen hunajaa ja kaikken muuta, minusta ne tuoksuukin ällölle, pelkkä pihka riittää. toiset laittaa voihin, itse en pidä siitäkään.


    • haavat paranivat

      Temmeksellä on valmistaja, joka tekee hyvää pihkavoidetta. Helsingistä ostin sitä Rohdos-Munkki nimisestä luontaistuotekaupasta.

      • --

        Itse ei kannata valmistaa pihkavoidetta. Luin tuosta lääkärien kirjoituksesta, että tervaa ja muita vääriä aineita ei saisi olla pihkassa. Mistä sen tietää, mitä kaikkia aineita sellaiseen pihkamölttiin liukenee?


      • Kuultu ja koettu
        -- kirjoitti:

        Itse ei kannata valmistaa pihkavoidetta. Luin tuosta lääkärien kirjoituksesta, että tervaa ja muita vääriä aineita ei saisi olla pihkassa. Mistä sen tietää, mitä kaikkia aineita sellaiseen pihkamölttiin liukenee?

        Terva on suunattomassa kuumuudessa valmistettu pihkaisista puista. Ennen tervahaudassa, nykyään kai tehdasmaisesti. Eli ei enää kovin luonnollista.

        Minulla on ostettua "Tervajuomaa" ja itse keitettyä kuusenhavujuomaa. Voin kertoa, että jälkimmäinen on aivan er makuista eikä tarvitse sokerointia. Tervajuomassa sitä tuntuu olevan. Eihän sitä muuten joisikaan juuri kukaan.

        Terva on siis oikeastaan pitkään paistettua pihkaa.
        Tuore pihka ei ole mitään tervaa.


    • Ei enää kutise

      Olen käyttänyt nyt viikon ja läiskät ovat huomattavasti pienentyneet ja ei tarvi koko ajan raapia.

    • Helenahannele

      tästä nettisivusta löysin pihkatuotteen, on täysin kotimainen ja auttanut itsellöni herpekseen ja syylään ja kynsivallin tulehdukseen. Riittoisaa! Tuttavani osti sieltä kutinaan ja psoriakseen tervapohjaista salvaa, auttanut sillekin.

    • MaKari

      Kertoisko joku kokemuksestaan pihkavoiteen tehosta psoriaksen hoidossa, entäpä maksaläiskät, lähtiskö nekin ?

    • vierasmakkonen

      jos jollakulla on tarjota rehtiä aitoa hyvää vanhan kunnon pihkavoidetta itsetehtynä tai kotiteollisuuden tuloksena niin olen todellakin kiinnostunut ostamaan ja ryhtymään jälleenmyyjäksi (sillä edellytyksellä tietenkin että olen havainnut tuotteen hyväksi) niin laittakaa mailia osoitteeseen [email protected], lupaan vastata ripeästi!

      T. Juho

    • hra 47.

      On tehokas voide märkiviin ja tulehtuneisiin haavoihin.suosittelen.luonnontuote.

      • Psoritellut

        Pihkamummon pihkasalvassa on 20% pihkaa. tehty kasvisöljyyn ja mehiläisvahaan. Paljon kuultu hyvää palautetta. Turvallinen myös atoopikoille.
        Psoriakseenkin kuulemma helpottaa.


      • impivaara

        Varsinkin diabeetikolla haavat paranevat ao. voiteella ennätysmäisen nopeasti.


    • Tampere_79

      Anteeksi vain muutamille jotka ottavat nyt nokkiinsa. Ystäväni psoriasista seuranneena ja hänelle määrättyjä voiteita tutkineena voin vain sanoa,että voisivatko useammatkin kyseistä vaivaa potevat ihmiset joskus kyseenalaistaa lääkärin neuvoja ja varsinkin noita iänikuisia reseptejä?
      Ystävälläni esimerkiksi päänahka oli aina auki. Siihen oli määrätty kymmenen vuoden aika erittäin monta kertaa yhtä jos toista kortisonia ja muuta pääsääntöisesti hetkellisen avun tuovaa tuotetta.
      Kaksi kuukautta sitten ystäväni lopetti gluteenin käytön kokonaan. Kuinka ollakaan vaivat katosivat lähes täysin jo vajaassa kuukaudessa! Yksikään lääkäri ei ollut sanallakaan maininnut tästä mahdollisuudesta. Netistä kyllä löytyy tietoa paljonkin.
      Eli koittakaa. Toki se sitten vaikuttaa siihen ,että pitää oikeasti tehdä muutakin kuin käydä rutisemassa lääkärillä. Eli katsoa mitä suuhunsa pistää. Jäänee siis usealta tämä vaihtoehto pois.
      Vähän sama tämän pihkavoiteen kanssa. Vuosikausia pihka ollut hyväksi havaittu monella,mutta pääsääntöisesti pidetty "humpuukina" koska ei ole ollut lääkärin määräämää. Nyt tuli sitten tuollainen säälittävät 10% pihkaa sisältävä voide lääkefirmalta ja hintaa parikymppiä,niin johan alkoi kiinnostaa lääkäreitäkin.

    • Huolestunut mummo

      Voiko kaksivuotiaalle laittaa ihottumaan Abilar pihkavoidetta?

    • ostanut

      Pihkamummon tekemää pihkasalvaa saat osoitteesta pihkamummo(at)suomi24.
      Hinta vain 12€ 40mll purkki. Kolme asiakasta on kertonut sen auttavan psoriaksen hoidossa. Atooppisesta ihottumasta kärsiville se käy myös. o0vat itse tulleet kertomaan.

      • pihkassako

        Pihkamummon kuusenpihkasalvassa on 20€% pihkaa, mehiläisvahaa ja kasvisöljyä. Moni on kertonut sen olevan ehdottoman hyvää ja lisäksi markkinoiden edulisin ja taatusti oikea pihkavoide. EI sisällä eläinperäistä rasvaa kuten Lanoliini!


    • blondi-69

      minäkin käytän abilaria kun psori on pahempana ja hyvin toimii ainut huono puoli et tuupi on pieni ja maksaa noin 20€ mut ei auta ku maksaa jos haluu tämän psoriaksen kans pärjätä. :(

    • Abilarihottuma

      Käytin Abilaria pari kuukautta haavoihin jotka olivat jalkapohjissa. Pystyin taas kävelemään hyvin. Sitten tuli allergia, jota minulla ei ole koskaan aiemmin ollut. Jätin pois sitruunat, mantelit, pähkinät yms ja allegia paheni :(. Ihottumaa tuli kaulaan, käsiin, silmät umpeutuivat kiinni yms. Jätin eilen Abilarin pois ja ei tarvinnut raapia aamulla enää. Tosin haava kantapäässä muistuttaa Abilarin puutteesta ja ihottumaa on vielä, mutta silmätkin ovat jo paremmat. Epäilen siis HARTSIA, joka ei minulle sovi. Nyt en käytä rasvaa enää (jota ostin eilen kolme tuubia lisää). Haen luontaistuotekaupasta jotakin pihkasalvaa, jossa hartsia ei ole ja toivon parasta :).

    • Skorppi

      Olen käyttänyt Abilaria nimenomaan haavojen ja nirhautumien hoitoon.
      Tähän tarkoitukseen kuusenpihkavoidetta on tietääkseni käytetty jo satoja
      vuosia. Abilarissa on kuitenkin taattu laatu verrattuna muihin kotituotannon
      pihkavooiteisiin.

    • hkhkhkuhk

      Olen allerginen pihkavoiteelle ja esim männyn siitepölylle. Sen sijaan Hamppu-käsivoide, jota myydään mm BodyShopissa, on auttanut ihoani paljon. Tälle hetkellä en tarvitse ollenkaan kortisonivoiteita. Protopic niminen reseptivoide, on myös tehokasta, mutta sitä suositellaan käytettävän mahdollisimman vähän. Käytän sitä pienillä alueilla kasvoissani kuuriluonteisesti, jos on tarvetta ja tavallista päivävoidetta. Vartalolle perusvoiteeksi vain hamppu-käsivoidetta.. Hamppuvoide tuntuu aluksi jättävän kuivan ihotuntuman , kun iho imee sitä niin ahnaasti, mutta ajan kanssa iho parani, ainakin minulla. Mitä kaikkia ainesosia tuossa voiteessa sitten onkaa., no ei se kuitenkaan mitään huumehamppua ole.

      • Jännääpuhetta

        Protopicista ! Sitähän nimenomaan saa käyttää ihotautilääkäreiden mukaan hyvinkin vapaasti vaikka joka päivä ympäri vuoden,kunhan ei laita ennen aurinkoon menoa kesäaikaan. Heittämällä turvallisempi kuin vahvat kortisonivoiteet.


    • ulllariitakoskinen

      Minulla rintojen alla ihottumaa. Lääkäri määräri minulle sienilääkettä,joka ei käynyt laikaan. Ihottuma levisi koko vatsan alueelle. Käytin Abilaaria muutaman päivän ajan. Abilaaria käytettetynä muutaman päivän kaikki parani.

    • Santzes

      Taas olis tarjolla pihlavoidetta. Pihkapitoisuus 40% täysin luonnontuotteilla valmistettua. 100ml/30€ ja 15ml/15€. Voidaan lähettää ostajan piikkiin. Ota yhteyttä. [email protected]

    • Luonnollisesti

      Psoripotilaat kokeilkaa kuusenkerkkähaudetta. Pari kourallista kerkkiä kattilaan ja pari litraa vettä. Kiehauta ja anna jäähtyä. Siivilöi kerkät pois ja liota ihottuma-aluetta reilu puoli tuntia. Kuivaa ja toista hoito uudella nesteellä useampana päivänä. Jos ihottuma on niskassa laita liemessä kostutettu pyyhe hautomaan ihottumaa. Kerkissä samaa vaikuttavaa ainetta kun pihkassa.

    • haavanilkassa

      Minulle taisi koitua Relaxantin Pihkasalvasta allergia. Onko syy aineen luonnollinen hartsi ja voiko tämän jollakin muulla pihkavalmisteella korvata ?

      • kaikkikopihkasalvat

        Hartsihapoille allergiset henkilöt (äärimmäisen harvinainen allergia) saavat Abilar® Pihkasalvasta paikallisen ihoreaktion, joka häviää hoidon lopettamisen jälkeen. Kyseinen harvinainen sivuvaikutus ei ole vaarallinen, mutta on este salvan käytölle.


    • Anonyymi

      lehtobeatin tuotteessa 40% pihkapitoisuus, mikä on optimi?

    • Anonyymi

      Saahan sitä kokeilla eri juttuja psoriin, montaahan erillaista valmistetta kokeillut, joissakin valmisteessa on aluksi näyttänyt tämähän tehoaa, katin kontit silmän lumetta vaan.olisiko 30 vuotta kärsiny ennenkuin meni niin pahaksi ettei muu attanu kuin sisäinen lääkitys ja siinäkin piti löytää oikea lääke mikä ei tehdyt sivuvaikutuksia, nytten on vuosia menne melkein oireettomana, päivittäin lääke vaikka maksaa, onneksi lääke omastuu äkkiä kuitattu niin ei huolta.
      Ainoastaan liuosta päänahkaan joskus, mukavinta kun ei hilseilyä enään.

    • Anonyymi

      Mikä on sellainen sisäine ´n psoriasislääke josta ei ole sivuvaikutuksia? Eikös biologiset lääkkeet voi aiheuttaa vaikka syöpää kun vaikuttaa immuniteettiin? Haluaisin tietää kun en ole uskaltautunut muuhun kuin voidehoitoon joka on melkoisen tehotonta kun näppyjä ilmestyy sinne tänne jatkuvasti. Jos olisikin samalla alueella mutta kun niitä on joka puolella eikä valohoitokaan tule kysymykseen vazloallergia vuoksi.

      • Anonyymi

        Parikymmentä vuotta pärjäsin auringolla ja rasvoilla, kun iho meni vereslihalle ja hilsettä joka paikka, oli unohdettava poppakonstit, tosipaikapaikan tullessa ei muu auta kuin sisäinen lääkitys.
        Syövän saa jos tullakseen tulee mistä tahansa, taitaa olla 30 vuotta sen kanssa, vaikka sisäinen lääkitys ei täysin ole hävinny, melkein kyllä..
        Rasvaus kävi lopulta hermojen päälle, varpaista päänahkaan montakertaa päivässä, ei enään mikä helpotus, rasvat korkeintaan lievitti huonosti..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parikymmentä vuotta pärjäsin auringolla ja rasvoilla, kun iho meni vereslihalle ja hilsettä joka paikka, oli unohdettava poppakonstit, tosipaikapaikan tullessa ei muu auta kuin sisäinen lääkitys.
        Syövän saa jos tullakseen tulee mistä tahansa, taitaa olla 30 vuotta sen kanssa, vaikka sisäinen lääkitys ei täysin ole hävinny, melkein kyllä..
        Rasvaus kävi lopulta hermojen päälle, varpaista päänahkaan montakertaa päivässä, ei enään mikä helpotus, rasvat korkeintaan lievitti huonosti..

        Toimii loistavasti! Olen käyttänyt monta kertaa ja aina paranee :3 Laittanut mm tulehtuneeseen korvanreikään, haavoihin,..


    • Anonyymi

      Tuota 10% voidetta saa PUUILOSTA (ainakin Realpark Lempäälä) nimellä PIHQA Vasta olen testannut ekaa tuubia ja toiminut jo paremmin kuin kortisonivoide.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6382
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4106
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      265
      2529
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1498
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      96
      1348
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1001
    Aihe