Miksi ei voisi siirtää myyntikojut ja kuukausimarkkinat toriparkkiin, olisi jotain käyttö toisellakin kerroksella, lasikuppilanpitäjäkin saisi mielenrauha.
Olisiko tämä hyvä ajatus?
Toriparkki käyttöön
10
635
Vastaukset
- Harald Hirmunen
Karhulan torilla on aikamoinen vilske,kun käyn siellä työkeikoilla ja kahvilla niissä kahviloissa. Sitä samaa vilskettä toivoisi Kotkansaaren torillekin ja ihan päivänvaloon mielummin kuin sinne parkkiin.
- Lingelove
Tuo tärppäsi, mun mielestä paras oivallus Kotkassa pitkiin aikoihin.
- muuta fiksua irtoa
"WoltteriWaltteri?" Jos keskittyisit sinäkin vähän tärkeämpiin kysymyksiin...
Mielestäni ei hyvä idea. Itse ainakin mielummin olen ulkona kuin jossain parkkihallin toisessa kerroksessa, minne ei aurinko paista ja tuuli tuiverra. Mutta hyvä kun tulee uusia ajatuksia joista keskustella. Tsemppiä vaaleihin Freddy.
Terveisin Semi Lommiasiallisesta vastauksesta.
Olisi kiva tietää torikauppiaiden mielipide, jos sekin on kielteinen silloin haudataan koko idea.- jo saaneesi
riittävästi ääniä?
- suunnattoman suuri
wonterghem kirjoitti:
minun uskon asia, vaan äänestäjät sen päättää.
kiitos!
suunnattoman suuri kirjoitti:
kiitos!
kun olisi kiinni, täällä ei kovin hääppöiset oltavat olisi.
Otsa hiessä jne.- kuuleppas tuosta
wonterghem kirjoitti:
kun olisi kiinni, täällä ei kovin hääppöiset oltavat olisi.
Otsa hiessä jne.asiasta vitsiä väännä "WoltteriWaltteri". Saat kristilliset kimpuusi, ja onkos sitten kiva? Eheii, kun ihan tosissaan: kiva kun sinulta huumoria löytyy. Se on aina hyvä se.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604686Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362159Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti511678- 1781659
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1651537Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2781372Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1981219- 871142
- 2041136
- 651094