Mokkula ja puh.liittymä??

Envaantiiä

Aikomuksena olis ostaa DNA:n mokkula, mutta hieman hämmennyin ku rupesin täyttämään yhteystietoja siellä sivuilla. Kun mokkulaanhan tulee jonkinlainen sim-kortti, niin onks sitä tarkotus käyttää myös kännykkäliittymänä? Tuolla sivuilla nimittäin kysyttiin, että haluuko säilyttää vanhan vai oottaa uuden puhelinnumeron? Mitä jos mulla on jo liittymä, jota en haluaa vaihtaa? En nimittäin löytäny mistään kohtaa, josta vois ostaa vaan ja ainoastaan mokkulan ja netin ilman jotain kännykkäliittymää.

Eli selittäkää tää asia mulle: mitä se numerokysely oikein meinaa ja onks sillä mitään väliä loppupeleissä, laitanko siis vastaukseks siihen vaikka haluan uuden numeron ja sit en kuitenkaan joudu maksamaan turhaa laskua? En vaan ymmärrä, joten pahoittelen viestin sekavuutta.

Auttakaa!

6

1326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä sitten

      kyllä tiedä.mä hain mokkulan DNA-lta ja ei siinä muistaakseni mitään sim-korttia tarvittu,eikä siinä mitään kännyliittymiä tarvita,tarkistettiin vain et toimii kotona ja mökillä

    • Nekku

      No kun ostat mokkulan, niin silloin otat myös uuden ns.dataliittymän, johon tulee oma sim-kortti.

      Vai haluatko jatkuvasti vaihtaa sim-korttia mokkulasta kännykkään ja toisinpäin. Toki sellaisiakin liittymiä on saatavilla...

      • Ap.

        En tosiaan halua sellasta, jota pitää vaihdella laitteiden välillä. Meinasinkin että en tarvii erikseen uutta kännykkäliittymä, kun on vanha jo omasta takaa. Epäselväks jäi vaan se, että kun perustan tälläsen uuden dataliittymän, niin ei kai siitä tuu muita laskuja kuin vain tuo kuukausittainen tietokoneenkäyttölasku? Eli voiks perustaa dataliittymää ilman että se kysyy haluanko uuden vai vanhan numeron?


      • Ap.
        Ap. kirjoitti:

        En tosiaan halua sellasta, jota pitää vaihdella laitteiden välillä. Meinasinkin että en tarvii erikseen uutta kännykkäliittymä, kun on vanha jo omasta takaa. Epäselväks jäi vaan se, että kun perustan tälläsen uuden dataliittymän, niin ei kai siitä tuu muita laskuja kuin vain tuo kuukausittainen tietokoneenkäyttölasku? Eli voiks perustaa dataliittymää ilman että se kysyy haluanko uuden vai vanhan numeron?

        Eli jos valitsen sopimuksessa kohdan "haluan säilyttää vanhan numeroni", niin tarkottaako se että joudun laittamaan mun nykyisen kännyliittymän sim-kortin siihen mokkulaan? Mitä hittoa..


      • Ota vaan uusi
        Ap. kirjoitti:

        Eli jos valitsen sopimuksessa kohdan "haluan säilyttää vanhan numeroni", niin tarkottaako se että joudun laittamaan mun nykyisen kännyliittymän sim-kortin siihen mokkulaan? Mitä hittoa..

        liittymä jos et halua vaihdella sim-korttia laitteiden välillä. Monilla muillakin tullut sekaannuksia tuon kanssa...


    • mokkulaa hankkimassa

      Samaa asiaa ihmettelin, googlella löysin tämän keskustelun ja asia varmaankin selvisi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4803
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1816
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1121
    10. 23
      1102
    Aihe