Mokkula ja puh.liittymä??

Envaantiiä

Aikomuksena olis ostaa DNA:n mokkula, mutta hieman hämmennyin ku rupesin täyttämään yhteystietoja siellä sivuilla. Kun mokkulaanhan tulee jonkinlainen sim-kortti, niin onks sitä tarkotus käyttää myös kännykkäliittymänä? Tuolla sivuilla nimittäin kysyttiin, että haluuko säilyttää vanhan vai oottaa uuden puhelinnumeron? Mitä jos mulla on jo liittymä, jota en haluaa vaihtaa? En nimittäin löytäny mistään kohtaa, josta vois ostaa vaan ja ainoastaan mokkulan ja netin ilman jotain kännykkäliittymää.

Eli selittäkää tää asia mulle: mitä se numerokysely oikein meinaa ja onks sillä mitään väliä loppupeleissä, laitanko siis vastaukseks siihen vaikka haluan uuden numeron ja sit en kuitenkaan joudu maksamaan turhaa laskua? En vaan ymmärrä, joten pahoittelen viestin sekavuutta.

Auttakaa!

6

1375

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä sitten

kyllä tiedä.mä hain mokkulan DNA-lta ja ei siinä muistaakseni mitään sim-korttia tarvittu,eikä siinä mitään kännyliittymiä tarvita,tarkistettiin vain et toimii kotona ja mökillä

• Nekku

No kun ostat mokkulan, niin silloin otat myös uuden ns.dataliittymän, johon tulee oma sim-kortti.

Vai haluatko jatkuvasti vaihtaa sim-korttia mokkulasta kännykkään ja toisinpäin. Toki sellaisiakin liittymiä on saatavilla...

• Ap.

En tosiaan halua sellasta, jota pitää vaihdella laitteiden välillä. Meinasinkin että en tarvii erikseen uutta kännykkäliittymä, kun on vanha jo omasta takaa. Epäselväks jäi vaan se, että kun perustan tälläsen uuden dataliittymän, niin ei kai siitä tuu muita laskuja kuin vain tuo kuukausittainen tietokoneenkäyttölasku? Eli voiks perustaa dataliittymää ilman että se kysyy haluanko uuden vai vanhan numeron?

• Ap.
        Ap. kirjoitti:

En tosiaan halua sellasta, jota pitää vaihdella laitteiden välillä. Meinasinkin että en tarvii erikseen uutta kännykkäliittymä, kun on vanha jo omasta takaa. Epäselväks jäi vaan se, että kun perustan tälläsen uuden dataliittymän, niin ei kai siitä tuu muita laskuja kuin vain tuo kuukausittainen tietokoneenkäyttölasku? Eli voiks perustaa dataliittymää ilman että se kysyy haluanko uuden vai vanhan numeron?

Eli jos valitsen sopimuksessa kohdan "haluan säilyttää vanhan numeroni", niin tarkottaako se että joudun laittamaan mun nykyisen kännyliittymän sim-kortin siihen mokkulaan? Mitä hittoa..

• Ota vaan uusi
        Ap. kirjoitti:

Eli jos valitsen sopimuksessa kohdan "haluan säilyttää vanhan numeroni", niin tarkottaako se että joudun laittamaan mun nykyisen kännyliittymän sim-kortin siihen mokkulaan? Mitä hittoa..

liittymä jos et halua vaihdella sim-korttia laitteiden välillä. Monilla muillakin tullut sekaannuksia tuon kanssa...

• mokkulaa hankkimassa

Samaa asiaa ihmettelin, googlella löysin tämän keskustelun ja asia varmaankin selvisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3940
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      80
      2049
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      548
      1641
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      85
      1308
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1097
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1028
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      908
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      883
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      854
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      818
    Aihe