Aikomuksena olis ostaa DNA:n mokkula, mutta hieman hämmennyin ku rupesin täyttämään yhteystietoja siellä sivuilla. Kun mokkulaanhan tulee jonkinlainen sim-kortti, niin onks sitä tarkotus käyttää myös kännykkäliittymänä? Tuolla sivuilla nimittäin kysyttiin, että haluuko säilyttää vanhan vai oottaa uuden puhelinnumeron? Mitä jos mulla on jo liittymä, jota en haluaa vaihtaa? En nimittäin löytäny mistään kohtaa, josta vois ostaa vaan ja ainoastaan mokkulan ja netin ilman jotain kännykkäliittymää.
Eli selittäkää tää asia mulle: mitä se numerokysely oikein meinaa ja onks sillä mitään väliä loppupeleissä, laitanko siis vastaukseks siihen vaikka haluan uuden numeron ja sit en kuitenkaan joudu maksamaan turhaa laskua? En vaan ymmärrä, joten pahoittelen viestin sekavuutta.
Auttakaa!
Mokkula ja puh.liittymä??
6
1375
Vastaukset
- mä sitten
kyllä tiedä.mä hain mokkulan DNA-lta ja ei siinä muistaakseni mitään sim-korttia tarvittu,eikä siinä mitään kännyliittymiä tarvita,tarkistettiin vain et toimii kotona ja mökillä
- Nekku
No kun ostat mokkulan, niin silloin otat myös uuden ns.dataliittymän, johon tulee oma sim-kortti.
Vai haluatko jatkuvasti vaihtaa sim-korttia mokkulasta kännykkään ja toisinpäin. Toki sellaisiakin liittymiä on saatavilla...- Ap.
En tosiaan halua sellasta, jota pitää vaihdella laitteiden välillä. Meinasinkin että en tarvii erikseen uutta kännykkäliittymä, kun on vanha jo omasta takaa. Epäselväks jäi vaan se, että kun perustan tälläsen uuden dataliittymän, niin ei kai siitä tuu muita laskuja kuin vain tuo kuukausittainen tietokoneenkäyttölasku? Eli voiks perustaa dataliittymää ilman että se kysyy haluanko uuden vai vanhan numeron?
- Ap.
Ap. kirjoitti:
En tosiaan halua sellasta, jota pitää vaihdella laitteiden välillä. Meinasinkin että en tarvii erikseen uutta kännykkäliittymä, kun on vanha jo omasta takaa. Epäselväks jäi vaan se, että kun perustan tälläsen uuden dataliittymän, niin ei kai siitä tuu muita laskuja kuin vain tuo kuukausittainen tietokoneenkäyttölasku? Eli voiks perustaa dataliittymää ilman että se kysyy haluanko uuden vai vanhan numeron?
Eli jos valitsen sopimuksessa kohdan "haluan säilyttää vanhan numeroni", niin tarkottaako se että joudun laittamaan mun nykyisen kännyliittymän sim-kortin siihen mokkulaan? Mitä hittoa..
- Ota vaan uusi
Ap. kirjoitti:
Eli jos valitsen sopimuksessa kohdan "haluan säilyttää vanhan numeroni", niin tarkottaako se että joudun laittamaan mun nykyisen kännyliittymän sim-kortin siihen mokkulaan? Mitä hittoa..
liittymä jos et halua vaihdella sim-korttia laitteiden välillä. Monilla muillakin tullut sekaannuksia tuon kanssa...
- mokkulaa hankkimassa
Samaa asiaa ihmettelin, googlella löysin tämän keskustelun ja asia varmaankin selvisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123940MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar802049Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214908Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3818