Etsin tulevalle koiralleni nimeä. Koska rotukin on aika erikoinen niin haen erikoisempaa nimeäkin. Nimen tulisi kuitenkin olla helppo lausua.
Erikoinen nimi koiralle
21
3219
Vastaukset
- -narttu-
Aulis? Tai Blini? Capone? Dervissi?...
- Jerica
Anna koirallesi nimeksi Brandy jos se on uros ja jos se on narttu niin sitten Branita tai Bella!
Jos jompikumpi nimistä kelpasi niin voisitko ystävällisesti ilmoittaa siitä minulle osoitteeseen [email protected]
Ja jos nimet eivät kelvanneet ilmoita siitäkin minulle!
Ystävällisin terveisin Jerica- Ada
Bella ei ole kyllä erikoista nähnytkään. Kukapa ei tuntisi labbisbellaa? Ainakin minun tuttavapiiriin kuuluu neljä tuon nimistä koiraa...
Mietihän kukannimiä tai yrttejä? Unikko tai Tilli vaikka. Mikä on koirasi rotu muuten? sekin antaisi vähän osviittaa väille ideoille.
- look at me
seuraamaan britti/italialais-TV sarjoja; niissä oivia nimiä, olen itse löytänyt monta!
- -Arttu-
..Ihan supisuomalainen
KOSSU ;))- hä?
Arttu jotenkin "paha päivä" tänään..?
- -Arttu-
hä? kirjoitti:
Arttu jotenkin "paha päivä" tänään..?
..Mikä vika Kossussa on? Kyllä se mielestäni on vähintään yhtä hyvä, kuin Brandy?
- Reino
Reino ole koiralle kuin koiralle hyvä nimi
On ainakin erikoinen. - takkuturkki
Minun tietääksen kasvattaja ilmoittaa millä kirjaimella pentueen nimet alkavat. Kutsumanimi voi tietenkin olla mikä vaan. Bella nyt on varmaan tuhannen koiran nimi. Minusta lempinimi muotoutuu sitten koiran mukaan eli mikä sille tuntuu parhaiten sopivalta.
- eips
... kuka vain. Rekisteriin sen ilmoittaa kasvattaja, mutta kutsumanimen voi jokainen itse valita.
Voisikos koiran nimi olla sitä ulkoisesti kuvastava. Eli jos koirallasi on pörröinen turkki, niin esim. pumpuli tai jos se suurikokoinen jötkäle, ni vaikka Jysky.
Nimiä on kiva keksiä, tee lista ja makustele nimiä rauhassa. Mieti myös, onko kiva huudella pihalla 20 vuotta, että "Fifi, Fifi!" Ja luoksesi tulla kömpäsee 80-kiloinen bernhandilainen. Hih!
- = - )
Käviskö joku näistä:
-Titi
-Kiti
-Otus
-Möykky
-Viiri - Saluki
Hyvä ja erikoinen nimi on mielestäni Morris.
Olen samannimisen koiran omistaja ja nimi on aina herättänyt hilpeyttä/kyselyjä ja tietysti ansainnut kehuja... - jelppivä
Helpompi keksiä jos kerrot rodun...
Tietysti esim nöffi, jonka nimi on Sintti vois olla ihan kiva :)
Uros vai narttu? - Hanna
Miten ois
-Devil
-Pahis
-Paroni / Paronitar
-Vamppi
-Duracell
?????????????????????????????????????? - Meiju
Me tehtiin venäjänajokoiran nimen kanssa niin, että lainattiin kirjastosta nimikirja, josta etsittiin venäläisten naisten nimiä (narttukoira). Katinka nyt ei niin erikoinen ole, mutta tällä tavalla löytää paljon ihan kivoja nimiä.
Mikä koira se muuten on? - Tico
Miten ois:
-Justin
-Brian
-Joanna
-Missi
-Tiuku (!)
-Lotta
-Sipsi
-Tauski
-Jeppe
-Tsaikowski (Tai miten se kirjotetaankaan)
-Mozart
Siinä oli lista nimiä. Vinkki: taiteilijoiden/muusikkojen nimet sopii hyvin koiralle. Jos valitset jonkin näistä nimistä, voisitko kirjottaa tälle palstalle? Minkä rotusen koiran muuten otat? Mun oman koiran nimi on Tico! - Vieno ja Reetu
Anna koirallesi nimeksi Vieno!Se sopii molemmille sukupuolille!!!!
- vieras1
Ai Vienoko pojalle?! Phah!
- sukupuolet
Vieno on miehen sekä naisen nimi.
- Vaihda kieltä
Italiankielestä saa hyviä nimiä suomenkieleen: sanakirja.org
- Jartza
Tunsin aikoinaan yhden saku-uroksen ,jonka nimi oli Whisky.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427095
- 323978
- 513422
- 412978
- 172746
- 372248
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472147- 422102