Rohtoraunioyrttiä (cosolida major)? Jos googlettaa on kyllä paljon kirjoituksia kyseisestä yrtistä, mutta aina maininta "kuivattua juurta saa vain apteekeista". Olen kuitenkin kysynyt aika monesta apteekista, mutta missään ei ole ollut.
Myös kerrotaan, että kasvaa esim ranta-alueilla Suomessakin, mutta eipä ole osunut silmään.
Entäs jos istuttaisi itse, kun ei ole kuulemma mikään vaativa kasvi, niin mistä siemeniä sitten saa? ei ainakaan keskikokoisissa tavallisissa siemenkaupoissa tunnu näitä olevan.
Osaako kukaan kertoa?
mistä
nykyisin saa
2
2949
Vastaukset 2
Rohtoraunioyrtti,Symphytum officinale,voi olla sen verran erikoisempi kasvi ettet siksi sitä tavallisista siemenkaupoista löydä,mutta Exotic Gardenin valikoimiin ko. kasvin siemenet näyttävät kuuluvan...
- vihjeestä
Kävin Exotic Gardenin sivuilla ja näytti tosiaan olevan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1801452
- 851293
- 1041038
- 48869
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40753Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83636Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7636Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30566Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.89553Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44542