Rohtoraunioyrttiä (cosolida major)? Jos googlettaa on kyllä paljon kirjoituksia kyseisestä yrtistä, mutta aina maininta "kuivattua juurta saa vain apteekeista". Olen kuitenkin kysynyt aika monesta apteekista, mutta missään ei ole ollut.
Myös kerrotaan, että kasvaa esim ranta-alueilla Suomessakin, mutta eipä ole osunut silmään.
Entäs jos istuttaisi itse, kun ei ole kuulemma mikään vaativa kasvi, niin mistä siemeniä sitten saa? ei ainakaan keskikokoisissa tavallisissa siemenkaupoissa tunnu näitä olevan.
Osaako kukaan kertoa?
mistä
nykyisin saa
2
2949
Vastaukset 2
Rohtoraunioyrtti,Symphytum officinale,voi olla sen verran erikoisempi kasvi ettet siksi sitä tavallisista siemenkaupoista löydä,mutta Exotic Gardenin valikoimiin ko. kasvin siemenet näyttävät kuuluvan...
- vihjeestä
Kävin Exotic Gardenin sivuilla ja näytti tosiaan olevan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???442251Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7021489- 1061168
- 1301059
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk89963- 71903
Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku16734- 116698
- 33694
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä23598