Getzin seisontavalon pollttimon vaihto

Polttimo.polttimo

Miten vaihdetaan etuvaloissa seisontavalopolttimo? Ei onnistu sitten millään.

8

3192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajovalon takaa

      Mulla onnistu normalisti..siellähän se on lampun takana samanlailla kun on ajovalo poltin,siinä vieressä kierrä sitä ympäri,,jompan kumpan suuntan.se irtoaa ihan hyvin,,voi olla hiukan jäykkä eli seisonta valon polttimo,,sillen se lähtee....mulla meni varman vaihos 2min ja us takas..moikka

      • kyseliäs

        Mulla ei sovi käsi tuonne koloon. Monellako ruuvilla koko umpio on kiinni?


    • Jaakko_M

      En ymmärrä mikä siinä on vaikeaa, olen vaihtanut yli kymmenen käyttövuoden aikana ne pariin kertaan. Mutta jos et osaa niin käy vaikka Motonetin palvelussa, vaihtavat Motonetista ostetun lampun velotuksetta. Aikaa menee pari minuuttia.

      • kyseliäs

        No monella pultilla se umpio on kiinni? Sitähän kysyin.


      • Jaakko_M
        kyseliäs kirjoitti:

        No monella pultilla se umpio on kiinni? Sitähän kysyin.

        En tiedä, kun ei ole koskaan ollut tarvetta irrottaa umpiota. Ehkä joku muu voi tietää.


    • Renee59

      Viime kesänä tuli vaihdettua pelkääjän puolelle seisontavalo. Kiroilua ja tuskaa. Sormet koskettaa lamppua, mutta ei siinä pystynyt kääntämään. Jollain pihdeillä kaveri sitten sai sen vaihdettua.

      Nyt talvella tulisi vaihtaa kuskin puolelta. Ei perkele! Aivan sama juttu. Käsi mahtuu koskettamaan lampun perää, mutta miten sitten käännät siinä?? Peukalo pitäisi leikata pois. Pihdit ei mahdu tähän väliin.

      • Anonyymi

        Vaihdoin kuskin puoleisen parkkipolttimon -15 lämpötilassa pihalla. Ensin akku pois, sitten ilmanputsarin päällikotelo ja vielä sulakerasian pultit auki. Kaikki mahdollinen tila on tarpeen vaikka käteni on kokoa 10. Ajovalon kanta pois tieltä, samoin polttimo ja polttimon lukituslanka. Taivutetuilla pienillä kärkipihdeillä sain käännettyä polttimon pohjaa niin että sain sen vedettyä ulos ja vaihdettua polttimon. Ja samalla tavalla takaisin. Jos joku vielä väittää että parin minuutin homma niin ei ole koko autoa eläissään nähnytkään.


    • Anonyymi

      UMPIO POIS NIIN ON KÄSIKIRJASSA 2 ISOO PULTTIA LAMPUN KEHYKSEN PÄÄSSÄ..JA SIT VAAN REPÄSET SEN POIS..NIIN ON I20 SAMA OHJE

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      184
      11493
    2. Valkeakosken sekopää murhaaja.

      Itselläni on 3 teini ikäistä tytärtä ja tämä tapaus on herättänyt minussa tosi paljon surua ja vihaa. On käsittämättömän
      Valkeakoski
      147
      2280
    3. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      248
      1461
    4. Sille yhelle vaa

      Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
      Ikävä
      61
      1050
    5. Kiitos kun annoit värejä elämääni

      Edes pienen hetken. Sellasiakin mitä en muuten näe ;) ❤️
      Ikävä
      53
      930
    6. Hiljaista on

      Ei kuulu viestiä 😘 pallo on sinulla Mies, odotan!
      Ikävä
      60
      868
    7. Nainen, se kun olit joskus niin vakavana

      ja naama peruslukemilla, toisinaan silloinkin kun kuuntelit juttujani. Se ilme on jäänyt lähtemättömästi mieleeni. Mitäh
      Ikävä
      42
      767
    8. Onhan sulla

      Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
      Ikävä
      52
      719
    9. Olen ylpeä sinusta

      nainen. Vaikutat "vanhalta" tekijältä. Olet aarre tälle touhulle ja uskon että pääset vielä pitkälle jos haluat. Ehkä sa
      Tunteet
      26
      706
    10. Kysymys iltaan

      Kuinka kuuma kaivattusi on celsius-asteikolla?
      Ikävä
      42
      689
    Aihe