Miten vaihdetaan etuvaloissa seisontavalopolttimo? Ei onnistu sitten millään.
Getzin seisontavalon pollttimon vaihto
8
3493
Vastaukset
- ajovalon takaa
Mulla onnistu normalisti..siellähän se on lampun takana samanlailla kun on ajovalo poltin,siinä vieressä kierrä sitä ympäri,,jompan kumpan suuntan.se irtoaa ihan hyvin,,voi olla hiukan jäykkä eli seisonta valon polttimo,,sillen se lähtee....mulla meni varman vaihos 2min ja us takas..moikka
- kyseliäs
Mulla ei sovi käsi tuonne koloon. Monellako ruuvilla koko umpio on kiinni?
- Jaakko_M
En ymmärrä mikä siinä on vaikeaa, olen vaihtanut yli kymmenen käyttövuoden aikana ne pariin kertaan. Mutta jos et osaa niin käy vaikka Motonetin palvelussa, vaihtavat Motonetista ostetun lampun velotuksetta. Aikaa menee pari minuuttia.
- kyseliäs
No monella pultilla se umpio on kiinni? Sitähän kysyin.
- Jaakko_M
kyseliäs kirjoitti:
No monella pultilla se umpio on kiinni? Sitähän kysyin.
En tiedä, kun ei ole koskaan ollut tarvetta irrottaa umpiota. Ehkä joku muu voi tietää.
- Renee59
Viime kesänä tuli vaihdettua pelkääjän puolelle seisontavalo. Kiroilua ja tuskaa. Sormet koskettaa lamppua, mutta ei siinä pystynyt kääntämään. Jollain pihdeillä kaveri sitten sai sen vaihdettua.
Nyt talvella tulisi vaihtaa kuskin puolelta. Ei perkele! Aivan sama juttu. Käsi mahtuu koskettamaan lampun perää, mutta miten sitten käännät siinä?? Peukalo pitäisi leikata pois. Pihdit ei mahdu tähän väliin.- Anonyymi
Vaihdoin kuskin puoleisen parkkipolttimon -15 lämpötilassa pihalla. Ensin akku pois, sitten ilmanputsarin päällikotelo ja vielä sulakerasian pultit auki. Kaikki mahdollinen tila on tarpeen vaikka käteni on kokoa 10. Ajovalon kanta pois tieltä, samoin polttimo ja polttimon lukituslanka. Taivutetuilla pienillä kärkipihdeillä sain käännettyä polttimon pohjaa niin että sain sen vedettyä ulos ja vaihdettua polttimon. Ja samalla tavalla takaisin. Jos joku vielä väittää että parin minuutin homma niin ei ole koko autoa eläissään nähnytkään.
- Anonyymi
UMPIO POIS NIIN ON KÄSIKIRJASSA 2 ISOO PULTTIA LAMPUN KEHYKSEN PÄÄSSÄ..JA SIT VAAN REPÄSET SEN POIS..NIIN ON I20 SAMA OHJE
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1576364
- 501816
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381474- 491071
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241019Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48951Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13929Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384898Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14877Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75875