Minulla todettiin psori n. puoli vuotta sitten. Läiskiä koko kropassa ja paljon. Nyt käyn valohoidoissa. Lääkärini suositteli minulle ilmastohoitmatkaa. Voitteko matkoilla käyneet kertoa kaikkea mahdollista infoa? Lääkärit, ohjelmat, ihmiset, aktiviteetit, ruoka jne jne jne...
Suurin huolenaiheeni on, miten voin olla töistä pois 3 vkoa. Ilman palkkaa. Matka ei ole sairaslomaa, vai?
Ilmastohoitomatka
6
2678
Vastaukset
- tietoa sulle
omavsatuu on 300 ekua. pitää olla psorilliton jäsen ja haetaan omalla kaavakkeella plus b-lausunto. kaikki ei välttämättä pääse vaan pahimmat. hoitopaikka on valle marina. ruoka hyvää..lämmintä ja aurinkoa aurinoka. iho yleensä paranee täysin ja niveletkin vetreentyy. niin ja kela maksaa kuntoutusrahaa, jos joudut ottamaan vapaata töistä.
itse oon ollut kolme kertaa. ainoa huono puoli on se, että aika tulee pitkaksi ja auringonotto on rankkaa puuhaa...- eriksonss
tarkennuksena sellainen että ei tarvitse olla psoriliiton jäsen. Kaikki voi hakea.
Itse olin Vallessa ja aika ei tullut pitkäksi yhtään. Mahtava paikka ruoka hyvää, aurinkoa riittää = iho paranee. Itsellä iho parani täysin ja pysyi hyvänä vielä pitkään reissun jälkeen.
Ei muutakuin hakemusta sisään ja matkalle - Iho sökönä
Mua kiinnostais ihonhoitomatka myös. Mutta mulla on aika rankka sosiaalisten tilanteiden kammo. Taitanee estää matkan? Oletan että siellä ei pelkästään oteta aurinkoa vaan istutaan myös oppitunneilla tms yhteistoimintaa joka ei taida sopia mulle?
- matkaala olut
Iho sökönä kirjoitti:
Mua kiinnostais ihonhoitomatka myös. Mutta mulla on aika rankka sosiaalisten tilanteiden kammo. Taitanee estää matkan? Oletan että siellä ei pelkästään oteta aurinkoa vaan istutaan myös oppitunneilla tms yhteistoimintaa joka ei taida sopia mulle?
itsekin kuulun tuohon ryhmään
mutta hyvin minä reisussa pärjäsin ei niitä tunteja niin paljoa ollu
- ...
Lisää tietoa matkoista psoriliiton sivuilta:
http://www.psori.fi/fin/psoriasisliitto/ilmastokuntoutusmatkat/ - ilmasto matkalla olut
Hei suotitel matkaa lämpimästi ite tulin netiin katsomaan josko pääsisin uudestaan;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san845993- 1312436
Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri872213Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo252188Tyhmä persuväite = köyhä argumentti
Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en312159- 1031606
Tiesitkö? Andy McCoy ja Pelle Miljoona saavat taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on
Ylimääräiset taiteilijaeläkkeet on jaettu ja 59 taiteilijaa sai sen. Taiteilijoiden keskimääräinen eläketulo jää hyvin a671605Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81321- 391315
Kunnanvaltuusto koolle heti
Tämä on erittäin vakava tilanne 17 hakkiita oli hyrylle mutta Kas kummaa kaksi hakkiota loppusuora oli Kainuusta ja Brys291289