Elikkä sellaista tiedustelisin ihmisiltä, jotka asiasta jotakin tietävät. Löytyykö tälläisiä ryhmiä? En ole ennen tanssinut, mutta hiphop/show/nykytanssi kiinnostaisi hirveästi. Olen 14-vuotias. Seilailin äsken sivustolta toiseen, mutta löysin vain kilpa- ja jazztanssisivustoja toisensä jälkeen. Kuulutteko itse johonkin tanssiryhmään Rauman seudulla? Löytysikö tälläisiä ryhmiä esim. Eurasta, Kiukaisista jne?
Iso kiitos vastaaville!
Hiphopmaista tanssia Raumalla/Rauman lähettyvillä
jenlia
3
870
Vastaukset
- Riksukka
Sulkavalta löytyisi yksi tyyppi hiphopille. :)
Olen 18v, mutta laitoinkin tuossa jo aikaisemmin itsekkin keskustelun tänne että olisiko kiinnostuneita. - tanssija myös
Kuntosumpussa on dancemix-tunti, jossa on hiphoppia/jazzia/showtanssia. Tältä syksyltä tunnit ovat ohi, mutta tammikuussa tunti jälleen alkaa.
- Anonyymi
Haluaisin hiphoppia kun serkkuni tanssii sitä ja itsekin haluaisin! Olen 11v.tiedän olen nuori mutta ei hän se haittaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022326- 1171862
- 891463
- 1351433
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741248Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631121- 511077
- 381012
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu22960