rakastatko pimeää?

cute

olen skorppari ja rakastan pimeää..tähtitaivaan katselu saa aikaan kylmiä väreitä..vietän paljon aikaa ulkona kun on pimeää :)..eräs kaverini sanoi, että melkein kaikki skorpparit pitävät enemmän pimeästä, kuin valosta..haluaisin tietää onko tämä totta muidenkin kohdalla?? :P

9

1653

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syksyn lapsi

Mä nautin suunnattomasti syksystä ja pimeästä. Kaikki pitää mua ihan kieroutuneena kun hihkun onnesta kun syksy koittaa.

• Maria

Joo,paitsi että mä rakastan talvea ja sankkoja lumimyrskyjä.Äiti oli ihan hermona ku mä kakarana kuuntelin joululauluja keskellä kesää ku niistä tuli talvi mieleen...Syksyllä pimeys on ahdistavaa ja saa mun mielikuvituksen laukkaamaan turhankin vinhasti!Joskus en saa unta omassa huoneessani ku pelottaa niin pirusti!Äiskä ehdotti psykiatria siinä vaiheessa ku aloin kuulla olematonta puhetta yksinollessani.Siis pidän pimeästä,mutta pimeässä yksin oleskelu on mun mielenterveyden kannalta haitallista.Paska homma!!
      RAUHAA!!

• 1211

Hakeudun aina hämyisimpiin paikkoihin ja pimeisiin nurkkiin. Rakastan syksyä.

• Kalat

Olen tosin vain nousevaltani Skorppari, mutta vaikuttaa se melko voimakkaasti... ihanaa pimeyttä! Talvi on parasta vuodenaikaa, paitsi ehä syksy on vielä parempi, kun on väriloistetta ja tummuutta.

• ~Johanna~

Pitää paikkaansa myös mun kohalla.

• Devil

Must tuntuu et mä kuulun pimeydelle,sillä esim.kun nään lunta paistaa aurinko tuntuuku mun sisällä palais joku tuli!! Mä tunnen oloni turvalliseks pimees!

• scream!!

Pimeä on ihan ok sillon kun nukkuu mutta palottavan kauhu leffan jälkeen toivookin että olisipa jo aamu!!! Pelkään nimittäin suunnattomasti kaikkea yliluonnollista... (se ei varmaan ole yleistä skorppareilla...???)Kaikki kauhu asiat kuitenkin ovat mun mieleen vaikka vähän pelottaisikin.

• Anonyymi

marraskuun 2 päivä syntynyt ja...

rakastan pimeää..

wilma alinan riklollinen kappale on ihana....kuin marraskuu harmaa...

• Anonyymi

Ihana pimeys ihana koko syksy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      138
      1319
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      38
      879
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      30
      623
    4. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      597
    5. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      590
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      26
      568
    7. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      536
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      24
      531
    9. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      17
      523
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      16
      502
    Aihe