Venttiilihattu varkaat

Hatuton

Ainakin mikkelissä näköjään pennuilla joku ihme buumi varastaa autojen vanteista venttiilienhattut. Omalle kohdalle, sekä monelle tuttavalleni on käynyt jo niin... Jos saan tekijät joskus kiinni, niin lupaan että tulevat muistamaan minut ikuisesti.

41

4057

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fiksu.

Mikset idiootti osta uusia venttiilinhattuja sen sijaan että tulet itkemään tänne? Eikö ole varaa?

Ja en tosiaankaan usko että niitä on kukaan pentu vienyt.

• niitä pennut vie,vaihtavat niitä keskenään.Ihan kun ennen vaihtovat pokemoneja yms.

• Vietiin
        RMC kirjoitti:

niitä pennut vie,vaihtavat niitä keskenään.Ihan kun ennen vaihtovat pokemoneja yms.

Minultakin lähti launialassa kierros venttiilihattuja.

• hatuton

ihmeellisesti on sitten hävinnyt ne hatut jos joku ei niitä ole vienyt. Työpaikan pihassa viidestä autosta oli samana iltana hävinnyt hatut. Ilmeisesti joku valmistusvirhe tai jotain.

Sinäpä taitava kaveri olet kun tiedät mikä on minun taloudellinen tilanteeni. Kiitos että kerroit minullekin.

Taidat itse olla yksi niistä varkaita ja puolustelet kavereitasi.

P.S. Laitoin jo uudet hatut, tulkaa hakemaan pois.

• jsdd
        hatuton kirjoitti:

ihmeellisesti on sitten hävinnyt ne hatut jos joku ei niitä ole vienyt. Työpaikan pihassa viidestä autosta oli samana iltana hävinnyt hatut. Ilmeisesti joku valmistusvirhe tai jotain.

Sinäpä taitava kaveri olet kun tiedät mikä on minun taloudellinen tilanteeni. Kiitos että kerroit minullekin.

Moro, kiristä ne hatut pihdeillä ni ei pennut viel

• asennusvirhettä
        hatuton kirjoitti:

muista katsoa että hatun pyörimissuunta tulee sama kuin renkaalla etteivät tipu itsestään

• en usko!

Ei kyse ole rahasta, vaan periaatteesta.nehän tosiaan eivät maksa paljon mitään joten kyllähän niitä passaa ostella viikottain uusia.mutta pienikin varkaus on varkaus, oli tavara mikä tahansa! ja mielestäni lapset tulee opettaa pienestä asti siihen että ei varasteta, sillä se ei ole hyvä jos se jatkuu vanhemmalle iälle asti!

• jfjjj
        RMC kirjoitti:

niitä pennut vie,vaihtavat niitä keskenään.Ihan kun ennen vaihtovat pokemoneja yms.

Ilmiö kohdistuu MYÖS mopoihin, koulujen pihalla häviää vähänkin hienommat hatut heti..

Ennen auttoi että pihdeillä väänsi kiinni, mutta ei enään alkoivat ottamaan pihdit mukaan..

• muistaa

Oikeesti, kaveri meuhkaa täällä jostai helvetin venahatuista..
      Mitäs meinasit tehdä että muistavat sut ikuisesti? Oletkos ihan niin kova jätkä että aiot pieksää pikkupoikia jotka noita todennäköisimmin varastelee?
      Mene nyt hyvä mies ostamaa uudet venahatut että saat tulla tänne sitten uhoamaan kun nekin pöllittiin..

• mopopoika12345

luuletko oikeesti saavas ne takas itkemällä foorumilla? jos on hilloo tilillä osta uuet, jos ei niin ajele ilman.

• miettikää
        mopopoika12345 kirjoitti:

luuletko oikeesti saavas ne takas itkemällä foorumilla? jos on hilloo tilillä osta uuet, jos ei niin ajele ilman.

Ei mitään pieksemistä, vaan jos saa kiinni niin kytille ilmoittaa pennuista. Kyllähän se pitäs joku opetus saada. Kyse ei ole pelkistä venttiilienhatuista, vaan siitä ettei kenenkään autosta saa varastaa mitään.

• mieti itse
        miettikää kirjoitti:

Ei mitään pieksemistä, vaan jos saa kiinni niin kytille ilmoittaa pennuista. Kyllähän se pitäs joku opetus saada. Kyse ei ole pelkistä venttiilienhatuista, vaan siitä ettei kenenkään autosta saa varastaa mitään.

Lapset ovat lapsia ja mikäli aiot tehdä alkaa ahdistelemaan niitä lapsia, niin voit olla satavarma että he eivät jätä sinua/autoasi rauhaan.

• hatuton

no eikös täällä saa itkeä ihan mistä haluaa. Ja mikä ihme saa sinut ajattelemaan heti väkivaltaa? Kyllä sitä on ennenkin lapset saatu kuriin ilman nyrkkiä.
        Jos et sattunut tietämään ette tollainen napistelykin on rikos.
        Pakkohan mun on täällä meuhkata kun olen niin mielettömän köyhä, että mulla ei ole varaa ostaa uusia venttiilihattuja, joten saanko tulla hakemaan sun autosta? Toivottavasti ei haittaa jos samalla tyhjennän renkaista ilmat. Nyt minun elämä on pilalla kun sinäkin sanoit minulle noin ilkeästi. Miksi kaikki ovat niin ilkeitä... Jne jne...
        Ei hyvää päivää.

• hatuton

tiedän että en saa niitä hattuja ikinä takaisin enkä tarvitsekaan. Mutta ne pennut voisivat hieman edes kunnioittaa toisen omaisuutta. Mitähän tapahtuisi jos joltain teini mopoilijalta vietäis venttiilihatut? Varmaan uhkaisi tappaa kaikki jotka tietää asiasta jotain. Nykynuorisolla ei ole minkäänlaista kunnioitusta, ketään eikä mitään kohtaa.

• hatullinen
        miettikää kirjoitti:

Mielestäni ei, joku tarkoitushan niilläkin on, eli suojata tietty itse venttiiliä.
        Venttiili taas on aika tärkeä osa, oikean rengaspaineen säätämisessä. Jos venttiili likaantuu, hapettuu, tms., seurauksena renkaan hidas vajentuminen, jota ei välttämättä huomaa ajoissa. Tuosta taas turvallisuuden vaarantuminen jne jne.

Että eivät ihan turhaan pyöri mukana.

Mihin ihmeeseen nää kakarat niitä kerää? Ampuuko ne niitä jollain putkella tai jotain? Eikö pihlajanmarjat olis paremman makuisia ja niitä sais helpommin..

• nollatoleranssi
        miettikää kirjoitti:

Istuin tänään autossa puhumassa puhelimeen kun pentu kävi ruuvaamassa hatut irti. Nousin autosta ja kysyin mitä ihmettä hän tekee ja kuulemma katseli vanteita. Pentu livahti karkuun kun lähdin kiertämään autoa ja tajusin varkauden.

Huomenna menen kouluun tunnistamaan tekijän ja pitämään puhuttelun. Jos ei muu auta niin ostan koko luokalle pussillisen venttiilin hattuja, luulis viehätyksen häviävän jos jokaisella on niitä kourallinen taskussa.

• hajosin

Hmm... raivoat täällä pää punaisena, että pöllittiin VENTTIILIHATUT, haloo? perjaatteessa niitä ei tarvitse edes olla välttämättä ja eikä ne hirveästi maksakkaan. Laita sitte vittu niin rumat ettei kukaa ota niitä vaikka antaisit niille rahaa.

• joku hesasta
        nollatoleranssi kirjoitti:

Istuin tänään autossa puhumassa puhelimeen kun pentu kävi ruuvaamassa hatut irti. Nousin autosta ja kysyin mitä ihmettä hän tekee ja kuulemma katseli vanteita. Pentu livahti karkuun kun lähdin kiertämään autoa ja tajusin varkauden.

Huomenna menen kouluun tunnistamaan tekijän ja pitämään puhuttelun. Jos ei muu auta niin ostan koko luokalle pussillisen venttiilin hattuja, luulis viehätyksen häviävän jos jokaisella on niitä kourallinen taskussa.

mie pöllin pikkusena aina ventiili hattuja ja aina myin ne kavereille ja ne oli innoissaa... mutku mul oli niit vähä pääle 126 niin laittelin niitä autoihi ja elkää tulko tänne itkee pöllikää naapurilta Jokku niin on hyvä =DDDDD

• Demarimies

Sain apinnuoren kiinni itse teosta. Housuntaskuista löytyi yli 20 venttiinhattua. Pöllin vuorostani pojan housut. En usko sen yksistä housuista valittavan, eihän ne paljon maksa.

• dschfwbefiwerbgigfer
        Demarimies kirjoitti:

Sain apinnuoren kiinni itse teosta. Housuntaskuista löytyi yli 20 venttiinhattua. Pöllin vuorostani pojan housut. En usko sen yksistä housuista valittavan, eihän ne paljon maksa.

ite oon 14v mul on jotaa 20-30 kaverilta ostettua venttiilihattua ja housuni maksavat 65euroa

• meidän mutsi
        nollatoleranssi kirjoitti:

Todella mainio ja oikeeseen osuva palaute, niin sitä pitää. Onhan se kuri löydyttävä, hyvä !

• ne...

niistä saa hyvin marsuille kondoomeja.

• hatuttaa

Välttäkää niiden tuninghärpäkehattujen eli kortisteventtiilihattujen ostoja. Ne jos mitkä kiinnostavat pikku-nihilistejä.

• ....

Olen huomannut saman.moni kaverini on sanonut että on varastettu. kerran kaveri yllätti ne mutta ehtivät juosta pakoon..ihme buumi.ostaisivat vanhemmat kakaroilleen niitä joululahjaksi kassillisen niin ei tarvitsisi varastaa..niin ja mitähän helvettiä ne niillä edes tekee? virittävät polkupyöriinsä :D pistäkää pentunne kuriin!

• päin

mis päin mikkeliä

• Musta 740 bmw

Kiristin venttiilihatut nii ei lähteny edes putkitongeilla auki, oli vähän tukala tilanne rengaspaineita asemalla tarkistellessa. Seuraavaksi asennan rehelliset hyviksi todetut mustat korkit. Kiitos kuitenkin neuvoistanne.

• terässiipi

Mun fillarista oli kanssa varastettu venttiilinhattu.
        Tää sattui joskus viime vapun aikoihin.

• koivuniemen herra
        terässiipi kirjoitti:

Mun fillarista oli kanssa varastettu venttiilinhattu.
        Tää sattui joskus viime vapun aikoihin.

No ei tuo nyt ihan oikein ole et toisilta varastetaan?! Miten kukaan voi ajatella ees et se on oikein et varastaa "vaan sitä ja tätä" joltain?! Kyl tommoset pitää kuriin saada.

• pellemelaton
        koivuniemen herra kirjoitti:

No ei tuo nyt ihan oikein ole et toisilta varastetaan?! Miten kukaan voi ajatella ees et se on oikein et varastaa "vaan sitä ja tätä" joltain?! Kyl tommoset pitää kuriin saada.

Ite oon aina laittanu niihi venttiilihatun kierteisii kierrelukitetta nii ei oo lähteny pois. Niiden irrottamisee onki omat kikat joita en täällä ala huutelemaan.

• talvella hattu päähä
        pellemelaton kirjoitti:

Ite oon aina laittanu niihi venttiilihatun kierteisii kierrelukitetta nii ei oo lähteny pois. Niiden irrottamisee onki omat kikat joita en täällä ala huutelemaan.

Loktiteliima on hyvä apu myös.

• kuin että koko auto vietäisiin ja sellainenhan on vain lisääntymässä, valitettavasti...

• V.Turakainen

Suavat viejä autonii vuan kuha jäettäeiväisit venttilinhatut ainakkii viemäti!

• markku4238349

mun ladasta vietiin kardaani kerran t. markku

• ladalover

: DDDDD mahtoi harmittaa

• tiedät ????

että ne on pentuja, jotka niitä venttiilihattuja ottaa, tosin polkupyörissäkin on samanlaisia venttiilejä johon venttiilinhattu sopii

• että näinn

rokkalan k kaupan pihalla ne pennut on jotka niitä pöllii monesti nähnyt ;) fillareihin laittaa ja vertailee kellä on hienoimmat!

• näinnonn

jotkut pöllivät venttiileitä siksi että myyvät niitä niistä priimoista saa hyvin rahaa

• Venumies

Voi vittu pistäkää mustat venttiilin hatut eli iha normit ne pysyy pitkään!

• dfghj4

Olen kuullut että niillä voi ostaa huumausaineita?

• hatutonpelle

hatuton älä jauha paskaa ei kukaan sua tuu muistamaan ikinä.

• Anonyymi

laajaharjussa viety nissanin venttilin hatut:(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      218
      1881
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1748
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      54
      1176
    4. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      16
      966
    5. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      77
      948
    6. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      930
    7. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      825
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      84
      801
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      69
      772
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      764
    Aihe