Eli pieni gallup siitä minkä merkkisiä voiteita käytätte ja käytättekö eri merkkejä sekaisin?
Itse käytän Startin voiteita, enkä käytä niitä sekaisin muiden merkkien kanssa.
voiteet
8
2377
Vastaukset
- voiteilla..
pääsääntöisesti käytän vain Vauhdin voiteita, mutta matkaan on tarttunut vuosien varrella muidenkin voidevalmistajien voiteita, erinäisiä "tällejä" varten. Esim.swix ja rhoden voiteita.
- yksi kaveri
voi laittaa.Itse käytän Start:ia,mutta tietyillä keleillä pakistani otan Vauhtia tai Rex:iä.
Nämä voiteluhommathan ovat ns. makuasioita.
Minulle on aikoinaan opetettu,että käyttää mitä tahansa voidemerkkiä,niin opettelee käyttämän sitä, eikä hötkyile merkistä toiseen.
Ps.Vaikkei tämä palsta olekaan mainospalsta,niin en voi ola kehumasta liistereistä Rex:in OU:ta.
En ole löytänyt pitävämpää voidetta keväisillä sosekeleillä.Eli se siitä merkkiuskollisuudesta.- hiihtäjäkin
Pitoina pääasiassa rex ja rode.Rexiltä tosiaan kevään pohjoisille sohjoille Liisteri "OU"joka lienee parhaimpia siihen tarkoitukseen.
- vastaus.
Startiltan käytän aina BWLF:ää, rex:ltä löytyy loput luistot, pinnoitteet/ geelit.
Näillä saanut itse parhaimman lopputuloksen.
swix- voiteet eivät itselle niin tuttuja, sieltä löytyisi varmasti myös hyviä voiteita.
Elikä sekaisin käytän. - suksien suihke
Minä luotan Startiin. Startilla on ihan älyttömän hyvät nettisivutkin, joista tulee pitkin talvea haettua voiteluvinkkejä eri keleille.
- olli 47
Pitovoiteista kun omistaa startin violetin ja roden multin ja luupään niin pärjää kaikilla pakkaskeleillä.
- vastaus 2
Vielä vähän tarkemmin luisteluhiihtäjän luistosta, jos kiinostaa.
Tällainen yleishyvä luistovoitelu, laajakirjoinen antibiootti :)
Startin BWLF siksi, koska hyvin kulutuskestävä pohjavoiteena, jossa pinnoitteet pysyy hyvin.
Elikä 2 kerrosta, voitelu siiklaus, sekä harjaus lämpimänä.
Pinnoitteeksi takuuvarma rex:in tk-72, mikä toimii aina. Korkilla kiinni, sekä viimeistely. Jos ei kovin kylmä, eli lähinnä lämmin, niin rexiltä sapporo-geeli pintaan.
Ja lenkkipolulla pärjää liiankin loistavasti.
Kilpavoitelu on taas iha oma pulveri juttunsa, mutta eiköhän suomi-voitelijat tolla talven pärjää liiankin hyvin.
Ja jos oikein järkevä on, niin lenkittelee pelkästään tolla startin BWLF:llä, ja pakkaskelillä pärjänee ihan hyvin rex:in siniselläkin, jos BWLF:ää ei pakista löydy.
Ja jos oikein luistavilla suksilla haluaa mennä, niin sitten pitäisi päästä testailemaan suksia, jotta löytisi itselle oikea pari.
Mitenkäs muuten tänäpäivänä maajoukkuehiihtäjät pääsevät testailemaan eri vaihtoehtoja olisko kenelläkään tietoa?
Voisi kuvitella, että tallihiihtäjällä olisi enemminkin satoja, kuin kymmeniä pareja, josta löytää mahdolliset tykit??? vauhdilla ja swixillä, pitoja myös rodelta, tokolta ja vähän rexiltäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6516953Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414674HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2972657- 1381944
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321569Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3961512- 161419
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101293Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki191105mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k101049