...mäyräkoiraa joka ei olisi sohvalla? Minä en ainakaan ole kuullutkaan mäyräkoirasta joka ei olisi sohvalla! ;)
Vastaukset 5
- konna2
Meillä on ,sängyssä se tosin nukkuu.
- tietty ;)
Samaa täällä ja vielä parhaimmalla tyynyllä :)
Kyllä ovat todella nautiskelijoita !- 2 mäykkyä
Meidän koirat saavat olla sohvalla, sängyssä myös nukkuvat yönsä meidän kainalossa,pöydät on ainoa paikka johon en suvaitse koirien menevän.
- Maaritar
Hahaa. Löytyy sohvaton mäykky. On kielletty sohvalle meno pienestä lähtien eikä edes mallaa sinne menemistä. Yksi ainut nojatuoli on mihin saa mennä tuijottelemaan pihalle mutta muuten viihtyy omassa pedissään. Eli on se mahdollista.
- saniainen100
Meidän pienestä mäykystä kasvaa järkyttävän suuri ohjusmainen selällään köllivä otus, kun se nukkuu sohvalla tai sängyssä. Lattialla se näyttää olevan aika pieni, en tiedä mitä tapahtuu...:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.373866- 100842
- 78642
- 50625
- 65615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei152594- 30576
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557- 57556