Onko muita alle 30 vuotiaita joilla on todettu fibromyalgia ja lisäksi nivelten hypermobiliteetti oireyhtymä? Neuvoja kaivataan mikä avuksi jatkuvaan kipuiluun? Lääkkeet ei auta mitään.
Fibromyalgia
8
822
Vastaukset
- ihmetteleväinen
Onko sinulla paljon kokemusta siitä mikä on fibromyalgiaan auttanut tai ei ole? Täällä voit jakaa omat kokemuksesi muille, ja saada myös apua muilta:
http://www.hoitonetti.fi/sairaudet/fibromyalgia/
Itselläni oli iskias, eikä siihenkään kyllä oikein mikään kipulääke auttanut... leikkaus oli 6kk odottelun jälkeen ainut vaihtoehto- tylsistynyt2000
minä! 26v. 4vuotta etsittiin mikä on. mulla myös nuo sairauteen usein kuuluvat yli liikkuvat nivelet. ja sitten tuo iskias.
- lehdestä
tylsistynyt2000 kirjoitti:
minä! 26v. 4vuotta etsittiin mikä on. mulla myös nuo sairauteen usein kuuluvat yli liikkuvat nivelet. ja sitten tuo iskias.
Huomenna ilmestyy Kunto ja Terveys lehti jossa on artikkeli fysioakustisesta hoidosta fibromyalgian oireiden lievittäjänä. Käyn itse tässä hoidossa ja terapeuttini kertoi tuosta lehtijutusta. Itse olen päässyt lääkkeistäni täysin eroon FA-hoidon avulla. Olen kertonut kokemuksiani täällä fibromyalgia-keskustelussa. Suosittelen ehdottomasti kokeilemaan!
- linkki lehteen
lehdestä kirjoitti:
Huomenna ilmestyy Kunto ja Terveys lehti jossa on artikkeli fysioakustisesta hoidosta fibromyalgian oireiden lievittäjänä. Käyn itse tässä hoidossa ja terapeuttini kertoi tuosta lehtijutusta. Itse olen päässyt lääkkeistäni täysin eroon FA-hoidon avulla. Olen kertonut kokemuksiani täällä fibromyalgia-keskustelussa. Suosittelen ehdottomasti kokeilemaan!
Tuossa vielä linkki lehtijuttuun:
http://www.kuntolehti.com/main.php?id=1 - artikkeli
linkki lehteen kirjoitti:
Tuossa vielä linkki lehtijuttuun:
http://www.kuntolehti.com/main.php?id=1En löytänyt artikkelia...
- Fibris-62
Koko aikuisikäni olen pot4nut erilaisia nivel- ja lihaskipuja. 2004 eli 42 v. sain diagnoosin fibromlgia. Kymmenen minuutin tutkimus ennen sitä
kymmeniä ja kymmeniä erinäisiä lääkärikontakteja. Kukaan ei kuunnellut oikeasti, tunsin itseni luokitelluksi ihmisiin, jotka luulottelevat vaivojaan. Nyt taas kun on syksy, uskon vain oireisiin. Saatanan kipeä joka paikasta ja kädet puutuu yöllä. Nukkuminen mahdotonta huolimatta hyvästä sängystä, mikään asento ei tunnu hyvältä, koskee koko ajan. Masentaa, ikää 46 v. ja ihan romu. Jos kohtalotovereita, niin ottakaa yhteyttä.- alle 30 vee
Kyllä se turhauttaa tuo lääkärissä ravaaminen kun kukaan ei oikeesti näytä uskovan että on niin prkleen kipeä. Monta samanlaista tarinaa olen nyt kuukauden aikana kuullut. mulla tuo fibro diagnosoitiin siis kuukausi sitten ja monta vuotta tutkittiin ja masennuksen piikkiin se laitettiin. Vielä kun saisi nuo perheenjäsenet ja kaverit ymmärtämään mikä tämä sairaus on.
- Viinintuntija
Ei tämä nyt vielä varma ole, mutta oireet sopisivat minuunkin. Tänään paska keli ja p---leen kova kipu hartioissa ja vasemmalla ristiselässä. Pitkin kesää ristiselkäkipuja, alavatsalihaskipuja, etureisikipuja, hartiakipuja ja kaiken päälle ilmeisesti ärtyvä paksusuoli. Pätkänukkuminen tullut tutuksi eli en taida muistaa, milloin olisin nukkunut yöni heräämättä. Ja kas kummaa: parasetamoli tuntuu auttavan. Sitä tässä on sitten tullut syötyä.
Ikää 49 ja, kuten sanoit, romu mikä romu. Homman ilmeisesti laukaisi pari vuotta sitten todettu haimasyöpä, joka leikattiin ja hoidettiin. Muutakin stressiä elämässä löytyy. Onneksi meidän työterveysasemalla on reumaekspertti, johon otan ylihuomenna yhteyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078